Capitolul 19

342 31 10
                                    

Heii all !!! Baii. Deci m-ati innebunit baii. Pe bune acum. 5130 de citiri si 304 de voturi ?! Sunteti geniali!!! Bafta la mai multe =)))). 

Imi pare bine ca am reinceput sa postez .... si cred ca si voua no >>? .. Mda. Deci , m-am decis si dupa ce voi termina aceasta carte ( va avea vreo 30 - 30 si ceva de cap. ) voi face si partea a 2-a .. O sa o incep de pe acum in timpul liber si voi posta si la timp capitolele din prima parte ! Gata cu introducerea ... Am facut capitol nou... ENJOY !!!

------------------------------------------

Cum ziceam , Iustin a pornit sa le caute pe Maggie si Eleanor. Pe drum au mai gasit niste mici "obstacole"  dar nu le-au pus probleme . Cand au ajuns , in pas alergator fiind , vazandu-l pe savantul ala nebun cu pistolul in mana , l-au incoltit .

Murdari , obositi si cu alte mici probleme gen rani sau dureri , au pornit spre iesirea din padure pentru a se duce la sectie .... Din politistii ramasi , cei intregi iau luat pe sus pe cei raniti si au pornit..

Cand au ajuns la sectie , Iustin a "poruncit" ca ranitii sa fie dusi la spital si savantul sa fie dus in sala de interogatie.

- Am o veste proasta sa va spun fetelor ... [ Iustin ]

- Nu cred ca e mai rea decat toata povestea asta ..... [ Magg ]

- Pana cand nu terminam toata ancheta si faza cu zombii nu puteti pleca de aici ... Aveti informatii importante care ne trebuie !!

- Pai si cu banii cum facem ... ? Helloow ... Suntem L E F T E R E !! [ Magg ]

- Va platim noi toata consumatia doar daca nu incercati sa scapati sau prostii de genu... Stiti la ce ma refer..

Dupa inca cateva schimburi de replici , Magg si Eli s-au dus acasa sa faca un dus si sa manance ceva ....

- Mi-e un somn de nu te vad .... :/ .. Deabia mai stau in 2 picioare . [ Eli ]

- Apfff... Mie imi spui ?!! [ Magg ]

Dupa ce au mancat s-au bagat la somn ..
Era ora 12:45

- E perff pentru un pui mai lung de somnnn ... Era si timpul sa terminam cu toata treaba asta cu zombii si alte porcarii d'astea .. [ Magg ]

Au dormit timp de 5 ore , dar au fost trezite de un fum .... Eli s-a trezit confuza deoarece nu stia ce  se intampla in jurul ei ... ( mnoo  .. era si normal . Cum ati reactiona daca ati fi treziti gen in mijlocul noptii de un fum puternic dar defapt sa afli ca e doar fum de tigare ? ) A fugit repede la locul cu pricina , dar era doar Iustin care facuse taverna in bucatarie ..

- Credeam ca nu te mai trezesti ... Hai repede la sectie .. Avem treaba de facut !! Trebuie sa ne grabimm..!

- Apfff.. Pentru ce , ma rog ?!

- Vei vedea la sectie !

- Staaaaaaiiiiiiiiiiii........ Deabia m-am trezit omuleeeee .. Tre' sa imi fac toaleta .. Si sa ma aranjez.. Cum dracu' vrei sa ies IN HALUL ASTA  pe strada ??? Asteapta 5 minute...

Dupa 5 minute de plictiseala , in sfarsit au pornit.

- Woww... Esti prima femeie care am vazut-o ca se pregateste asa repede .. Vad ca daca vreti puteti sa va pregatiti si repede... [ Iustin ]

- Toate ne pregatim repede daca vrem..... Dar voi , barbatii nu stiti asta asa ca nu ne grabiti ;D ! [ Eli ]

- Apffff... Mna... Mno... Ma rog... Schimbam subiectul ... In legatura cu ce vreau de la tine :
Mai devreme am fost la curtea judecatoreasca , si nu am putut sa il dam in judecata pe micul nostru prieten dus cu capul pe motiv ca nu avem dovezi sau martori ..
I-am dus minunata manuta de zombie dar se pare ca savantul nebun a stiut sa o dea la intors , asa ca te-am luat pe tine ca martor .

Uite ce vreau sa faci : Vreau sa spui ce sti , si dupa sa ne spui de padure pentru a merge acolo .! [  Iustin ]

- Pai siii ... Ma rog.. Tu de ce nu poti face asta ?

- Pentru ca nu ne-ar crede !!!!

- Binee , bine... Accept ! [ Eli ]

-----------------------------------------------

Hallow .. Va tin in suspans cu next-ul =))) ! Spuneti-mi intr-un comm ce credeti ca se va intampla in urmatorul capitol ! Cine v-a ghici , voi face partea a 2-a a cartii impreuna cu 2 dintre ghicitori!

Cine vrea dedicatii , privat/comm..
Nu stiu cand pun next! Cat mai repede posibil sperr!!

Astept voturile si parerile voastre si la acest capitol !
O seara minunata !

Casa BantuitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum