Ajunsa acasa , Maggie a sunat-o pe Eli sa ii spuna ce s-a intamplat.
- Alo?!
- Hei! Nici nu iti va veni sa crezi!! Sunt celebra ! Cartea mea a fost de succes si acum , cei care au citit-o asteapta partea a 2-a !
- Woww!! Nu imi vine sa cred.. Bravo! Si.. Ai scris tot ce s-a intamplat? De la inceput , de cand ne-am mutat pana acum?
- Dap! Asa am scris.
- Lool.. Trebuie sa o citesc cat mai repede posibil!!!
- Ok! Hai ca eu ma apuc de partea a 2-a a cartii. Pa!
- Mi-a parut bine ca te-am auzit! Pa!
-----------------------------------
- Urat.. Nu am idei. Nu stiu ce sa scriu.. Ah. Gata! Stiu!
" Multi mi-ati zis ca vreti si partea a 2-a. Asa ca voi incepe : Dupa ce Eli cu Iustin s-au casatorit , m-am mutat in Italia , dar am tinut legatura cu ceilalti. Sper sa gasesc si eu un baiat dragut... Ca doar nu degeaba am prins buchetul. ................"
- Mai scriu si mai incolo. Acesta va fi primul capitol dar nu mai am idei.
Era ora 23:00. Maggie s-a bagat in pat si a adormit.
A 2-a zi , s-a trezit , a mancat o omleta cu bacon , si-a luat o rochie rosie cu niste pantofi cu toc si s-a dus la magazin sa faca piata.
Cand a intrat intr-un supermarket , a auzit la TV o stire .
"Stire de ultima ora : Un conac de la marginea Tennese-ului a fost daramat ieri , dupa ce mai multi localnici din imprejurari au spus ca noapte dupa ora 00:00 se aud voci ciudate si o baba care zice : Inca nu ati scapa de mine , ma voi intoarce !"
Magg nu a bagat de seama , dar cand ai-a amintit ca Eli si Iustin sunt inca in Tennese , a incremenit. A aruncat pungile pe jos si a fugit acasa sa o sune pe Eli.
- Haidee.. Raspunde odata!!!
Cand a raspuns , Magg a auzit un tipat si un strigat dupa ajutor.
- Aaaaa!! Ajutoorrrr!!!!
Maggie a inceput sa planga. Era distrusa. Credea ca totul s-a terminat dar nu e asa. A fugit repede la statia de tren dar si-a lasat telefonul acasa.
Intre timp , telefonul ei suna. Era Eli.
Magg s-a urcat intr-un tren care ducea spre Tennese si cand a ajuns la gara a fugit spre casa Eleanorei.
Cand a ajuns , a fost uimita sa vada ca toti erau bine.
- Ma femeie esti nebuna ?? Ce a fost urletul ala ?? Sti cat m-ai speriat!???? A urlat Magg la Eli nervoasa.
- Usorr.. Despre ce urlet vorbesti? Eu nu am urlat. Telefonul meu nici nu a sunat.. [ Eli ]
- Ce??
- Ce ai auzit.
- Daca nu ai urlat tu , atunci cine??..
- Muahahahaha. Eu am fosst!!! Fraierelor! Credeati ca veti scapa de minee?? Nu plec pana nu veti muri!!!!
- Nu din nou!! Ce vrei de la noi?? [ Magg ]
- Sa va omor.. Ce altceva as vrea ? Mi-ati calcat teritoriul si mi l-ati distrus , acum eu va distrug pe voi!!!
Intre timp apare Iustin razand...
- Hei fetelor. Va plac efectele astea speciale ?? :)))
- Fututi gura matii de handicapat!!!!!!!!!!!!!!!! Puteam sa fac infarct!!!!!! Tembelule!!!!!!! Cum sa ma sperii in halul asta???!!! [ Magg ]
Ceea ce nu au observat ei , era ca o umbra ii privea intens de la geam. Prea intens..
- Doamnee.. Ce minte poti avea si tu!! De copil handicapat!! Urla Magg nervoasa la Iustin.
- Gata. Calmeaza-te. A fost doar o farsa .. :)))) [Iustin]
- Asa faci tu farse ?? Scuza-ma frate.. Dar nu e 1 Aprilie.
- Ai zau? Ia uita-te la data! [ Iustin ]
"01.04.2015"- ..... [ Magg ]
- Nu mananci nimic? [ Eli ]
- Mai tarziu.. Daca tot sunt aici si suntem impreuna.. Ce facem? [ Magg ]
- Acum serios vorbind.. Ati auzit stirea aia ? Ca a fost distrus conacul? [ Iustin ]
- Daa [ Magg ]
- Chiar ? Huh.. Mai bine asa. Acum baba aia chiar ca nu mai are cum sa se intoarca. [ Eli ]
- Dar Ana unde e ? [ Magg ]
- Sta in apartamentul de alaturi.
- Hai pe la ea.
- Bate la usa mai intai. Poate e in timpul unei incantatii de ale ei.
Magg a batut atat de tare incat usa s-a deschis singura.
- Anaa ! Esti acasa ?? [ Eli ]
- Hai sa verificam casa. [ Magg ]
Maggie s-a dus direct in bucatarie , unde a gasit un bilet.
" Daca o mai vreti inapoi pe Ana , veniti la fostul conac in 30 de min. Daca intarziati , o spanzur!
Cu drag , baba"- Oh... Pe bune ?? Parca scapasem de ea!!...
- Hai mai repede!! Ce o fi , o fi..
Cand au ajuns acolo , au vazut-o pe Ana agatata de spanzuratoarea legata de un copac , dar nici urma de baba. Cand a aparut , toti au incremenit.
- Ati intarziat! A dat cu piciorul la scaunul pe care statea Ana si Magg a alergat spre ea cu speranta de a o salva , dar in schimb s-a trezit trantita pe jos de Ana , care a cazut peste ea.
- Alta farsa? Oh... Te rog!! Si cine e baba??
- Robert. Noul meu iubit. Poti sa iti scoti costumul acum.
Din costum a aparut un barbat de o varsta de 25 de ani , cu par castaniu , dat intr-o parte , imbracat cu un tricou rosu din bumbac , o pereche de blugi albastri si niste adidasi albi.
- Wow. A zis Magg ramanand cu gura cascata.
- Stiu! E wow. [Ana]
- Asta e iubitul tau? Si noi de ce nu stiam de el? [ Eli ]
- Pai nu sunt de mult timp cu el si m-am gandit ca daca tot vine 1 Aprilie sa fie asta momentul in care o sa vi-l prezint. Nu stiam ca va veni si Magg , asta a fost o surpriza! [ Ana ]
- Aham.. Si cand e nunta ? [ Eli ]
- Nunta ?.. Suntem impreuna de 1 saptamana femeiee!! [ Ana ]
- Ah... Sa va tina ! [ Eli ]
- Mersi. Casa de piatra si tie. Imi pare rau ca nu am putut sa ajung . Cand e luna de miere? [ Ana ]
- Pai m-am gandit sa avem o vacanta impreuna , adica cu totii , la mare vara asta.. Ce ziceti ?
- Atat de tarziu?? De ce sa nu mergem weekend-ul acesta ? Ca tot e cald..
- Ok!!
--------------------------------------------
Hei all! In primul rand vreau sa va spun ca paragraful ala mic va fi inceputul partii a 2-a a cartii , primul capitol. Am zis sa va dau o "mostra" si m-am gandit ca asa e cel mai bine sa procedez.
Stiu ca nu prea a fost actiune in capitolul asta , dar e printre ultimele din prima parte a cartii . Vor mai fi , cred ca maxim 4-5 capitole din prima parte.
P.S. : Cine vrea dedicatii , comm sau privat.
Next pun peste 2 zile sau maine. Vedem.
Stiu ca am zis ca pun capitolul acesta maine , dar voiam sa il postez repede si l-am postat azi.
CITEȘTI
Casa Bantuita
Horror2 fete. o poveste si o casa bantuita. Daca vreti sa aflati mai multe cititi povestea