.....................

2.4K 88 45
                                    

Am ajuns la restaurant, neam comandat câte ceva, aveam ceva foarte important sa ii spun.
      Taehyung?
         Da Venom?
     Sa ști ca am mers la doctor și am cancer de gradul 2, nu îți pot arata dar îmi pun extensii deja.
   Venom te rog nu îmi mai spune. Vreau doar sa îți spun că te iubesc și ca îmi pare enorm de rău, te rog iartă-mă.
    Nu știu ce sa zic, Taehyung mai făcut sa sufăr enorm.
        Hai mai bine sa discutam afara.
Am ieșit din restaurant am plătit și ne am plimbat pe străzi discutând totul.
       Taehyung de ce?
     Venom este greu, eram într-o situație jn care credeam ca nu mai ești pentru mine, și tu erai distanta, pur și simplu nu ma mai simțeam bărbat. Dar am fost un prost, un mare prost. Ma poți ierta te rog?
      Probabil ca da, dar și eu eram într-o situație urta și tu nu ai fost acolo. 
      Știu... Te rog iartă-mă. Nu vreau sa divorțam.
     Taehyung eu nu mai am mult de trăit plus de asta nu vreau sa plângi după mine. Fa ce vrei dar noi vom divorța.
     Venom nu....
Fata pleacă grăbită spre mașina plângând. Era o situație grea pentru ea, nu voia sa sufere, sa îl facă sa sufere.
         Taehyung nu înțelegea de ce face una ca asta.
         Ei pot trai unul lângă altul pot avea un trai bun. Taehyung se poate schimba, doar ca Venom nu vrea sa îl vadă suferind.
         După o luna.
Taehyung a mers la munca constant Venom asuprindu-l uneori, nu au mai făcut sex din cauza durerilor incredibile. Fata era chiala și o durea din ce în ce mai mult sufletul. Defapt și Taehyung era asa văzând-o 0e fata cât de mult suferă.
              Pana când într-o zi Venom sa urcat pe clădirea firmei și sa aruncat de acolo. Taehyung a văzut-o
Venom te rog DATE JOS!
      nu Taehyung, va fi mai bine, nu vreau sa ma chinui asa ca hai s aterminam odată.
      Te rog nu merita.
    Ba da merita, îmi pare rău, sper ca ma poți ierta. Te iubesc.
Fata a sărit imediat, Taehyung țipând te durere simțind cum inima I sa rupt sa dus repede la margine și a văzut trupul fetei înșirat pe jos.
             Nu, nu, nu. Doctorii I au spus ca nu se mai poate face nimic Venom a murit.
         După doi ani.       
Taehyung era foarte deprimat începea sa se taie pe mâini sa își facă rău, sa fie violent cu oamenii sa răpească oameni. Nu a mai înșelat-o pe Venom. Era într-o depresie continua.
       Acum era sus pe clădirea firmei, acolo unde Venom s a aruncat vântul ii bătea prin par a tras din țigare a respirat adanc și a alergat sărind de pe clădire.
          Taehyung sa izbit puternic de pamand murind.
      Măcar în ceruri sa fie împreună dacă în viata reala nu se poate.
      Pentru ca cei doi nu mai aveau pe nimeni, adică nu familie, nu părinți. Aceștia au fost îngropați unul lângă altul.
                 Firma a dat faliment curând iar prietenii acestora au fost îndurerați, știind clar de relația acestora.
         Taehyung și Venom nu au luat o decizie deloc bună, dar măcar sau iubit.     
  IUBIREA ESTE CEA MAI IMPORTANTA ÎN VIATA ASTA, ASA CA GÂNDIȚI-VĂ DE MAI MULTE ORI INAINTE DE A FACE O DECIZIE PRIPITA PE CARE SA O REGRETAȚI MAI TÂRZIU.
       DACA EȘTI FATA NU PASA PE NIMENI SA ÎȘI BATA JOC DE TINE ORI DE CÂT DE MULT L AI IUBI. DAR DACĂ EȘTI BAIT, RESPECTA FEMEIA INDIFERENT DE SITUAȚIE, VORVESTE CU EA TU EȘTI STÂLPUL CASEI.
        COMUNICAREA ESTE CEA MAI IMPORTANTA ÎNTR-O RELATIE/CĂSNICIE.

                              SFÂRȘIT.                            

CHINUITA DE SOȚUL MEU/KMTH. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum