.............

2.1K 83 2
                                    

Pov Venom
Nu știam unde sa ma duc, într-adevăr Taehyung mi a dat bani dar nu am vrut sa ii cheltui asa ca am mers la Yelle măcar ea ma va primi.
Ajung insfarsit la Yelle acasă după un drum lung și obositor. Bat la usa și îmi deschide chiar soțul acesteia.
Uh Venom salut.
Buna Yoongi, Yelle este acasă?
Da, da este sigur întra.
Mulțumesc.
Am întrat în casa am văzut-o pe Yelle pe canapea am discutat cu ea despre situație dar nu am avut curajul sa ii spun ca am cancer, a vorbit cu soțul ei și a spus ca pot sa dorm câteva nopți la ei dar nu au alt pat asa ca voi dormi pe saltea.
Pov Taehyung
Eram trist, casa era pustie, nu ii mai simțeam parfumul ei, nu mai trecea nimeni. Ea era femeia mea, cea mai adevărată femei, nu, nu mai vreau nici o alta curva, o vreau pe soția mea. Soția căreia i am frânt inima și corpul plin de răni.
Beau, îmi înec amarul în alcool. Sunt chemat la firma dar nu am vrut sa merg dar angajații m au chemat pentru niște probleme esențiale.
M am urcat în mașină, nu eram asa băut ca să fiu amețit dera lucid.
Am ajuns la firma am ajuns în sala de ședință m am așezat pe scaun.
Da, de ce m ați chemat, ce este asa important?
Domnule avem mari probleme cu afacerea, acțiunile scad foarte mult.
Asa și....?
Pai domnule ce vom face noi?
CE ma interesează, eu vând firma nu o mia pot controla voi divorța și am multe probleme pe capul meu, firma este o problema dintre ele.
Dar domnule....
TACI! Nu ma interesează ce faceți voi veți sta la firma, o va cumpăra cineva. Voi puneți anunțul de acum de vânzare.
Da domnule....
Pov Venom
Nu știam ce sa fac cu banii, el mi a dat pentru cazare, mna are și întreținere pana ma pun pe picioare. Era 20 de mii de euro ce sa fac eu cu atâția bani.
Pana la urma am sa ii păstrez pana ma voi decide ce voi face eu cu ei.
Pov Taehyung
După ce am fost la firma m am oprit la un bar de striptis, am spus sa îmi fac puțin de cap, dar amărăciunea, regretul și durerea fiind prezenta.
Ma uitam la fete dar cheful nu mi a venit deloc. Asa ca am plecat acasă.
Am făcut un dus și am adormit cu greu gândindu-mă numai la Venom.
Pov Venom
Insfarsit am adormit și eu gândul îmi era la Taehyung, cine știe ce o face, sper sa nu fie cu vreo curva.
Dar totuși ce fac eu cu banii aia?...

CHINUITA DE SOȚUL MEU/KMTH. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum