Capitolul 23

217 23 19
                                    

La semnalul lui Iustin , au intrat 5 oameni inarmati care l-au omorat pe savantul nebun. Magg a vrut sa alerge la Eli dar baba a apucat-o de o mana si a fugit cu ea lasand in urma un ras malefic si o propozitie.

- Daca nu ajungeti in varful celui mai inalt munte de pe continent in 48 de ore va luati adio de la ea!! Muahahahaha

Eli a inceput sa planga.

- De ceeee?!?! De ce mi se intampla numai mie chestii dintr'asteaaa????!!! Viata de cacat ce am!!!

Eli a fugit afara si a inceput sa alerge printr-o padure de langa casa. Cand a ajuns in mijlocul ei se inserase deja si Eli era ingrijorata deoarece au inceput sa se auda sunete ciudate din jurul ei si niste rasete.. Ea voia sa se sinucida cu o lama din argint pe care o avea in buzunar mereu..

- Cine esti si ce vrei? A intrebat nervoasa...

- Vreau sangelee tauu!! Propozitia nu s-a terminat in realitate caci a aparut un vampir in spatele ei.

Din instinct s-a intors si i-a dat o palma dar nu l-a afectat deloc . Vampirul s-a apropiat de ea instant si , cand a muscat-o , ea i-a infipt lama in inima , iar vampirul s-a transformat in cenusa. Dupa cateva secunde ea a lesinat...

Cand s-a trezit era in casa Anei cu un pansament pus pe partea gatului unde a fost muscata si cu Iustin si Ana care se holbau la ea.

- Huh.. Slava Domnului ca esti bine.

- Ea mereu supravietuieste Ana!

- Oh Doamne... Imi este atat de foame. Numai barfiti atata si aduceti-mi ceva de mancare.

Cand s-au intors cei doi , au vazut-o pe Eli dandu-si bandajul jos .

- Numai am nimic... Sunt sanatoasa tun.

Intr-o fractiune de secunda si cu viteza luminii , ea s-a dus la tava pe care erau puse 3 sandwich-uri cu salam , cascaval si felii de ridichii..

- Ohh.. Ce bune au fostt!!!

- Sigur esti ok ? Pari cam schimbata.

- Stai linistit. Ma simt foarte bine... extrem de bine chiar!! Ana. Poti sa-i invoci pe sotul si fiul babei? Am o idee despre cum am putea scapa de ea.

- Da. Dar am nevoie de timp. Mai exact , 1 ora si 30 de minute.

- Ok!! Ia-ti cat timp ai nevoie!

Dupa ce timpul s-a scurs , au aparut doua siluete confuze.

- Unde suntem tati?

- Cred ca am fost invocati sau ceva de genul. Vom vedea.

- Ce inseamna a fi invocat tati?

- Noi fiind morti , oamenii , prin incantatii , ne pot invoca spiritele pentru a scapa de ceva anume..

- Scuzati-ma ca va intrerup micul interogatoriu dar noi avem treaba aici!!! AU TRECUT DEJA 2 ORE SI NOI NU AM FACUT APROAPE NIMIC!!!!!!

- Linisteste-te!

Dupa ce Ana i-a explicat totul mosului , a luat o harta a continentului pentru a vedea care este cel mai mare munte de acolo. Dupa 10 minute de cautat , au gasit un munte care era tocmai in celalalt capat al continentului.

- Acela este!! A spus Ana aratand spre un munte aflat pe partea cealalta a continentului.

- Ceeee??? Cred ca iti bati joc de mine!!! Mai avem 42 de ore sa ajungem acolo! Nici daca am zbura cu viteza luminii nu am ajunge acolo.

- Noi nu putem... Dar tu da! Vampiroaica mica ce esti!

- Ughh? D... de unde sti?

- Viteza , muscatura , repararea rapida a ranilor... daca stai sa te gandesti putin mai mult , totul se leaga!

- Ok... In ce parte este acest munte?

- Spre Nord ! Poftim o busola! Sper sa te ajute! Bafta... Poftim si niste bani in caz ca iti e foame!

- Ok.. Iti multumesc foarte mult pentru ajutor.. Dar voi? Cum ajungeti acolo? Si ce facem cu spiritele astea?

- Noi vom lua un avion privat de ultima generatie - interveni o voce de barbat - , iar spiritele le luam cu noi!

- Bine atunci.. Fie ce o fi!!

----------------------------------------------

Hei all!

Scuzati-ma ca este cam scurt dar maine am teza la mate si tre' sa invat si l-am facut in graba si .... Huh.. Urati-mi bafta!!

Este cam plictisitor dar va fi actiune din capitolele urmatoare!

Astept parerile si voturile voastre si la acest capitol !

P.S. : Cine vrea dedicatie , intr-un comm sau privat!

O zi placuta in continuare si o seara minunata!

Casa BantuitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum