Capitolul 22

240 23 2
                                    

Intr-o secunda baba s-a ivit in fata lui . Arin a facut pasi inapoi dar a fost oprit si capturat de niste ingeri ai intunericului. A fost dus in camera care nu prea mai era secreta , legat de calorifer cu lanturi de fier si interogat de baba .

Intre timp , Magg era ingrijorata de ce i se putea intampla lui Arin si alerga cat o tineau picioarele spre gara de tren. Cand a luat o pauza ca sa isi mai traga si ea sufletul , un politist a intrebat-o daca e bine . Cand a auzit acea voce s-a uitat la fata politistului ... dar politistul nu era un politist ci era savantul nebun..

- Ce??!! Ce cauti tu aici ? Cum ai evadat ?

Magg nu a reusit sa stea treaza pentru a auzi raspunsurile savantului deoarce a lesinat . Cand s-a trezit se uita prin jur si ceea ce a vazut nu era credibil ochilor... Era langa Arin , legata de un fel de stalp , iar savantul nebun si baba se holbau la ea de parca ar fi o noua rasa de caine sau ceva de genul..

- Huh... Am prins deja 2?! E prea usor... Fetita proasta.. Credeai ca vei scapa de mine plecand de aici ? [ baba ]

- Meh.. La halul in care arati ma mir ca ai prins anul asta.. [ Magg ]

- Ce proasta esti.. Am mai multi ani decat tine cu prietena si iubitelul tau la un loc..

- Pe bune ?! Nu te cred !

In urmatoarea secunda , baba i-a tras o palma lui Magg .

- Huh.. Doar atata poti?! Te credeam mai puternica.. la cat de batrana esti..

Pe de cealalta parte a mesei , Eleanor l-a sunat pe Iustin si i-a spus sa vina la ea acasa.. A ajuns cat de repede a putut.

- De ce m-ai chemat ? Parca nu mai voiai sa ma vezi !

- Te-am chemat pentru ca stiu unde a plecat Maggie.. S-a dus la un baiat pe care l-a cunoscut in drum spre orasul asta. Am apucat sa vad adresa dar nu am prea retinut-o.. Acum mergem la femeia aia cu spiritismul si o luam cu noi... Am o presimtire ca va fi urat..

In cateva minute de mers cu masina au ajuns la femeia aceea cu spiritismul , au rugat-o sa vina cu ei deoarece au nevoie de ajutorul ei , i-au dat niste bani si au pornit spre casa lui Arin. Cand au ajuns acolo au vazut acelasi bilet pe care l-a vazut si Magg..

- Oh Doamne... Inapoi de unde am plecat ? Mai rau de atat nu se poate... [ Eli ]

Au pornit repede spre Tennese .. Cand au ajuns in fata conacului , pe femeia cu spiritismul ( Ana ) , au trecut-o fiorii.. Nu stia despre ce era vorba .. Ea doar stia ca a trait acolo in trecut si a ajuns in orasul unde locuieste acum tot din aceasi cauza din care au plecat si Magg cu Eli.. Baba.. Nu credea ca inca " mai traieste " dar a vazut-o la un geam..

Cand au intrat in casa , in secunda 2 au fost intampinati de catre baba si de catre savantul nebun..

- Wtff ? Tu cand ai scapat ? [ Iustin catre savant ]

- Mosule.. S-au intamplat multe lucruri in timp ce tu ai renuntat sa ma mai interoghezi si ai plecat acasa.. Si in plus am fost ajutat de noua mea partenera deci a fost foarte usor.

Cand Ana a vazit ca sta fata in fata cu baba care cu 20 de ani in urma i-a provocat numai necazuri pur si simplu s-a blocat..

- Mai , mai.. Ne intalnim iar , draga Ana ? [Baba]

- Stai .. Ce ?! [ Eli ]

- Mdeah... Nu am stiut unde mergem si nici nu m-ati intrebat deci nu v-am spus ca eu am locuit aici.. Ani buni aceasta baba mi-a facut zile fripte de cand eram tanara asa ca tine.. Am venit aici cu o prietena care intre timp a murit impreuna cu iubitul ei pe nume Arin parca.. [ Ana ]

La spusele acesteia , Eli a ramas pe ganduri.. Nu ii venea sa creada ca este acelasi baiat de care s-a indragostit prietena ei.. Iata ca apare un om nou la actiune.. Arin..

- Hellaw. Vai , dar pe cine avem noi aici? Ana nu ?! De cand nu te-am vazut... A , stai.. De cand a murit prietena ta.

- Sa nu indraznesti sa ii pronunti numele ! [ Ana ]

- Ai nu zau... V A N E S A = Vanesa.. A fost usor.

- Dementule.. Ai ramas la fel de handicapat .. [ Ana ]

- Okay.. Suntem intr-o telenovela horror sau ceva ? Ca eu sunt total pe langa... [ Eli ]

Magg a reusit sa scape , savantul nu prea facea noduri bune.. Cand a ajuns in holul mare , ce sa vada... O gramada de oameni .. Si culmea e ca ii stia pe toti..

- Aghh.. Ce se intampla aici ? Eli ? Ce cauti tu aici ? Iustin ? Si cine e fata aia ? Arin .. de cand arati in halul asta ? .. Ughh sunt pe langa total.. [ Magg ]

- Sunt un spirit toanto... Ai cazut in capcana.. Totul a fost un fel de farsa..

Deci sa recapitulam... Arin , baba si savantul nebun sunt in colaborare , Ana ii stie pe baba si pe Arin , Toti erau intr-o faza gen de telenovela horror , Eli , Magg si Iustin erau total pe langa si cam asta e tot.. Pff.

Maggie P.O.V. :

Aghh.. Deci mai nou le pasa lui Eli si lui Iustin de mine ? Si care e faza cu Arin ? M-am indragostit de un fel de demon ? Si de cand pana cand sunt in colaborare toti 3 ?! Ughh .. Viata asta.. E de tot cacatu'

Eleanor P.O.V.

Ce faza de cacat.. Zici ca D-zeu rade de noi.. Ce mai haz are... Nu se mai termina o data toata povestea asta cu spiritele ?! Off...

-----------------------------------------------------

Hey fans ! Stiu ca e cam plictisitor dar mehh.. L-am facut in graba.. Stiu ca nu am mai postat de mult dar sper ca fanii mei au ramas asa cum ii stiu !

Multumesc pentru cele 9,5 K de citiri si pentru cele 743 de voturi..

Astept parerile si voturile voastre si la acest capitol !

O seara placuta si bafta la teze ! ( stiu ca a venit vremea )

P.S. : Cine vrea dedicatie , comm sau privat !

Casa BantuitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum