.... Un bici negru, fata când a văzut ce a scos Taehyung s a speriat îngrozitor. Taehyung s a apropiat de ea rânjind.
Taehyung te implor nu ma mai lovi....
TACI!!
Taehyung a lovit o cu biciul peste feminitate fata simțind o durere inexplicabila au mai urmat încă 10 lovituri și s a oprit.
Și a scos cureaua și a dat pantaloni jos și cămașă punându se la întrarea fetei. A întrat în ea foarte repede și tare fata țipând.
Aaahhh... Taehyung te rog!! Nu...
TACI, TACI CURVA NENOROCITA CE EȘTI.
TAEHYUNG dădea în data inuman de tare începând sa ii dea 0alme peste fata și fund. A dezlegat o punând-o capra și intrând în ea la fel de tare și rapid, fata simțea ca nu mai poate.
T-taehyung, t-te r-rog o-oprește-te...
NICIODATĂ!
Acesta I a dat o palma peste fata lund o de par și mișcând se inuman de rapid pana și a dar drumul.
Acesta după ce și a dat drumul în ea a căzut pe pat obosit uitandu se la Venom.
Mi ai făcut de mâncare?
D-da...
Foarte bine, du-te la bucătărie și adu-mi aici.
B-bine....
Fata se simțea obosita fără suflare dar lui Taehyung nici nu-i pasa.
Fata s a dus la bucătărie a pregătit cina apoi I a adus-o lui Taehyung la pat.
Poftim! Spune fata lăsându-i cina pe picioarele acestuia.
Mănânci și tu?
Pai...
Hai vin o aici.
Aceasta s a așezat pe pat lângă Taehyung. El începând sa o hrănească.
După terminarea cinei Venom se pregătise sa i a mâncarea doar ca a fost oprita de Taehyung.
Lasă-mă ca le duc eu, tu stai în pat
B-bine
După ce Taehyung a dus resturile la bucătărie s a așezat lângă Venom în pat luând-o la piept și spunându-i.
Ai fost fenomenala! Ți a plăcut?
Cred ca da.... De ce ai fost asa dur?
Hmm... E greu de spus, știu doar ca imi place sa te aud țipând.
Uh...
Aceasta s a băgat la somn, Taehyung se gândea sa o dea jos din pat sau sa o lase în pat.
Pana la urma a lăsat-o în pat sa doarmă și a luat-o în brate pe la spate, adormind împreună.
CITEȘTI
CHINUITA DE SOȚUL MEU/KMTH.
Romance"TE rog Lasă-mă, m ai învinețit" T:"TACI DRACU DIN GURA" "TAEHYUNG TE IMPLOR MA DOARE" T:"FOARTE BINE SA SIMȚI ȘI TU CUM ESTE SA SUFERI"