......... +18

2.6K 85 7
                                    

Pov Taehyung
M am trezit de dimineață văzând-o pe Venom dormind am fazut toate vânătăile și toate loviturile de pe corpul ei. Merg spre ea și ii dau o mare palma peste fata, ea trezindu-se.
Când dracu ai de gând sa dormi? Când îmi faci mâncare hm?
Uhh, iartă-mă Taehyung doar ca nu mi am dat seama....
Normal dacă ești o nesimțită...
Tae.....
TACI ȘI MARSI ÎN BUCĂTĂRIE.
fata s a ridicat din pat și a luat halatul și i a pregătit micul dejun băiatului cu pretenții mari.
După pregătirea mesei se duce sus sa îl cheme pe Taehyung.
Când sa între în camera îl vede pe Taehyung atingandu-se.... Se juca cu juniorului care nu era deloc mic... Când a văzut-o pe fata s a oprit.
CE vrei?
Ăăămm... V-vi l-la m-masa??
Am sa vin când vreau eu nu când ma chemi tu. I a vin-o tu încoace.
FATA S A APROPIAT DE TAEHYUNG CU PAȘI UȘORI ȘI LENȚI FIIND UIMITA DE CE VEDE... A AJUNS ÎN FATA LUI UITÂNDU-SE NEDUMERITA LA EL.
Treci în genunchi!
P-poftim?
Hmm.... NU ÎNȚELEGI LIMBA KOREANA, TRECI ÎN GENUCHI.
FATA S A AȘEZAT ÎN GENUCHI ȘTIIND DEFAPT CE VREA TAEHYUNG SA II FACĂ.
Freacă l cât poți tu de bine....
FATA A ÎNCEPUT SA II FRECE MEMBRUL ÎN PALMELE EI MICI FĂCÂND MIȘCĂRI CIRCULARE ȘI DE SUS ÎN JOS.
Ia-l în gura....
Cum sa....
IA-L ODATĂ.
TAEHYUNG I A LUAT CAPUL FETEI PUNÂNDU-I MEMBRU ÎN GURA EI ȘI APĂSÂND PE CAPUL EI PENTRU A PUTEA SUGE MEMBRUL LUI ÎNTĂRIT.
UUUHHH DAAA...
FATA A FĂCUT ACELEAȘI MIȘCĂRI INECANDU-SE DE NENUMĂRATE ORI, DAR DE CÂTE ORI SE INECA TAEHYUNG II DĂDEA CÂTE O PALMA TARE PESTE FATA FIIND NERVOS SA SE OPREA SA ÎȘI TRAGĂ SUFLETUL.
TAEHYUNG ȘI A DAT DRUMUL ÎN GURA FETEI, UMPLANDU-I GURA CU SOERMA LUI FIERBINTE.
ÎNGHITE TOT CURVO!
FATA A ÎNGHIȚIT DE FRICA TOT CE ERA ÎN GURA EI.
După ce mi a făcut Venom acel blow job m am dus jos la bucătărie începând sa mănânc ce mi a pregătit cățeaua mea.
Fata apare jos la bucătărie după câteva minute de stat în camera.
Tu nu mănânci?
Ăăm... Îmi dai voie?
Da hai treci și mănâncă, nu vreau sa mergi la spital.
Ma bucur sa aud asta. Spune fata zâmbind.
Mda normal cine îmi mai spala, calcă, cine ma mai servește ca pe o sluga, de cine îmi mai bat eu joc, pe cine mai bat eu. Spuen Taehyung cu un rânjet pe față, fetwi dispărând-I zâmbetul.
FATA ȘI A PUS O FARFURIE CU MÂNCARE NU ERA ATÂT DE PLINA CA A LUI TAEHYUNG DAR ERA CEVA. BĂIATUL A VĂZUT ASTA ȘI I A SPUS.
De ce ți ai pus iar putina mâncare?
P-pai poate mai v-vrei tu....
Puneți cât trebuie și mănâncă, ai nevoie de proteine.
Bine...
Fata și a pus farfuria plina începând amândoi sa mănânce. După terminarea micului dejun Taehyung s a dus sus sa se schimbe, urmă să marca iar la "serviciu", Venom a strâns masa pregătindu-se de treaba.
DUPA APARIȚIA BĂIATULUI ÎN ÎNCĂPERE FATA A LĂSAT TREABA ȘI S A ÎNDREPTAT SPRE BĂIAT.
FATA ERA FIX ÎN FATA ACESTUIA.
De ce te-ai oprit din curățenie?
Pai... Vreau sa îți spun ceva important.
Mm... Ia zi, ce? Da repede ca ma grăbesc ma așteaptă munca. Spune acesta rânjind.
Ăăm... Da, după ce voi face curat și tot ce trebuie, vreau sa merg la doctor.
Iauzi, de ce?
Ma doare de la o vreme sânul drept și....
Asa și, ce ma interesează pe mine. Auzi tu nu te duci nicăieri, te doare un san nu te doare ceva mai grav, când vin acasă vreau sa te găsesc cu masa pusa nu plecata prin alte părți cine știe unde. AI ÎNȚELES?
Dar.....
Niciun dar.... Nu pleci nicăieri!
FATA A RĂMAS SOCATA, DE CE NU O LASĂ OARE. ACESTA A PLECAT SPRE MUNCA FATA CONTINUÂNDU-ȘI MUNCA GREA SIMȚIND DUREREA DE SAN INFERNALA.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
CHINUITA DE SOȚUL MEU/KMTH. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum