...........

2.3K 87 20
                                    

Dimineața și a făcut prezenta fata trezindu-se pe jos, era obosita și o durea tot corpul.
       S a ridicat de jos cu greu și s a dus sus sa vadă dacă Taehyung este bine.
    A urcat sus, în dormitor aflându-se bunul ei soț Taehyung, care a violat-o aseară împreună cu prietenul lui.
      Acesta dormea, Avnom stătea în coltul uși gândindu-se la ce viata are și de ce. Pana când telefonul ei suna.
     Aceasta s a speriat și l a luat repede și a răspuns coborând la bucătărie.
      Alo?
     Bună dimineața doamna Kim, sunt doctorul dumneavoastră, ați putea veni la spital? V am făcut analizele medicale și trebuie sa știți.
        Ahh, aaam.... Cred ca da, am sa încerc sa ajung!
     Bine, va voi aștepta bună ziua.
    Buna ziua..
      Aceasta a închis telefonul și fiind cu spatele nu l a văzut pe Taehyung în spatele ei.
        Cine era?
     Uhh, Taehyung nu te-am văzut...
      Cine era?
     Aaam.... Nimeni, greșeală....
      Ma iei de prost? Spune acesta venind spre fata.
      Spune odată cine era?
     Aaaam.... Pai era doctorul meu, m a chemat la spital.
       AM SPUS SA NU MA IEI DE PROST!!!!
     dar nu te I au chiar doctorul meu a fost, Taehyung te rog Lasă-mă sa ma duc am probleme de sănătate.
      POFTIM? TU NU AI NIMIC, O TARFA CA TINE NU ARE NIMIC. STAI ACASĂ AM SPUS!
      TAEHYUNG TREBUIE SA MERG.
       AA DAA BINE IEȘI!!
Acesta m a luat de brat și ma dus afara, ma uitam uimita bine ca eram îmbrăcată asa ca am plecat spre spital.
        Când Ama ajus am întrat imediat în cabinetul domnului doctor.
    Aah, buna ziua ma scuzați pentru întârziere!
     Nu I nimic luați loc.
    Da sigur, aaam... S a întâmplat ceva?
      O sa fiu scurt și la obiect. Da sa întâmplat, am văzut analizele tale și nu sunt tocmai fericite..
     Poftim? Spune afta având lacrimi în ochi
       Din păcate a eți cancer de gradul 1 la sânul drept, uitați aici analizele.
       Fata a luat analizele lea privind punându-și o mana pe sânul drept zi plângând cu foliile în fata.
        Îmi pare rău. Vreau sa luați aceste medicamente și sa va alimentați corect împreună putem trece peste tot, plus ca va susține și soțul dumneavoastră.
      Mda... Și el....
     Aceasta a plecat plângând spre casa după drumul lin și lent plin de durere aceasta a ajuns casa, doar ca nu ii era prea bine sa între.
            Asa ca nu a făcut-o, a plecat plimbându-se pe străzi, noaptea își făcea prezenta ii era foame. Oricum Taehyung a dat-o afara din casa și nu i ar fi bine ca el sa o vadă.
           Aceasta avea niște bani la ea a mâncat în oraș și s a dus la prietena ei Yelle.
      Ajungând în fata ușii ei a bătut, a hotărât sa nu ii zică ca are cancer, o s aii spună ca Taehyung a dat-o afara din casa.
        Heei... Venom, ce faci aici?
       Hei Yelle, pot dormi aiic în seara asta?
      Ahh sigur întra, dar ce ai pățit?
     Pai m am certat cu el foarte rău și m a dat afara din casa, a spus sa nu ma vadă pana mâine.
     Uhh ce animal. Hai sa mânaci.
     Am mâncat la masa cu Yelle soțul ei și copiii acestora, o familie frumoasa pe care mi as fi dorit-o și eu, ma prefacem ca zâmbesc dar nu era zâmbetul meu.
           Ora 22:25
     Era o ora târzie asa ca Yelle a decis ca trebuie sa ne culcam. A ales sa dorm oe o saltea, era foarte bine măcar nu dormeam pe jos cum obișnuia Taehyung sa facă.
      M am pus cu greu la culcare adormind rugându-mă ca atunci când ma vinu întoarce acasă Taehyung sa nu facă o criza de nervi.
             Pov Taehyung
      Este ora 22:25 și ea nu mai apare, ma plimb prein toată casa, oare unde o fi ca am cautat-o peste tot, am sunat-o și are telefonul închis, sper sa nu i se fi întâmplat nimic.
         Deși o rănesc, o bat, o violez, o iubesc din tot sufletul și existenta mea.
       Am stat treaz toată noaptea cu un pahar de vin sperând ca Venom ea apară.

CHINUITA DE SOȚUL MEU/KMTH. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum