Capitolul 11

616 48 11
                                    

A doua zi de domineata.

- Neata Magg. Am sa-ti spun un lucru important !

- E despre cum ca a scapat baba aia handicapata ?!

- Nu credeam ca ti-ai dat seama !!

- Nu sunt chiar atat de proasta !

Au cautat in carte si au gasit ca a avut un sot si un copil. Copilul ei a murit la 7 ani din cauza cancerului , iar sotul ei a murit cu un an inainte ca ea sa plece de aici. Deci Eleanor s-a gandit ca trebuie sa invoce spiritele ex-ului sot si ex-ului copil. Dar nu e chiar atat de usor pentru ca se gaseste greu un vrajitor " de calitate ". Au gasit pe net ca ar fi la 400 km departare don Tennese un satuc. Acolo or sa gaseasca un vrajitor numit "Duhul spiritelor". Au pornit cu trenul care le lasa la doar 200 km distanta.

S-au asezat linistite cu gandul ca au scapat de griji. Nu voiau sa renunte la conac pentru ca era foarte frumos. Ar face cu tot cu opriri circa 5 ore. Era ora 19:25. Trenul a plecat din gara la si 30.

Maggie a adormit din cauza oboselii. Eleanor s-a ridicat de pe scaun , si cand sa porneasca spre toaleta , luminile s-au stins pentru o secunda. Cand s-au deschis , la gatul lui Eleanor a aparut un cutit. Cand s-a intors , a vazut o fantoma. A incercat sa scape , dar s-a zbatut degeaba. Maggie s-a trezit , a incercat sa impinga fantoma , dar a trecut prin ea. Lool. Era un spirit.

Spiritul a scos doua carpe si le-a pus la gura si nasul celor doua. Au adormit instant. Cand s-au trezit , erau inapoi in casa.

- Vreti sa scapati de mine , huh ?! Stiti si singure ca nu puteti scapa de mine ! Unde voiati sa plecati ? A intrebat "menajera".

- La. La. La matusa noastra. A raspuns Eleanor.

- La matusa voastra huh ?! Va cred. De data asta. Dar daca mai incercati sa scapati ati incurcat-o cu mine !! S-a inteles ?!

O liniste mortala s-a lasat deasupra casei. Dupa un moment se auzi un raspuns :

- Am inteles ! a raspuns Maggie.

Au adormit. A 2-a zi de dimineata , dupa ce si-au baut cafeaua , au incercat sa-si faca un plan pentru a scapa.

- Mai sti tunelul ala unde ai fost tinuta ?! Are o iesire pe casa. Putem scapa pe acolo. Trebuie sa stam la lumina pentru a putea scapa.

Au luat o scara si au intrat in oras. S-au amestecat printre oameni. Era ora 16:10. Trebuiau sa ajunga la gara ca sa ia un bilet de tren. La cel care venea. Trenul a venit si , neavand timp sa ia bilete , au urcat direct in tren. Au fugit de controlori o statie intreaga. In sfarsit au scapat. Se intuneca la 21:00 deci mai aveau timp. Se facuse ora 18:00. Mai aveau o ora si ajungeau. Trebuiau sa ramana in seara care va veni la un hotel pentru ca a 2-a zi sa plece de dimineata. Cand in sfarsit au ajuns , nu isi mai gaseau bagajele. Erau doar cu cate tricou de schimb si o pereche de pantaloni trei-sferturi.

Au ajuns cu intarziere de 15 minute la ora 19:15. S-au plimbat 2 ore intregi pana au gasit un hotel OK si ieftin. Au mancat ceva , au facut baie si s-au culcat devreme.

Urmatoarea zi o sa fie una PLINA. Plina de aventuri ciudate , de mistere de neelucidat. Decat daca ai mintea limpeda. Huhh. Ce grea va fi urmatoarea zi.

--------------------------------------------------------------------------------

Heiii !! Sper ca nu v-a plictisit acest capitol. L-am facut in graba deci nu stiu cat de bine mi-a iesit !

Astept parerile si voturile voastre !! Mss !!

Casa BantuitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum