....

2.6K 91 12
                                    

De dimineață m am trezit și m am uitat în dreapta mea și din păcate nu era nimeni. Pana la urma era de așteptat, ma durea tot corpul de la ce am făcut aseară.
Ma dau jos din pat cu greu și merg jos sa vad unde este Taehyung.
       Îl vad l a bucătărie, manca.
Buna dimineața. De ce nu m ai lăsat pe mine sa îți fac micul dejun?
    Nu a fost nevoie, în plus am văzut ca ai multe răni și ca nu prea poți merge asa ca...
    Am înțeles. Spun eu cu un glas stins.
   Uite, am sa plec acum l a munca, stai în pat și nu te strofoca foarte mult vad ca ai prea multe răni. Deja ai făcut multă curățenie.
      Bine... Ăăm sigur nu glumești?
CE este de glumit? Spune acesta serios.
Aah, nimic, scuza ma.
     OK, am plecat pa.
Ma uimit ca mi a spus lucrul acesta dar l am ascultat am stat toată ziua liniștită fără sa ma mai strofoca, pana la urma am făcut destule.
     Ora 21:40
Este târziu dar Taehyung încă nu a ajuns oare unde este?
     Sincer ma îngrijorez de fiecare data când vine târziu...
Eram prinsa în gândurile mele pana ce aud ușa deschizându-se. Era Taehyung doar ca nu era singur.
     Era cu o domnișoară cu parul blond, cu forme voluptoase. Sincera sa fiu nu știu ce dracu cauta ea aici, nu este nici măcar ruda cu el.
Venom ea este Rose.
     Incantata. Spune fata întinzându mi mana doar ca eu nu am acceptat.
Asa și ce vrea?
       Pai o noapte cu mine deci sa nu ne întrerupi pana mâine dimineață s a inteles?
     Taehyung ai inebunit?
     Poftim?
   CUM DRACU SA ADUCI O PARAȘUTA  LA NOI ÎN CASA ȘI SA ÎȚI FACI DE CAP CU EA CÂND EU SUNT  RĂNITĂ?
        Rose Dute în camera ca vin și eu acum....
Fata când l a văzut pe Taehyung venind agresiv spre ea s a speriat. Taehyung a luat-o de par și a pleznit o de doua ori peste fata.
   CUM ÎȚI PERMITI TU CATEA ORDINARA CE EȘTI SA TIPI LA MINE DE FATA CU TARFA AIA? CREZI CA EȘTI MAI BUNA DECÂT EA? EȘTI LA FEL DE TARFA CA EA, BA CHIAR MAI RĂU.
     LASĂ CA VEZI TU MAINE DIMINEAȚĂ, ACUM MARSI DIN FATA MEA.
Taehyung a dat sa plece pana ce și a adus aminte și a luat-o iar oe data de par.
Și nu cumva sa ma deranjezi ca te îngrop.!spuse Taehyung amenințător.
      Taehyung a urcat sus lăsând-o pe față jos după câteva minute auzindu se gemetele fetei și a lui Taehyung, fata era pe jos începând sa plângă de la tot ce sa întâmplat, și ce i a spus Taehyung.
      "CUM POATE TAEHYUNG SA ADUCĂ O CURVA ÎN CASA ȘI SA IIS DACĂ DE CAP CU EA, SE COMPORTA MAI FRUMOS CU AIA DECÂT CU MINE."
   Fata a adormit pe podea plângând de durere.

CHINUITA DE SOȚUL MEU/KMTH. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum