A doua zi fata se decise pana la urma sa meargă la doctor sa vadă ce este cu ea, pana la urma este viata ei în joc. Nu ar vrea ca ceva neprevazut sa ii apară în viata și sa o distrugă mai tare.
De dimineață la ora 10 fata a părăsit casa ducându-se la doctor, Taehyung nu era acasă el fiind la munca.
După ce față a ajuns la doctor a întrat în cabinet.
Buna ziua!
Bună ziua,cum va numiți.
Kim Venom
Asa doamna Kim ce problema aveți?
Stiti domnule doctor....
Lim... Completează doctorul.
... Eu am o problema...
CE, problema?
De la o vreme ma doare sânul drept și nu știu ce este, adică nu este o durere suportabila, doar ca uneori ma ia cu amețeala și cad jos.
Am înțeles.... Dumneavoastră aveți probleme de sănătate?
Aaa, nu... Nu am avut niciodată.
Pai, atunci vom face o serie de analize pentru a vedea cum stam cu totul, bine?
Da domnule doctor.
Fata a făcut seriile de analize stand la doctor pana pe la vreo 12:30.
Domnule și când voi afla rezultatul?
După câteva zile,vă voi anunța,un număr de telefon?
Uhh, da sigur.
I am dat nr de telefon și am plecat, am ajuns acasă intrând repede sperând ca Taehyung sa nu fi ajuns doar ca..... Era la bucătărie cu un bărbat.
Aaa, mi a ajuns soția cea draga. Unde ai fost soția mea?
L a magazin.
Și ai stat 2 ore la magazin?
Paaai.... Aaam... Era coada, da.
Venom s a apropiat de bărbat pentru a-l observa, era foarte beat, și cel de lângă el l a fel. Acesta ii spunea Jungkook.
Aceștia râdeau și beau de zor.
Soția mea unde ai fost?
L a doctor mai exact.
DE CE DACĂ EU ȚI AM ZIS SA NU TE DUCI? HMM... DE CE ÎMI IEȘI DIN CUVÂNT? IAR TREBUIE S ATE IMBLANZESC?
fata s a speriat când cei doi au venit apru la ea luând-o de par și urcând cu ea sus în dormitor.
CÂND AU AJUNS ÎN DORMITOR TAEHYUNG I A DAT SACOUL JOS FETEI ȘI PANTALONI FOARTE RAPID ȘI AGRESIV, CEI DOI ERAU BEȚI IAR FATA NU ERA ÎN CEA MAI BUNA DISPOZIȚIE, DOAR CA TAE NU MAI FĂCUSE ASTA NICIODATĂ, SA ADUCĂ BĂRBAȚI ÎN CASA ȘI SA PROFITE DE EA.
Cei doi au dezbrăcat-o au trântit-o pe pat la margine, s au dezbrăcat și ei repede și Taehyung s a poziționat la întrarea ei iar Jungkook la gura ei.
Fata se zbătea asa ca a fost nevoie de violenta Taehyung dându-i palme peste sâni și fata, fata urla de fiecare data când palma lui făcea contact cu sânul drept.
Taehyung a întrat adânc și agresiv în ea în timp ce Jungkook era cu membrul în gura ei.
Patul se mișca îngrozitor sub ei cei doi neconstientizand ce fac defapt.
Taehyung văzând ca fata tot se zbate acesta a luat-o și a legat-o de pat de mâini și picioare.
Era rândul lui Jungkook asa ca a întrat rapid în ea acesta fiind foarte brutal, Taehyung fiind cu membrul în gura fetei.
Uuuhhh Taehyung ai o curva minunata. Spune Jungkook
Stiuuu.... Aaaah asa tarfo. Spune Taehyung
Acesta a apăsat o pe cap pe fata pentru a-și da drumul în gura ei.
L a scurt timp Jungkook și a dat drumul pe sânii ei.
Fata se simțea ca un gunoi oribil, era epuizata dar socata și speriata, când a simțit ca este luata de par de Taehyung.
Aceasta s a așezat In genunchi la ordinele lui.
Cei doi bărbați au luat doua curle și au început sa o bata pe fata crunt și macabru.
Fata urlând din toți plămânii.
După câteva minute de chin acestaia au părăsit casa cu un zâmbet imens pe pe gura. Fata rămânând acolo socata începând sa plângă fiind complet marcata și distrusa, o durea corpul îngrozitor și sânul ii exploda de durereTAEHYUNG POV.
AM PLECAT ÎMPREUNĂ CU JUNGKOOK LA UN BAR DE STRIPTIS PENTRU A NE DISTRA CU ALTE FETE, LA BAT NE MAI ASTELTA ÎNCĂ CÂȚIVA PRIETENI (namjoon, suga, jimin, j-hope, Jackson, Mino, G-dragon), NU MA INTERESEAZĂ ÎN CE STARE ESTE MERG SA MA DISTREZ CU ADEVĂRATELE MELE CURVE. EA ORICUM ESTE O CATEA CE NU CONTEAZĂ PENTRU MINE.
Ps:ASCULTAȚI PIESA E BETON
CITEȘTI
CHINUITA DE SOȚUL MEU/KMTH.
Romance"TE rog Lasă-mă, m ai învinețit" T:"TACI DRACU DIN GURA" "TAEHYUNG TE IMPLOR MA DOARE" T:"FOARTE BINE SA SIMȚI ȘI TU CUM ESTE SA SUFERI"