Capitolul 10

611 45 6
                                    

Voiau sa ii prinda pe ne pusa masa. Planul era facut. Hainele erau gata. Maggie era pe pozitii. Timpul era cel care "le statea in cale".

Era ora 23:50. Nu mai era mult si incepea actiunea. Totul era gata.

A venit ora 00:00. Eleanor a asteptat pana cand au aparut "menajera" si ceilalti. "Menajera" a fost socata cand a vazut ca Maggie nu mai era. Atunci , Eleanor a aparut. Bebelusii au fost socati.

- Sunteti liberi acum !! A urlat Eleanor.

Cand bebelusii au inceput sa se apropie de Eli , Maggie a aprins luminile. Menajera si-a dat seama de ce voiau sa faca , si a reusit sa se ascunda. Au inceput sa se auda urlete de "bucurie". Erau de la bebelusi. Erau strigate de fericire pentru ca erau liberi in sfarsit.

Credeau ca totul s-a sfarsit , nestiind ca menajera a scapat.

S-au culcat cu gandurile usurate.

- Ughh !! Credeam ca nu o sa mai scapam !! Spuse Maggie.

- Mda. Dar am o presimtire ciudata cum ca nu am scapat de toti.

- E doar de la oboseala. Acum hai sa ne culcam. Imi pica ochii de somn. Noapte buna !

- Noapte buna !

" Parca e ceva ciudat la mijloc. Parca nu am terminat. Normal proast-o !! Nu am vazut-o pe baba aia afurisita urcand la cer cu toate celelalte spirite !! Cum am putut fi asa naiva ?! Trebuie sa se fi ascuns. Trebuie sa aflu mai multe. Are sot ?! Are copii ?! Sotul ei mai traieste ?! Daca nu are , sau daca a murit , ce ma fac ?! Trebuie sa ma gandesc dar maine !! Sunt prea obosita acum !! Maine voi gandi mai limpede si voi putea sa analizez totul cu usurinta. Huhh ! Grea mai e viata !! ". Isi spuse Eleanor in gandul ei.

"Menajera" P. O. V.

Ha ha ha. Credeau ca au scapat de mine ?! Buna gluma. Sigur Eleanor trebuie sa isi fi dat seama ca am scapat pentru ca nu s-a vazut si spiritul meu urcand la cer alaturi de ceilalti. Maggie e prea fraiera ca sa isi dea seama. Bun. Am ramas fara ajutoare. Trebuie sa fac un plan. Tot le voi distruge eu pana la urma ! Ele nu stiu ca am lucrat aici si mai inainte deci am un avantaj in plus.

Maggie P. O. V.

Mi s-a parut mie ?! Sau baba aia nenorocita nu a plecat ?! Fuckk !! Normal ca nu !! E prea sireata. Bineinteles ca si-a dat seama de planul nostru. Trebuie sa facem ceva ca sa scapam de ea. Nu o sa am gandul impacat pana nu o ducem si pe ea la Barbosu'.

Eleanor P. O. V.

Trebuie sa gasesc un moment in care sa ii spun lui Maggie ca baba aia nesuferita a scapat. Nu cred ca si-a dat seama. Sper ca vom gasi in cartea aceea ceva. Am aflat ca a mai lucrat aici. Deci trebuie sa gasim ceva. Am multe noutati sa ii spun lui Magg , dar trebuie sa gasesc momentul potrivit.

------------------------------------------------------------------------------------

Heii ! Sper ca nu v-am plictisit cu acest capitol !! :/

Astept parerile si voturile voastre !

O seara placuta !!

Casa BantuitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum