Am stat toată seara și am așteptat-o sa vina acasă, eram îngrijorat, cine știe ce dracu a pățit.
Eram pe un fotoliu din living.
Pov Venom
Am plecat de la Yelle direct acasă mergând lent și ușor pe strada, eram supărată, îngrijorată, și acum mai merg și acasă iar Taehyung o sa imi reproșeze ca ce am făcut unde am mers.
Am ajuns în fata uși și am răsuflat aer și am apăsat clanta. Am întrat în casa și l am văzut pe Taehyung pe un fotoliu în fata mea.
Ma apropii ușor de el și ma privește.
Unde ai fost?
Aaam...la doctor....
La doctor? Și ai stat pe masa de consult o noapte întreaga?
Nu... Deci să-ți explic....
CE SA ÎMI EXPMICI, TE AI FYTUT CU DOCTORUL ALA NU, ia spune soția mea draga ți a plăcut? ȘTIAM EU CA EȘTI O CURVA NENOROCITA.
Taehyung te rog vreau sa vorbim....
CE SA VORBIM, CE SA ÎMI SPUI? UNDE AI FOST?
ASCULTĂ-MĂ!
Uhh... Am fost la doctor și mi am aflat analizele medicale, Taehyung am cancer la sânul drept. Spune fata începând sa plânga
Poftim?.? Cum adică?? Și deasta ți ai tras-o cu el? IA LASĂ TEXTEOE ASTEA, TU NU AI NIMIC, O CURVA CA TINE NU ESTE BOLNAVA.
TAEHYUNG, am cancer, ȘI ȚIE ÎȚI ARDE DE CĂCATURILE ASTEA? Dacă vrei s ăști am dormit la Yelle pentru ca îmi era frica sa vin aici.
NU, NU NUUUUUU..... TU NU EȘTI BOLNAVA NUUU....
Acesta a ieist pe ușa foarte nervos, trântind-o. Nu acceptase sa știe ca Venom este bolnava, nu ea, nu acum, nu.
Venom oricum era distrusa fiind și mai speriata de reacția acestuia.
Ora 21:50
Venom după ce și a petrecut ziua cu greu vomitand, simțindu-se super rău, chinuindu-se sa facă și mâncare și curat a terminat și îl aștepta pe Taehyung cu masa calda.
După câteva minute Taehyung apare cu o fata roșcată de după gat el fiind puțin amețit. Se îndreaptă spre mine eu fiind socata.
Draga sclava, ea este Glowy, Glowy ea este servitoarea mea.
Taehyung iar??? Păpușă eu sunt soția lui nu sclava lui. Ia ieși din casa.
Alo alo, tu nu vorbești asa cu ea, ea este mai importanta decât tine. Nu vezi ca acum te-ai imbolnavit și nu mai ești în stare sa ma mulțumești prin simple lucruri.
Prin ce Taehyung, prin ce?
Glowy du-te în dormitor ca vin imediat.
Aceștia au rămas singuri, bărbatul apropiindu-se mai aproape de Venom.
Prin simplu fapt ca nu ești în stare sa facem sex, nu ești în stare sa ma iubești, sa ma simt bărbat langa tine, nu ști sa ma mulțumești, sa ma simt bine. Uite fetele astea ma fac sa ma simt bine.
D-da? Și tu crezi ca eu mai pot face sex? Sunt bolnava Taehyung!
Taehyung i a dat o palma zdravănă peste față, fata căzând sin picioare. Bărbatul a luat-o de umeri si și a apropiat data de a iei.
Tu nu ai nimic, ești sănătoasă, sa nu te aud. Și acum vei sta cuminte aici, dar mai întâi vreau sa ne aduci cina, o sampanie și sa ne lași în pace, dormi pe jos aici în bucătărie, dacă vin și te vad pe canapea s a zis cu tine! AI ÎNȚELES? Spune acesta dându-i alta palma. AI ÎNȚELES?
D-da....
Acesta a lăsat-o pe față jos și a plecat sus, fata a început sa plângă în timp ce le pregătea de mâncare, o durea sufletul ca Taehyung gândește asta despre ea.
După pregătirea a tot ce i a spus el, ea le a dus tot ce trebuie intrând în dormitorul presupus al lor, care nu mai era al lor pentru ca Taehyung aducea necunoscute murdarind relația, căsnicia și valoarea lor.
Lasă-le pe masa și ieși, eu și cu Glowy avem treaba, multa treaba. Spune acesta rânjind.
Fata a ieșit plângând și s a pus la somn ii era foarte frig și doctorul spuse-se sa aivă grija de ea și sănătatea ei.
Doar ca lui Taehyung "soțul ei" nu-i pasa.
După câteva minute gemetele fetei se auzea fata începând sa plângă și mai tare.
Pov Taehyung
Ma simțeam în al nouălea cer, de ce? De ce? Venom nu poate fi ca ele, de ce Venim nu-mi poate oferi asta? Ea este buna, drăguță, dar când vine vorba de sex mereu ma evitat.
Oricum nu o cred, ea nu este bolnava.
Nu vreau sa fie, nu accept asta.
Ea este și va rămâne a mea, nu, ea este perfect sănătoasă și fericita.
CITEȘTI
CHINUITA DE SOȚUL MEU/KMTH.
Romance"TE rog Lasă-mă, m ai învinețit" T:"TACI DRACU DIN GURA" "TAEHYUNG TE IMPLOR MA DOARE" T:"FOARTE BINE SA SIMȚI ȘI TU CUM ESTE SA SUFERI"