Noaptea cea "lunga"

701 62 3
                                    

Amandoua erau frante de oboseala , deci s-au schimbat si s-au bagat in pat. De acum incepe adevarata actiune.....

O data cu venirea miezului noptii , in casa incep sa se intample lucruri ciudate.

Eleanor a fost trezita de un planset de bebelus si , speriata , a trezit-o si pe Maggie.

Au pornit impreuna cu o lanterna..... Cand au ajuns cam la 5-10 metri de bebelus , plansetul a luat forma , usor usor , a unui ras malefic....

"Bebelusul" a ridicat fata din pamant. Avea niste ochi negri intensi si fata era plina de semne. Era ca un inger al intunericului. Putin cate putin , "bebelusii' pictati pe pereti au luat viata si le-au inconjutat pe Maggie si pe Eleanor. Ele au inceput sa alerge trecand prin ei , pana ce au ajuns intr-o camera secreta .....

Acolo au descoperit o carte care , se pare , era scrisa de un om care a trait aici acum multi ani. Cand tipetele inceta , cele doua au luat cartea si au inceput sa fuga catre camera lor.

Au inceput sa citeasca. Era vorba despre prima familie care a stat aici , fondatoarea conacului. Se pare ca, cel care a scris cartea era defapt un fel de slujitor al acestei familii.....

Acolo scria ca , multi copii au fost alungati de catre fondatorul conacului. Sotia lui nu era de acord cu asta , dar nu avea ce sa faca.

Se pare ca el picta cate un copil de fiecare data cand alunga unul iar picturile invie dupa miezul noptii ca semm de razbunare....

Eleanor si Maggie au adormit citind......

-----------------------------------------------------------------------------------------

Heii !!

Sper ca v-am captivat cat de cat cu acest capitol !! Pun next dupa maine dimi pe la 11 .. !!

Astept parerile si voturile voastre !! Ms !! ❤

Casa BantuitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum