Capitolul 12

591 44 11
                                    

A 2-a zi de dimineata , Magg si Eli s-au trezit buimace , aratand mai rau ca dracu'. S-au dus la baie sa se machieze.....

- In ce  hal pot sa arat !! Fuck this life !!! Dupa ce ca alergam dupa cai verzi pe pereti , acum asta.... Mai rau nici ca se poate.... spuse Maggie .

- Nu te mai certa singura =))) .... Macheaza-te mai repede si hai o data sa terminnam cu misterul asta !!!!

- Okk .. Okk !!! .. Acum termin...

Au luat un tren care le ducea pana acolo.... Orasul se numea Ranger ( inventat ) . Trenul facea popas de 5 minute la jumatatea drumului.... S-au dus la gara repede cu un autobuz... S-au dus la casa .. Eleanor s-a dus alergand , iar Maggie s-a asezat pe un scaun .

- Ahmm... Nu va suparati .. Mai aveti bilete pentru Ranger ?

- Ah... Nu cred ... Stati sa ma uit..

Dupa vreo 5 minute revine..

- Am 2 bilete spre Ranger ...

- Cat fac >?

- 50 lei.

- Pfoaaai .. Nu am decat 48 ... Puteti sa imi dati asa ?!

- ... Ahm.... Mno.... Nu pot.. Fac 50 .. Nu 48..

- OMULE !!!!  NU ITI POTI IMAGINA PRIN CE AM TRECUT IN ULTIMELE 2 ZILE ... SUNT OBOSITA , NU AM FACUT BAIE SI ARAT CA DRACU' ... DA-MI O DATA NENOROCITELE ALEA DE BILETE ALTFEL IESE URAT !!!!!! Spuse Eleanor super nervoasa

- Ahhh.... Se pare ca am gresit eu .... Face 47.50 ... spuse vanzatoarea super speriata de parca ar fi vazut o fantoma .

- Pastreaza restul !!!

- Gata Eli ?! Ai rezolvat ? .. intreaba Maggie .

- Mda...

Pe bilet scria ca trenul ar trebui sa ajunga la ora 14:05 . Era ora 13:55 .

- Pfoaii .. Cat mai avem de asteptat... ! Zici ca suntem legate cu ata de ghinion ... ! spuse plictisita Maggie .

- Ehh.. 10 minute nu sunt chiar asa de mult ...

- Si ce am putea face in astea 10 minute ? ...

- Sa ne odihnim ... Cred ca e cel mai bun lucru pe care il putem face ..

Dupa 5 minute Maggie s-a uitat la ceas..

- Mnoo .. Nu creddd.... Au trecut deabia 5 minute ?! .. De ce trece timpul greu doar cand nu vrei ?! ... Ce viata crudaa ..

Au trecut si cele 5 minute ramase.... Trenul a ajuns in gara ..

- Sper sa nu ne mai intalnim cu micul nostru prieten .. Si asa ziua asta nu poate fi mai proasta .... Spuse Eleanor ranjind sarcastic ..

S-au urcat in tren si au porinit ... De data aceasta au adormit amandoua ...

Cand s-au trezit , mecanicul de locomotiva ( soferul ) facea un anunt .. Trenul era deja ajuns la jumatatea drumului ...

" Va rugam sa ne ascultati . Din cauza unor probleme tehnice , trenul nu mai poate continuna drumul spre Ranger . Va rugam sa nu va enervati . Trenul se va repara in 2 ore . Aceasta nu este o gluma . Repet : ACEASTA NU ESTE O GLUMA ! Facem tot ce putem pentru a rezolva problema cat mai repede posibil ! Va multumim pentru atentia acordata ! O zi buna sa aveti ! "

- Perfecttt !!! ... Asta ne mai trebuia .. O zi buna pe naibaa !!! ... Sa sti ca nu este deloc buna .. DOMNULE  !!! . Si serios acumm : TREI OREEEEEE ?!?!?! ... Bine macar ca suntem intr-un oras si nu la marginea pustiului ... a spus Maggie nervoasa..

Amandoua erau cu nervii la pamant .. Nu stiau ce sa mai faca ... Sa continue sau sa renunte ?!

Eleanor P.O.V. :

" Deci nu credd asa ceva... Ziua asta este clar cea mai rea zi din viata mea ... Sper ca vrajitoarea aia invocatoare de spirite sa mai fie acolo ... Pentru binele ei ... Nu pot renunta.... Asta ar insemna sa fiu o lasa ... Si nu imi place sa fiu lasa .... "

Maggie P.O.V. :

" Ce zi ... Mai rau decat de 2 bani ... Ziua asta , o voi trece in calendar ca cea mai urata zi din viata mea ... Bineinteles , dupa ce terminam toata harababura asta .... Nu renunt pentru ca nu vreau sa fiu lasa ... Vreau sa ii arat lui Eleanor ca nu sunt asa de fraiera cum ma crede ea... O fi ea mai mare cu 5 luni , dar nu are dreptul sa se comporte cu mine ca si cum as fi o copila ... Nu este corect !!! .. Pot fi ca ea !! .. "

--------------------------------------------------------------------------------------

Heii all .. !!! Cu chiu cu vai , am facut si capitolul 12 ...

Ma bucur ca sunteti atat de " loiali " cartii mele ... Ma bucur ca o cititi , ca o votati si ca va place...

Sper ca nu v-am plictisit cu acest capitol ... A fost cam sec si fara actiune ...

Am incercat sa deschid putin povestea prelungind partea asta... Si asa o sa fac si in continuare .. Actiunea va dura mai mult si va avea mai mult suspans .. !

Astept voturile si parerile voastre .. !! O seara minunata .. Asa ca voi !!!

Casa BantuitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum