..

2.8K 95 5
                                    

Dimineața m am trezit la 6:30 pentru a începe sa ii fac micul de Jun lui Taehyung, ma dureau oasele și eram moartă de frig pentru ca am dormit în bucătărie pe jos dar ce conta.
      I am pregătit micul de Jun și el s a trezit.
Buna dimineața! Spun eu pentru a încerca să îl liniștesc.
Poți sa nu îmi mai vorbești, nu credv ca ți am dat eu voie!!!! Spune el cu o stare de nervozitate.
Îmi pare rău. Poftim micul de Jun.
Mhm.... Mda...
Pofta bună....
Tu?.... Nu mănânci?
Aaam, îmi dai voie? Ii spun eu ușor uimita.
Da hai puneți și mănâncă...
Bine...
Mi am pus și am mâncat doar ca puțin nu am vrut sa îmi pun mult deoarece ma gândeam ca poate mai vrea și este mai important sa îl hrănesc pe el decât pe mine.
Pov Taehyung
Mâncăm liniștit pana am văzut-o pe Venom ca și-a pus o porție amarata de mâncare, eu aveam farfuria plina și ea avea câteva picături de mâncare.
De ce ți-ai pus asa puțin?
P-pai... Poate mai vrei tu, stai liniștit nu îmi este asa foame. Minți ea, pe față ei vazandu se ca este moartă de foame.
După ce am terminat de mâncat m am ridicat de la masa pentru a pleca spre firma.
Eu plec la munca, vezi ca am sa te sun din ora în ora sa dea dracu sa nu răspunzi la timp ca te omor. Și fa curățenie în casa pentru ca este murdar, înțeles? Spune el cu o voce impunătoare.
D-da... Spune aceasta cu o mica voce în clas.
Bine...!
Am plecat l a munca lăsând-o acolo sa facă curat luna.
Pov Venom
M am apucat de curățenie pentru ca aveam multe de făcut, fără sa îmi dau seama a trecut o ora și aud telefonul... Fug repede sa răspund.
D-da?
CE faci? Spuse Taehyung
Curat acum șterg praful.
Foarte bine, hai marsi și continua.
D-da...
Am continuat sa șterg praful plângând la vorbele spuse de el.... După câteva ore, ora fiind 17:46 eu am băgat la spălat doar ca eram sus și aveam multă treaba trebuia sa ma ocup de mașină pentru ai schimba programul, când telefonul meu suna.... Nu am putut sa merg pana ce am auzit ca tot suna am terminat cu programul și am fugit repede, doar ca... Atunci când sa răspund a închis... Ma sunat din nou și am răspuns repede.
D-da...?
CE DRACU AI DE NU RĂSPUNZI HM ÎȚI FACI DE CAP CU UNU NUI ASA, LASĂ CĂ VEZI TU CÂND AJUNG ACASĂ CURVA CE ESTI!!!
Și mi a închis telefonul, deja știam ce va urma fiind foarte speriata pentru ca știam ca este pe drum ajungea acasă la ora 18.
Făcând în continuu curat am auzit ușa trântind pe ea intrând un Taehyung nervos ca dracu.
Ma apuca de par și începe sa ma bata tare. Ma taraste sus și acolo ma bate cu cureaua.
CE DRACU AI FĂCUT DE NU AI RĂSPUNS, HMM??? SPUNE CA TE OMOR. Spuse acesta nervos dandu mi cu cureaua peste mâini.
Am avut treaba sus la mașină de spălat....
MINȚI!
Nu mint, îți jur....
Acesta iar mia dat cu cureaua peste mâini, eu urlând și plângând de fiecare data.
După încă câteva lovituri ma ridica de pe jos și îmi da hainele jos de pe mine
Taehyung te rog nu....
CE??? DE CE EȘTI OBOSITA????? DECI TE AI FUTUT CU UNU NU????
Nu, îți jur, doar ca îmi este rău și sunt obosita de ca curățenie.
LASĂ-MĂ CU TEXTELE ASTEA.
Acesta a dezbrăcat o și a runcat o în pat legând o de mâini și picioare fata plângând în continuu.. Taehyung s a dus la dulap și a scos de acolo un..........

CHINUITA DE SOȚUL MEU/KMTH. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum