Pov Venom
M am trezit am băut cafeaua împreună cu Yelle
Yelle?
Da?
Am o suma de bani de la Taehyung și nu știu ce sa fac cu ei, tu ce spui.?
Ah ți a dat bani ca să îl lași în pace sau ce?
Nu, defapt mia dat bani pentru o cazare pana ma pun pe picioare dar eu nu vreau sa ii folosesc în modul asta.
Pai atunci ce poți face cu ei?
Nu știu, am auzit ca Taehyung o duce prost cu firma și defapt a pus anunț ca vrea sa o vândă.
Uhh, paaaaai..... Cumporo tu!
Hmmm.... Nu știu ce sa zic.
Nu fi fraiera, hai fa pasul asta.
După 2 zile
M am decis sa cumpăr firma lui Taehyung, am mers la firma pentru semnarea contractului el nu era acolo angajații lui mi-au dat actele sa le semnez și de astăzi este firma mea.
Sunt foarte bucuroasa ca firma este a mea și acum poate îl voi avea pe Taehyung la picioarele mele.
Eram la munca controlând-mi angajații, acțiunile cresc foarte mult.
Stand la birou apare Taehyung la costum când ma vede zâmbetul I se șterge.
Venom?
Taehyung?
Uh, ce cauți aici ai venit și tu sa te angajezi?
Pai nu as spune asta.
Mda sigur, eu pot spune ca sunt ca și angajat.
De ce spui asta?
Pentru ca patroana firmei este o femeie are 24 de ani este frumosa sexy și nu este căsătorită din câte știu. Asa ca m avoi culca cu ea și ea când va fii impresionata de abilitățile mele sexuale ma va angaja și ma va pune într-o funcție mare. Asa ca hai fade de pe scaunul ala de la birou ca poate vine doamna aceia și mie ca îți dă un mare șut.
Hmmm.... Nu as spune asta, pe acea femeie o ai chiar în fata ta.
CE?
Da, eu am cumpărat aceasta firma. Asa ca nu te mai obosi sa îmi arăți tu mie abilitățile tale sexuale.
Poftim, glumești nu?
Nu, chiar deloc, poftim!
Fata I a înmânat actele firmei Taehyung rămânând stana de piatra.
Venom eu....
Taci, nu mai spune nimic, ai venit sa te angajezi?
Mm.... Da, Venom o duc rău de 3 zile nu am mâncat mai nimic, te rog Ajută-mă, știu știu ca am fost un idiot, un mare tâmpit, dar te rog știu ca ai un suflet mare, te rog angajaza-ma!
Bine!
Poftim?
Bine, am sa te angajez....
Ohh Venom ești minunata mulțumesc....
Nu am terminat, am sa te angajez dar nu ca orice angajat, ca secretarul meu.
Vorbești serios?
Foarte serios, am nevoie de ajutor la început. Dar cu o condiție!
Da orice....
Faci tot ce zic eu, ești punctual muncești din greu, lași aroganta aia enervanta și te prezinți la serviciu de câte ori îți spun eu.
Da, sigur. Vei vedea vei fi mandra de mine.
Vom vedea, mâine la 7:30 ești aici la firma. Înțeles?
Da doamna, uitați siviul meu(nu mai știu cum se scrie).
Da ok, începi de mâine.
Da doamna va mulțumesc.
Pov Taehyung
Uh nu îmi vine sa cred ca am ajuns la mana ei, dar am nevoie de ajutorul acesta, poate reușesc sa o recâștige înapoi și pe ea și firma. Voi face ce zice ea, am nevoie de bani.
Gata cu golania, cluburile, femeile, alcoolul și alte prostii. Voi deveni un om serios, i voi demonstra lui Venom ca o merit. O vreau înapoi, o IUBESC.
CITEȘTI
CHINUITA DE SOȚUL MEU/KMTH.
Romance"TE rog Lasă-mă, m ai învinețit" T:"TACI DRACU DIN GURA" "TAEHYUNG TE IMPLOR MA DOARE" T:"FOARTE BINE SA SIMȚI ȘI TU CUM ESTE SA SUFERI"