Capitolul 18

411 36 8
                                    

Cand nu au mai auzit impuscaturi din partea din nord , au pornit intr-a colo pentru a vedea daca mai sunt zombii si sa caute mijlocul padurii cu copacul de metal .. Eli credea ca nu vor reusi , dar Magg era optimista si mergea cu capul sus ..

Cand au ajuns pe unde au fost zombii impuscati , mai ca vomitau deoarece pentru ele era super scarbos .. Uni mai erau in viata , dar Magg i-a impuscat in cap .

- HEAD SHOT !!!! Striga Magg in gura mare dupa ce omora un zombie .

-Mdaaa... Mai lasa-maa.. Nu vezi cat de dezgustator este ? De cand ai devenit tu asa ? Sigur esti OK ?! .. [ Eli ]

- Daa .. Nu am voie sa ma schimb sau ce ?! Am vrut sa ma schimb si asta am facut !! Hai ! Sa mergem !.. [ Magg ]

- Okkk !!!! [ Eli ]

Cand mergeau , nestiind , din spatele lui Eleanor s-a ridicat un zombie si a prins-o de cap pe aceasta . A inceput sa urle speriata pentru ca mneahh .. Cum v-ati simti voi daca ar aparea vreunul ?! ( Stiu ca nu exista ) Magg a ramas calma si i-a infipt un glont in cap zombie-ului .. A trecut la limita pe langa urechea lui Eleanor care se plangea ca ii tiuie urechea ..

Au ajuns in mijlocul padurii .. Cel putin asa le arata busola . Au inceput sa bata cu pumnul in copaci ca sa vada care era de metal . Ce nu stiau ele , era ca erau spionate de omul nebun de stiinta ..

El se muta de la un copac la altul , rapid , fara ca cele Eli sa isi dea seama ... Dar spre norocul ei , o avea pe Magg alaturi de ea care a simtit ca sunt urmarite ..

- Eli , suntem urmarite !! Ne urmareste cineva !! Trebuie sa aflam cine !

- Ahh .. O k k k .... Treaba se cam complica .. Nu c cc crezii Magg ?

- Deocamdata e ok Eli ! Keep Calm and follow me !!

- Okk .. !

Au mai " pipait " niste copaci pana au gasit copacul " fermecat " ..

- Sunteti ok ? -Ghhh- . Terminat !se aude prin statia lui Magg .

- Repet ! Sunteti bine ? - Ghh - . Terminat ! se aude iar ..

Era Iustin care isi facea griji de starea lor de sanatate ..

- Daa !!! Suntem bine ! Am gasit copacul potrivit .. Dar cineva ne urmareste !!! Voi ce mai faceti ?! Terminat !

- Uite bine .. Ce sa facem ... Doar ne luptam cu o multime de zombii .. Imediat ce terminam aici venim spre voi ! - Ghh - . Terminat !

- Okk !! Va asteptam cu mare dragg !! Terminat !

Intre timp , pe " frontul " de lupta ** :

- Haideti baieti !!! Nu mai avem mult !! Trebuie sa terminam si cu runda 3 de zombii ca sa mergem la Eleanor si Maggie !!! GO ! GO ! GO ! [ Iustin ] Justin ! Un cartuss !! Repede ! Am ramas fara gloante !!!

Dupa un timp , a venit si runda 3 de zombi .. Cand au vazut cat de multi sunt , toti credeau ca vor muri . Nu mai puteau sa ii tina in frau .. Pentru un timp , toti s-au aliniat unul langa celalalt si au inceput sa traga toti in capetele zoombiilor ...

Dupa un timp , toti zombii erau morti , dar din 26 de oameni ( fara Magg si Eli ) au mai ramas doar 15 dintre care 4-5 erau raniti .. Iustin impreuna cu oamenii ramasi au pornit spre Magg si Eli ..

Inapoi la cealalta actiune ** :

- Arata-te !!! Iesi de unde te ascunzi si lupta ca un barbat !!!! LASULE !!! Urla Eli usor nervoasa ..

- Cu cine te certi Eleanor ?! Noi am terminat aici si ne indreptam spre voi .! Nu mai avem mult si ajungem ! - Ghh - . Terminat !

- Va asteptam cu drag !! Chiar avem nevoie de voi !!! Terminat ! [ Magg ]

Intre timp , profesorul nebun a iesit din " ascunzatoarea " lui .. Imediat Magg si Eli au indreptat pistoalele catre el . Acesta a ridicat mainile si intr-o secunda a scos 2 pistoale de la braul lui ..

Iustin si oamenii ramasi se grabeau sa ajunga cat mai repede acolo , ca nu cumva sa pateasca ceva Magg si Eli , pentru ca , daca pateau , el era raspunzator si putea sa intre la inchisoare..

----------------------------------------

Heii all !! Scuzati-ma ca acest capitol a fost cam sec si ca l-am pus mai tarziu , dar nu prea am avut idei ... Sper sa imi revina cat mai repede si sa pot pune un capitol mare sambata ..

Sper ca v-a placut acest capitol .. Macar SPER !! ..

Astept voturile si parerile voastre si la acest captiol ..

P.S. : Cine vrea dedicatie , comm sau pe privat !

O seara placuta !!

Casa BantuitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum