In timp ce Ana cu Iustin si spiritele se urcau in avion , Eli era pe la jumatatea drumului. Avionul privat era mai rapid decat ea , desi era vampir , de aceea a pornit inaintea lor. Cand au ajuns , s-au intalnit la pista de aterizare si au pornit spre munte. Mai aveau doar 3 ore la dispozitie pt a urca muntele.
- Huh. Sper sa ajungem la timp.. [Ana]
- Vom ajunge!! Chiar mai devreme! [ Eli ]
- Daca spui tu..
Eli le-a spus spiritelor sa o urmeze , pe Ana a luat-o pe sus , iar pe Iustin l-a tras dupa ea. In timp ce alerga , Iustin era fluturat ca un steag in spatele Eleanorei. Au ajuns sus in 10 minute.
- Dar ce rapida esti măi.. [ Iustin ]
- Chiar? Al cui steag esti? [ se amuza Eli pe seama lui Iustin ]
- Ha , ha , ha.. Parca voiai sa o salvam pe Magg..
- Huh.. Hai ! Dar nu e nimeni aici...
Nu a apucat sa rosteasca toata propozitia , ca au si aparut baba si Arin cu Magg.
- Vai , dar ce avem noi aici.. Vad ca ati ajuns. [ baba ]
- Inca mai esti printre noi... Sotie?
- A..Al..Alfred? Cum de mai esti printre noi?
- Eu?! Eu sunt peste tot draga mea! Acum spune-mi , nu ai vrea sa vi cu noi si sa mergem acasa ? Ca o familie normala ?.
- Daca tu crezi ca voi face acest lucru te inseli amarnic! Crezi ca nu stiu ca ei te-au invocat ca sa ma distrugeti?! Nu sunt asa de proasta!!!
- Cine ?! Astia ? .. Doar m-am folosit de ei ca sa ajung la tine!
- A , da? .. Daca e adevarat , arunca-i de pe munte!!!
- Eu , eu nu pot sa fac asta...
- Ma gandeam eu..
- Dar , pot face asta!
S-a dus si a luat-o in brate pe baba , tinandu-l de mana pe fiul lor si au urcat impreuna la cer.
Arin disparuse de cand l- a vazut pe Alfred , iar Magg a fost salvata.
- Totul e bine cand se termina cu bine no?! [ Eli ]
- Da.. Imi pare rau ca s-a terminat.. Foarte rau! Acum ca s-a terminat , chiar imi pare bine ca am trecut prin asta impreuna.. Si ca v-am cunoscut.. [ Iustin ]
S-au luat toti in brate , au chemat avionul privat si s-au dus in oras pentru a sarbatori.
Cum au ajuns , Ana s-a dus sa comande ceva..
- Vreau sa fac un toast.. Pentru prietenia noastra! Pentru Ana si pentru Eli si Iustin !!!
- Ceee?! [ Eli ]
In momentul urmator , Iustin s-a dat jos de pe scaun , s-a pus in genunchi si i-a spus Eleanorei...
- Eleanor , .. Vrei sa fi sotia mea?!
- Ce direct esti draga... Da!!!
Ana s-a intors cand s-au pus toti la masa si nu stia ce se intampla..
- Ce am pierdut?
- Avem o casatorie printre noi...
- Cine sunt norocosii?
- Eli si Iustin..
- Vai... Atat de tarziu ai cerut-o ?! Fraier mai esti :)) . Hai sa mancam. Sunt lihnita...
- Nu esti singura! Au spus Eli si Iustin in acelasi timp.
- Cine vine diseara in club? [ Magg ]
- Euu! Poate gasim niste baieti draguti . [ Ana ]
- Nebuno .. :)) . Eli nu mai vine ca acum e maritata
- Oftica pe voi baa!!! [ Eli ]
- Nu ma oftic... Nu am pe cine! Ia zi , cand e nunta? [ Magg ]
- Peste 2 saptamani. Vom fi doar noi.
- Ok!
------------ Dupa 2 saptamani , inainte de nunta ------------
- Gata ? Am terminat cu aranjarile ? [ Ana ]
- Mai avem de aranjat mireasa si gata [ Magg ]
- Ok ! Ai aranjat furtul miresei?
- Da. Dupa slujba de la biserica , dupa ce ne aranjam la restaurant.
- Ok! Sper sa iasa bine .. Am muncit mult!
- Mda... Va iesi bine!
---------
- Esti gata ? [ Ana ]
- Mda.. Am emotii!!! [ Eli ]
- E normal sa ai! Hai sa nu intarziem!
- Ok.
Au intrat in biserica si a inceput slujba.
- Eleanor Maria , il iei in casatorie pe Ivan Iustin pentru tot restul vietii tale si ii vei fi alaturi la bine si la greu? [ Preotul ]
- Da!! [ Eli ]
- Ivan Iustin , o iei in casatorie pe Eleanor Maria pentru tot restul vietii tale si ii vei fi alaturi la bine si la greu?
- Da !! [ Iustin ]
- Pai , toate cele de spus s-au spus... Mirele poate saruta mireasa!
Dupa ce s-au sarutat , s-au dus afara si mireasa a aruncat buchetul.. Ghiciti cine l-a prins.. Maggie!
- Oooo.. Maggie [ Eli ]
- Mai taci :)) . Casa de piatra surioara ! [ Magg ]
- Mersi. Bafta si tie!.. Nu stai la petrecere ?
- Nu.. Trebuie sa ma duc imediat altfel pierd avionul... Este foarte important.
- Ok! Multa bafta! Tinem legatura. Nu imi vine sa cred ca ne-ai scris povestea de la inceput pana acum si ca o vei publica..
- Lol. Pa! Distractie placuta. Nici mie.. Sper sa fie bine
Maggie a plecat spre aeroport , iar ceilalti s-au dus la petrecere. Avionul ei se indrepta spre Italia si pleca la ora 14:25. Era 13:40.
- Sper sa ajung la timp..
A ajuns la 14. Era imbracata intr-o rochie rosie care atragea toate privirile cu niste tocuri de aceasi culoare. Toata lumea se uita la ea.
S-a urcat in avion , si-a pus o pereche de casti in urechi si a dat drumul la muzica. Aproape tot drumul a dormit.. Avea noroc ca nu sforaia.
Dupa 10 ore de zburat , a ajuns pe pista de aterizare din Roma.
A coborat rapid si a pornit inspre cladirea unde trebuia sa depuna povestea. Avea sa fie o carte exceptionala. Cand a ajuns , a fost chemata in birou.
- Buna ziua. Eu sunt Maggie!
- Hei. Sa vedem ce ai.
I-a dat povestea si a asteptat sa fie citita.
- E misto. Are actiune , sf , mister , horror. De toate.. Are si o a 2-a parte ? Ca daca da , as vrea sa o vad.
- Are si o parte a 2-a , dar nu e terminata.
- Ok! O sa o publicam pe aceasta , si vedem cum se vinde. Daca are succes publicam si partea a 2-a.
- Bine!
Cartea a fost publicata , si in 2 saptamani a avut peste 500 de mii de cumparatori.
- Acum esti vedeta.. Cand faci si partea a 2-a ?
- Pai peste cateva zile ma apuc de ea.. Ce zici ? Va avea succes?
- Daca e la fel de buna ca prima , normal. Mi-a placut cand am citit-o. Deabia astept sa o citesc si pe a 2-a.
- Sper ca o termin repede..
CITEȘTI
Casa Bantuita
Horror2 fete. o poveste si o casa bantuita. Daca vreti sa aflati mai multe cititi povestea