De dimineață fata s a trezit și era singura în pat. Avea programare la vrăjitoare la care se mai ducea din când în când fără sa știe Taehyung bineînțeles.
Aceasta s a îmbrăcat după rutina făcută și s a îndreptat spre Yelle, vrăjitoare și amica ei.
După câteva minute, a ajuns acolo bucurându-se sa o vadă pe Yelle.(YELLE ESTE O FEMEIE DE 34 DE ANI CARE ARE UN SOȚ ȘI 3 COPII, O AJUTA PE VENOM CU SFATURI DAR MEREU II SPUNE SA RENUNȚE LA TAEHYUNG, GHICINDU I LUI VENOM.)
Hei Yelle.
Oo draga mea Venom, ce faci cum ești?
Ăăm... Bine, cred ca bine...
Venom? Spune femeia îngrijorată când o vede pe fata ca își da geaca jos, observandui mâinile.
Da? Spune fata nedumerita.
CE ai făcut la mâini?
Ah.. Asta, (ras) m am ars din greșeală.
Din greșeală zici?
D-da... Din greșeală.
Venom, nu ma minți... El ți a făcut-o?
CE? NU NU NU... Doamne ferește, nu.
VENOM!
DA...
NU MA MAI MINȚI... tipa femeia la fata.
Uhh... Bine am sa îți spun adevărul.
Deci el a făcut-o? Nemernicul, Venom de ce îl lași?
Nu am încotro, ți.am mai spus.
Nu, nu e prea mult, a întrecut orice măsură... Trebuie sa îl lași...
Nu am cum...
Pai și atunci ce faci, aștepți sa te omoare?
Nu o s-o facă, ma iubește știu asta.
Vad...
Oricum nu am unde sa ma duc.
Poți stai la mine..
Uhhh da sigur, ai soț copii nu îți pot sta pe cap, ce va spune soțul tău.
Pai ii voi spune ca ești o verișoara din provincie, și te țin pana te pui pe picioare.
Da sigur, nu, cea mai buna soluție este sa stau cu el, este soțul meu. Și dacă voi pleca ma va cauta și va fi mai rău.
Uff, Venom, ești prea buna uneori.
Nu as zice...
Te simți bine?
Nu prea, deasta am sa merg într-o zi la medic, fără sa știe Tae.
Sa ai grija.
Am sa am, acum plec nu vreau sa se întoarcă înaintea mea.
Bine ai grija, te pup pa pa.
Paa.
Fata s a îmbrăcat și a plecat dinou acasă, sperând sa nu-l găsească pe Taehyung acasă.
După un drum lung am ajuns acasă, din fericire nu a ajuns ceea ce este bine.
Ma dezbrac și merg sa ii fac cina era deja târziu și va veni acasă.
Am mers la bucătărie și ii făceam mâncare am tocat tot ce trebuie și amestecam and dintr-o data ma doare sânul drept, am spus ca poate e o durere care trece dar insista și tot insista.
Taehyung întra pe ușa trântind-o, m am speriat,uitându-mă la el.
Masa este gata imediat.
Sigur...
Acesta vine spre mine și ma cuprinde de talie sărutându-mi gatul iis pune mana pe sânul drept și îl strânge puțin.
AAAAH....
CE ai pățit?
Te rog nu ma mai atinge pe San, ma doare rău..
Ah iartă-mă....
Acesta s a pus la masa începând sa mâncăm amândoi, apoi am făcut dus.
L am văzut ca era foarte obosit și era mai bine, abea nu mai avea chef sa ma tortureze, s a băgat la somn intrând în camera.
Taehyung?
Mda...?
Pot sa dorm cu tine?
Da normal vino....
Am întrat în camera oprindu-ma la pat.
În pat?
Da... Vino...
Acesta și a deschis bratele luându-ma în brate, se simtea foarte bine, se pare ca astăzi a fost o zi chiar bună.
Încercăm sa dorm doar ca aceea durere de la sân tot persista. Pana într-un final am adormit, visându-l pe TAEHYUNG SOTUL MEU.
CITEȘTI
CHINUITA DE SOȚUL MEU/KMTH.
Romance"TE rog Lasă-mă, m ai învinețit" T:"TACI DRACU DIN GURA" "TAEHYUNG TE IMPLOR MA DOARE" T:"FOARTE BINE SA SIMȚI ȘI TU CUM ESTE SA SUFERI"