Nu stiau cine a facut asta. Credeau ca a fost menajera. Deci au concediat-o.
A venit si noaptea. Asteptau sa vada ce se mai intampla. Erau speriate de groaza. Voiau sa dezgrope mormantul ca sa vada daca corpul ei era acolo sau nu. Voiau sa iasa ca lumea normala pe usa dar era "menajera" acolo. Au coborat pe geam cu ajutorul unor cearceafuri legate. Au inceput sa alerge. "Menajera" le-a vazut si i-a chemat si pe "bebelusi" sa o ajute.
"Menajera" si cu bebelusii o ajunsera din urma pe Maggie pentru ca era mai inceata. Au tras-o de picioare si au tarat-o pana in casa.
Eleanor a continuat sa alerge pana ce a ajuns la un copac. Respira greu. Dupa ce respiratia i-a revenit , a luat o lopata si a inceput sa sape pana a ajuns la mormant. ( stiu ca mormintele sunt la suprafata , dar am vrut sa fac ceva altfel si mai palpitant )
A incercat sa desfaca asa-zisul capac dar nu a reusit.
- Fuckk ! De ce a trebuit eu sa ma nasc curajoasa dar fara putere ?! Ce ma fac acum ?!
In minte i-a venit ideea sa incerce sa bage lopata printre crapaturi si sa apese pe lopata. Cand mai avea putin , lopata se rupse. Nu era greu de scos capacul acum , asa ca l-a dat la o parte cu usurinta.
Acolo nu era nimic ! Pur si simplu. ERA GOL ! Eleanor a ras sarcastic si a inceput sa injure.
- Shit !! Firar ea de viata !! Nu pot sa cred ce imi vad ochii !! Atata efort ca sa ce ?! Sa vad o expozitie de panze de paianjeni ?!
------------------------------------------------------------------------------------
Heii ! Sper ca v-a placut acest capitol. Pentru ca am lucrat mult la el. Nu imi vine sa cred ca am ajuns la capitolul 8 ! Va multumesc pentru voturile de la celelalte capitole !
Astept parerile si voturile voastre si la acest capitol ! Sunteti niste oameni minunati !! O seara cat mai placuta. Si fara cosmaruri =)))
Pun next maine seara pe la ora 7-8 !
CITEȘTI
Casa Bantuita
Horror2 fete. o poveste si o casa bantuita. Daca vreti sa aflati mai multe cititi povestea