Au acceptat si s-au dus la hotelul unde s-au cazat cu o noapte inainte Era ora 18:12.. Mai aveau aproape 2 ore sa fie gata de expeditie ... Pentru ele era super putin asa ca au inceput sa se pregateasca.
Au facut o baie calda cu spuma fiecare , si-au luat pe ele niste haine luate la nimereala... ( ca na .. nu se duceau la vreo petrecere .. se duceau sa se razboiasca cu zombii .. ) si ceva mancare.. S-au dus la sectie , unde s-au intalnit cu seful politiei .. [ Este mai usor sa ii zicem Iustin ] Era ora 20:00 ..
- Cand plecam in mica noastra " expeditie " .. ?! [ Eli ]
- Pai eu zic ca mai intai trebuie sa ne cunoastem ... Ca sa stim cu cine colaboram nu ?! [ Iustin ]
- Eleanor .. Dar poti sa imi spui Eli
- Maggie .. Dar poti sa imi spui Magg..
- Iustin .. Puteti sa imi spuneti cum vreti .. Imi pare bine. !
- Placerea este de partea noastra [ Magg ]
- Pai pornim pe la ora 22:00 .. Atunci este intuneric si poate avem noroc sa ne intalnim cu micii nostri " prieteni " .. Eu zic ca este o ora rezonabila .. V-am adus aici de la ora asta deoarece mai avem cate ceva de pregatit .. Stiti voi .. Pentru expeditie .. ! [ Iustin ]
- Okk !!.. Noi suntem gata .. Anunta-ne cand esti si tu .. ! Te asteptam afara. . ! [ Eli ]
Cand in sfarsit a fost si Iustin gata , au pornit .. Sectia de politie era la cativa pasi de padure deci nu aveau mult de mers.. gen sa oboseasca de la atata mers si sa nu mai poata continua etcc..
Au ajuns la padure. Era 22:01 ... Cand sa isi aprina lanternele , au constatat ca Iustin a uitat bateriile la sectie - el era responsabil cu electronicele - si ca nu au decat o rezerva de baterii pentru toata noaptea ...
Cand a vazut ca nu aveau decat o rezerva de baterii , Eli a inceput sa rada sarcastic si voia sa ii dea un pumn intre picioare lui Iustin .. pentru ca totusi , dupa ea il merita din plin ... Dar a zis ca la prima gafa ii da un pumn de sa o tina minte toata viata lui ...
Maggie P.O.V. :
Pfoaii ... La ce privire a avut Eli la aflarea micilor resurse de baterie , sigur voia sa ii dea una ... Unde apuca .. Asa este Eli .. VIOLENTA cand se enerveaza .. E bine ca si-a revenit , pentru ca in ultimul timp nu prea a fost asa din cauza celor intamplate ..
A fost cu nervii la pamant in ultimele zile , dar este bine ca si-a revenit si ca o avem din nou printre noi pe Eli cea curajoasa .. Ma sperie foarte mult noaptea aceasta ... Mi-e frica ... As vrea sa plec acasa dar daca as face asta as da dovada de lasitate si de lipsa de curaj ...
***
Au aprins lanternele .. Erau mai multi politisti , deci aveau aparare .. La intrarea in padure , politistul le-a dat cate un pistol lui Magg si Eli si le-a aratat cum sa il tina si cum sa traga .. Asadar , au pornit prin padure nestiind de pericolul ce le asteapta .. Iustin le-a spus ca , acum cateva zeci de ani un om voia sa construiasca ceva ... Decat el stia ce .. Era gata sa inceapa , dar a aflat ca are cancer .. Nu voia sa ca cineva sa ii ia padurea pentru ca el a dat banii pentru ea , asa ca a montat capcane peste tot si le-a spus sa fie atente.
- Si nu are niciun " intrerupator " care sa declanseze fiecare capcana in parte ?! .. Trebuie sa fie vreunul !!! [ Magg ]
- Exista !! Dar este foarte greu de gasit !! In mijlocul padurii , exista un copac facut din metal , cu scoarta de copac peste el ca sa nu isi dea nimeni seama .. Inauntru , exista un tablou cu butoane , care declanseaza cate o capcana ..
Daca reusim sa ajungem acolo , reusim sa scapam .. Dar este drum lung pana acolo !! Trebuie sa fim pregatiti pentru orice ! Fiti cu ochii'n patru !
Ne vom despartii pentru a ne extinde perimetrul de cautare ... Vom comunica prin statie .. Daca aveti contact vizual cu ceva , ORICE ! , spuneti prin statie .. Fiecare echipa va avea cate o busola .. Vom merge toti spre Nord , dar prin parti diferite ! Daca trageti , o faceti la cap , altfel veti consuma gloante degeaba !
Ne intalnim la sectie maine la ora 08:30 ! Daca nu sunteti acolo , sau nu ajungeti acolo pana la maxim 09:00 , cine ajunge acolo , in caz ca eu nu ajung , porneste cu echipa de elita in cautarea cadavrelor si a oamenilor raniti ... Prima echipa care ajunge acolo , este este sefa echipei de elita care va porni la ora 9 AM .. ! Fiecare persoana are cate un ceas ? [ Iustin ]
- Da !! Avem toti !! Gata cu vorba ! La Actiune ! LET'S MOVE !! [ Magg ]
- Ok !! Bafta !! GO ! GO ! GO ! [ Iustin ]
Au pornit in usoara fuga pentru a se despartii mai repede .. Eraum 28 de oameni.. S-au despartit in 7 echipe a cate 4 oameni .. Iustin a hotarat ca sunt de ajuns 4 oameni intr-o echipa .. Magg si Eli l-au rugat sa fie in aceeasi echipa si au obtinut ce doreau .. S-au despartit in toate partile posibile ale padurii .. Actiunea a inceput !!!
----------------------------------------------
Heiii all !!!
Vreau sa ma tin de promisiune si sa postez cum trebuie , nu cu intarzieri !! De acum pana la sfarsitul acestei carti voi putea , pentru ca mi-a venit laptopul de la reparat .. ( il aveam in service de vreo 1 luna .. )
Astept voturile si parerile voastre !! Ms ♥♥ !
P.S. : Pentru dedicatie , cereti-mi in privat !!
O seara super placuta !!
P.P.S. : Pun next poimaine seara la 20:00 !!
CITEȘTI
Casa Bantuita
Horror2 fete. o poveste si o casa bantuita. Daca vreti sa aflati mai multe cititi povestea