................. +18

2.4K 80 6
                                    

Pov Taehyung
M am trezit foarte obosit de dimineață este vineri și abea aștept în weekend sa ma relaxez, deja devine obositor. M am îmbrăcat la costum frumos și am pornit spre firma.
             Așadar ajungând la firma m am luat de treaba instant, de data asta am ajuns la fix deci este bine.
       A ajuns doamna Venom?
          Nu știu sincer sa fiu, oricum ieri a ieșit cu un bărbat în oraș!
           Și ce au făcut ei?
    De unde vrei sa știu eu?... Hai ca am treaba..
       Mi am continuat treaba gândindu-mă la ce dracu a putut face femeia mea cu un bărbat, noaptea la restaurant!!
        Ora 16:30
        Doamna Venom a ajuns am văzut ca a trecut pe lângă mine.
       Taehyung la mine în birou. URGENT.
      Am mers la ea în birou nu știam ce vrea sau ce am mai făcut dar...
          Ia un loc!
       Da, doamna... S a întâmplat ceva?
     Mmm.... Sa zicem, am o problema cu care vreau sa ma ajuți.
        Eu? Cu ce va pot ajuta?
        Da tu, paaaai.... Având în vedere ca tu ești încă soțul meu, ma gândesc ca poți.
       Aaam... Nu înțeleg??
         CE dracu nu înțelegi ca vreau sa facem sex!
        P-poftim?
           Uhh, de ce speri asa, nu ești virgin.
     Aah da știu doar ca nu inte.....
Nu a apucat sa termine cuvântul ca fata l a sărutat instant. Începând sa se dezbrace unul pe altul.
         NU AU MAI AVUT PARTE DE UN ASA AMOR DE MULTA VREME.
       Aceasta I a dat cămașă jos admirând-I abdomenul bine lucrat, i a dat cravată jos uitându-se ca o felina la el.
              Acesta mai avea doar pantalonni pe el și pantofi.
    Acesta a dezbracat-o pe față de sacou și pantaloni mișcându-se foarte repede.
        II ERA DOR DE EA, SE SATIRASE SA O FACĂ LA COMANDA LUI ȘI INSFARSIT O VOR FACE DIN DRAGOSTE DAR ȘI URA.
     Aceasta I a dat pantalonii rapid jos după ce au rămas goi în biroul doamnei. Băiatul a dat toate lucrurile jos ca un huragan.
       A pus-o repede pe birou sărutând-o cu pofta. Fata mai avea lenjeria pe ea.
Iar când Taehyung a vrut sa o îndepărteze. Fata a fugit repede spre usa.
           Stai sa încui usa, sa nu ne deranjeaze nimeni.
Taehyung a zâmbit și a mers ușor spre ea a ridicat-o astfel fata și a încolăcit picioarele în jurul taliei lui, a pus-o pe birou I a îndepărtat lenjeria și a întrat adânc în ea.
        Aaaaah... Taehyung.... Uhh... Când te-ai mărit asa mult?
          Uhh iubita mea....
Acesta a început sa o penetreze destul de repede și adânc. Cei doi gemand în sincron, simțindu-se extraordinar de bine.
           Băiatul a ridicat-o pe față și a pus-o capra sprijinindu-se se birou, Taehyung făcea mișcări rapizi și foarte plăcute.
     Lovea acolo unde trebuia, iar fata era în extaz.
      Vaginul fetei se poziționat perfect pe membrul acestuia, asta provocându-i o placere de nedescris.
NUMAI CU EA PUTEA SIMȚI O ASA SENZAȚIE.
        Sari în bratele mele.
     Uuh...
Fata a sărit în bratele băiatului, picioarele ei afaldu-se pe umeri acestuia.
       Taehyung a început sa o penetreze foarte repede și adânc pan ala extaz.
    După 20 de minute în poziția aceia.
    Taehyung și a dat drumul în fata, fata având un orgasme intens.
      După terminarea acestui amor frumos format din dorința și iubire cei doi au mers la un restaurant..........

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
CHINUITA DE SOȚUL MEU/KMTH. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum