Capitolul 14

540 39 10
                                    

Au adormit cu greuu...

- Nuuu !!! NUUUU !! Lasa-maa !!!! Ce ti-am facut ??!?!?!?! Lasa-maaaaaa !!!!!! De ce imi faci astaa ?!?! [ urla Magg in somn intorcandu-se pe toate partile posibile ]

- Magg !! Trezeste-tee !! Repedeee !!!!! Arin este aiciii !!

Maggie s-a trezit imediattt..

- Cand ?! Unde ?! Cum ?! Care ?! Cine ?! .. Ahh .. Pffff.. Ce faci treaza la ora asta Eli ?!

- Ai avut un cosmar toant-o !! .. Baba aia a intrat in mintea ta ... Cred ca a aflat ca am plecat ( Loll ) si vrea sa stie unde suntem . Daca nu te trezeam , in catea ore eram deadd amandoua ..

- Ahh... Hai sa mergem peste aia mai repede... ne intoarcem repede , si facem treaba repede....

- Daca ar fi atat de usor precum spui ar fi OK .... Dar cum nu este .. Mneahh ..

- Putem sa o facem !! Imbracate ... HAI ODATA !!!!!!!

- Usorr tigruleee .!! Ma sperii .. Sigur esti ok ?!

- Da maaa.. Gata cu palavragealaaa.. Haii !!

S-au imbracat imediat .. Nu au mancat decat un corn cu ciocolata luat de la magazinul din colt care era NON - STOP .. Era ora 03:27 . O ceata deasa de puteai sa o tai cu cutitul s-a lasat deasupra orasului brusc.. Au aflat cu o zi inainte ca vrajitoarea era in celalalt capat al orasului .

Au mers cu un taxi . La putin timp dupa ce au pornit , taxi-ului i s-a stricat motorul .. Perffect.. Acum mergeau pe jos. Nu a comentat niciuna si au dat banii pana unde au ramas... Au pornit in alergare usoara.

Dupa vreo 5 minute de alergat au luat-o la pas din cauza oboselii . Fix cand s-au oprit , ceata nu mai era asa de deasa , iar Magg a putut observa ca in dreapta lor era un cimitir . Mergeau aproape de gard , iar cosciugele nu erau la mare departare . Au inceput sa se auda zgomote si au inceput sa iasa oamenii din criptele/cosciugele lor si au inceput sa le urmareasca .. Mergeau cam cu viteza melcului lesinat dar cand esti speriat nu mai realizezi .

Bineinteles ca au inceput sa alerge . Ca sa ajunga la vrajitoare , trebuiau sa treaca printr-o padure . Au alergat pana in mijlocul padurii , unde s-au ratacit . Au ramas in loc . Din toate partile inconjuratoare se auzeau urlete de lup si multe alte ciudatenii .

Eli statea rezemata de un copac , in picioare. Magg se tot invartea cu privirea . Din spatele copacului de care era rezemata Eleanor , a iesit un zombie de dupa copac si a luat-o de gat pe Eli . Magg a vazut-o si a tras-o spre ea . Cand s-au indepartat de copacul cu pricina , au putut observa ca au inceput sa vina spre ele cat mai multi zombii . Au inceput sa alerge , dar , cum Magg este impiedicata , s-a impiedicat de o radacina de copac iesita din pamant . Un zombie a apucat-o de picior . Ea s-a zbatut si mana zombiului s-a rupt . Cand a ajuns-o pe Eli , ea a tipat atat de tare cand a vazut ca Magg avea o mana prinsa de picior , incat s-a auzit in toata padurea .

Cand in sfarsit au iesit din padure , au vazut un politist .

- Ce ati patit , doamnelor ?!

- Pai cu ce sa incepem .. ?! A .. Da .. NE-AU ALERGAT NISTE ZOMBII !!!!!!!!! [ Magg nervoasa ]

- Si voi chiar vreti sa va cred . ?!

Ajutorul politistului a venit parca in alergare la ele.

- Ce se intampla ?!

- Ne-au alergat niste zombii , iar prietenul tau nu vrea sa ne creada . [ Eli ]

- Pai nici eu nu v-as crede ..

- A da ?! Atunci de unde este mana asta ... de ZOMBIE ?! .. Prietena mea s-a imiedicat si a prins-o unul dintre ei . Ea s-a zbatut si i-a rupt o mana ...

- Apff... Nu stiu ce sa zic... Atunci inseamna ca toate povestile pe care le-am auzit erau adevarate ?! Nu se poate asa ceva.... Sigur i-ati vazut ?! [ politistul ]

- Mdaa !! .. Evrica... Suntem pe Pamantt !! Avem dovadaa... Ti-am aratat-o .. ! [ Magg ]

- O sa cercetam maine dimineata .. Uitati niste bani ca sa va cazati la un motel ceva ... Nu sunteti de pe aici , nu-i asa ?! [ politistul ]

- Nu .. Am venit din Tennese . Multumim !!

- Ahamm.. O seara buna !

A doua zi , un echipaj de politisti s-a dus in padure si nu s-au mai intors . Cei de la sectie au incercat sa ii contacteze prin statie dar nu au raspuns .. Au trimis alt echipaj , unul dintre cei mai buni .. I-au trimis noaptea .. Nici ei nu s-au intors .. Au incercat statia , dar nu au reusit sa ii contacteze .. Nu stiau ce sa faca ... Intre timp , personajele noastre isi faceau somnul de frumusete neavand nici cea mai mica idee de ceea ce se intampla afara .

----------------------------------------------------------------------

Heii all !!! Am terminat si capitolul acesta IN SFARSIT !!

Sper ca e destul de lung ... Nu prea am avut idei , deci am improvizat ca sa mai prelungesc putin poestea .. Sper ca a fost mai pe placul vostru acest capitol !

Astept parerile si voturile voastre !! O dupa-amiaza superba sa aveti !!

Pun next cand il termin .. O sa ma apuc maine de el ... Deci daca aveti noroc il pun maine !! De acum pana in urmatoarele 3-4 capitole o sa fie multa , multa actiune !! O sa prelungesc faza cu zombii in urmatoarele 2 capitole .. Asta vreau ... Sa speram ca voi reusii !!!

Casa BantuitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum