.....

2.5K 88 17
                                    

Dimineața
Fata s a trezit foarte amețita și obosita dormind o noapte întreaga pe podea.
Sa dus la bucătărie pregătindu-si ceva de mâncare,
     A pus o oala pe foc plina cu apa după câteva minute fata auzi niște voci, ii vede pe Taehyung și Rose coborând scările, aducându-și aminte de ce s a întâmplat aseară.
    Pa Rose, ne mai vedem
      Pa Tae, succes cu cățeaua ta. Spune aceasta și se uita în scârbă la mine Taehyung făcând același lucru.
      Ma simțeam oribil, un gunoi dar nu l eam dat satisfactie.
Taehyung a ieșit cu Rose din casa apoi după câteva minute a apărut în bucătărie. Ma luat de par provocându ma sa ma uit la el.
       Ca tot mi am adus aminte de aseară, mai ai tupeu? Hmm???..... NU AM DE CE SA ÎȚI DAU EU ȚIE EXPLICAȚI, TARFA PENALA CE EȘTI.
          AAAH, TAEHYUNG...
     TACI!! acesta mi a dat o 0alma uriașă căzând pe jos ma tot ridica de fiecare data și ma lovea peste fata pana ce a văzut oala cu apa plina cu apa clocotita.
      A luat-o de pe aragaz și mi a turnat o peste ambele antibrate, eu urlând de durere.
          AAAAAAAAHAHHHHHHH.....
    TACI TARFA DRACULUI.... IA ZI MAI COMENTEZI????
Eu nu ziceam nimic de frica și durerea insuportabila.
Acesta mia dat o palma zdravănă.
SPUNE!!!!
     N-nu....
Am spus eu de frica acesta ma lăsat acolo eu începând sa plâng, m am îndreptat spre chiuveta pentru a pune apa rece pe mâinile mele rănite.
          Ma durea îngrozitor, ce animal.
Ora 19:00
    Taehyung se întoarse acasă obosi d așteptând cina făcută de către Venom.
    Fata dormea pe canapea având o zi foarte grea.
          Brunetul a întrat în  casa văzând-o pe Venom cum dormea pe canapea, apoi privirea lui s a îndreptat spre mâini și tot corpul ei firav fiind plin de vânătăi, zgârieturi și răni adânci.
      S a întristat, sa așezat pe canapea la capul ei mangaindu I capul.
       Uf... Cred ca am exagerat, săracuta de ea....
Taehyung a văzut ca mâinile ei erau bandajate asa ca s a îndreptat spre bucătărie. Mâncând tot, între timp Venom deschizându-si ochii speriata și somnoroasa.
    Vine la bucătărie.
Taehyung... Aaa, ai venit.... Iartă-mă ca dormeam, eu....
     Stai liniștita, e ok.... Hai la masa.
Aceasta s a așezat la masa începând sa mănânce împreună cu Brunetul din stânga ei.
      Venom....
Fata și a ridicat privirea din farfurie.
     D-da?
     Iartă-mă....
     Uhh... Tae, de ce ești asa cu mine, nu ți-am făcut nimic. Tae eu te am doar pe tine pe nimeni altcineva, te rog oprește-te altfel voi muri în ritmul asta.
             Mhm.... Hai mănâncă.
Fata a fost dezamăgită de indiferenta acestuia, crezând ca măcar ar putea avea un dialog normal cu acesta.
         După terminarea mesei, aceștia au făcut câte un dus și s au pus la somn din fericire, Venom a dormit în pat cu Taehyung.
      Lui Taehyung fiind mila de starea acesteia, crede ca a exagerat dar tot nu o poate ierta de indiferenta fata de el.

CHINUITA DE SOȚUL MEU/KMTH. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum