~ 1 week later~
Pov tineke.
Moge riep Koen. Ik schrok wakker en keek om me heen. Koen lag in bed en lag in een deuk van het lachen. En wat is er zo grappig. Oh jou reatie was gewoon geweldig. Ha ha ha grappig hoor. Ja ik weet dat ik leuk ben. Leuk hoor kom we gaan eruit. Ga jij werken. Ja waarom niet ik zit al een week thuis en ik wil werken. Wat jij wilt. we kleden ons om en gingen eten. TINEKE riep Floor toen we het commissariaat inkwamen. Ze stormde om me af en gaf me een knuffel. Ik had moeite om te blijven staan maar het lukte opsich. Floor je mag haar nu wel los laten hoor zei Koen. Jaloerse knul zei Floor terwijl ze met haar hand Koen zijn haar door de war haalde en huppelde vrolijk terug het onthaal uit. Ik keek Koen aan en we schoten in de lach. Toen we ook het onthaal uit liepen kwam Brigitte op me afgelopen en gaf me een knuffel. Even later kwam ook Femke en Eric mij een knuffel geven . En toen iedereen me een knuffel had gegeven kon ik eindelijk aan mijn bureau Stoel gaan zitten. Amai jullie hebben me wel heel erg gemist. Ja tuurlijk wat denk jij dan. Even kijken We gaan het eens een keertje anders doen ik ben goed gezint zei de chef. Hoe komt het dat u goed gezind met chef. Ah omdat u er weer bent he tineke zei hij maar goed tineke gij gaat met Floor op patrouille en zeg tegen de dispatch dat hij jullie geen zware meldingen moet geven. Yes eindelijk zei ik terwijl ik onderuit zakte Oke obi gij gaat met Koen op patrouille. Femke gij gaat met Eric en Brigitte papierwerk doen en Tom en Robin jullie gaan op patrouille. Yessss zei ik toen we de auto instapte. Eindelijk weer patrouille. Wil jij tegen dispatch zeggen dat we geen zware meldingen mogen krijgen vroeg Floor. Ja tuurlijk dispatch voor Charlie 710. Zend uw bericht. We mogen van onze chef geen zware meldingen krijgen dus dan weten jullie dat over. Oke we houden er rekening mee over en uit. Gelukt. We reden wat rond maar er gebeurde vrij weinig. Dispatch Charlie 710. Charlie 710 luisterd. Begeven jullie ASAP naar stafke hij zou een kleine kitten in een doos langs de weg hebben gevonden molenlaan 4. Oke we gaan er op af over. Stafke help zei Floor lachend. Toen we bij Stafke aan kwamen zat hij al druk heen en weer te zwaaien. Die is Presies vrolijk zei Floor. Ja amai. Aan tineke lang niet gezien zei hij terwijl hij me een knuffel gaf. Dag Stafke vertel eens. Ik hed deze kitten gevonden langs de weg en ik hed jullie gebeld. Tineke in de auto licht zoon scanner. Aja wacht ik pak hem. Ik pakte dat ding en liep terug naar stafke en Floor. Laat eens zien kleine schat waar is jou baasje. Geen chip zei Floor. Zullen we hem meenemen naar het bureau. Ja is goed dan doen we dat bedankt stafke zei Floor. Is niks doe voorzichtig he. Jaja. We stapte de auto in met de kleine kitten en reden naar het commissariaat. Hoe gaan we hem noemen vroeg Floor. Verdwaalde kitten zei ik lachen. Komaan tineke dat kan niet he. Waarom niet vroeg ik. Dat is geen naam voor zoon kitten he we noemen hem witje omdat hij witte poten heeft. Oke wat u wilt. Toen we het onthaal binnen kwamen keek Patrick ons raar aan. Oh wat een snoepje zei hij. Amai Patrick ik wis niet dat je van katten hield. Ik hou ook niet zo van katten maar deze ziet er lief uit. Kom Floor we gaan hem op ons Facebook zetten. We hadden het katje niet eens 20 minuten op ons Facebook staan of het baasje kwam aan kan bureau. Fijne dag nog. Hetzelfde zei Floor terug. Eindelijk middagpauze ik verga van de honger zei ze. Tuurlijk Floor nou je leeft anders wel nog hoor dus. Kom we gaan eten zei ik terwijl ik opstond en naar de vergader tafel liep. Jaja ik kom. Toen eenmaal ook Floor naast me zat begon ik ineens kei hart te lachen. De chef kwam zijn kantoor uit en keek me raar aan. Amai tineke wat is er met jou vroeg Floor. Nee niks even binnen pret zei ik nog altijd lachend. Okeeee. Ook Floor keek me raar aan. Toen ik eenmaal was uitgelachen en Eric Brigitte en Femke er ook bij kwamen zitten waren we gezellig wat aan het praten. Toen Koen en obi binnen kwamen. Hallotjes riep obi. Hey hallo riep Eric en Brigitte tegelijk. Koen kwam naar me toe en gaf me een kus. Ik word ineens misselijk zegt Eric. Hoe komt dat vroeg Floor. Door die 2 daar die zo Klef zitten te doen. Ik pakte een pen die op de tafel lag en gooide die naar eric. Auw zei Eric en hij deed met alsof hij bijna flauwviel van de pijn. Onnozelaar doe niet zo dom zei Brigitte. Ik begin te grinniken en even later lag iedereen in een deuk. Toen ook Robin en Tom aan tafel kwamen zitten konden we gaan eten. Mannekes mannekes ik wil even wat zeggen zei de chef. En dat is vroeg Tom. We gaan natuurlijk naar een andere commissariaat verhuizen en ik wil dat er een paar helpen met het verhuizen van de kasten en de bureau dus ik wil dat Robin Tom obi Koen en Eric gaan helpen zodat de de andere de wijk in de gaten kunnen houden. Oke chef waneer beginnen we vroeg Eric. Eric Koen obi Tom en Robin ik verwacht jullie hier om 6 uur En de dames kunnen als hun willen er om 6 uur uit. Oke maar chef ik dacht dat we er pas over een paar maanden in konden zei/vroeg ik. Dat is ook zo maar de burgemeester heeft al de sleutel gekregen terwijl we die pas over een maand krijgen dus ik ga die vanmiddag ophalen dus kunnen we er vervroegd in. Oke top en jullie moeten dan niet allemaal gaan zeggen dat ik gelijk hed dat Vladimir de nieuwe plek in neemt van Aziz. Ik hoop dat vlad het is ik hed hem wel erg gemist chef mag ik dan soms ook met hem op patrouille vroeg Floor. He ik leef ook nog hoor zei Femke. Ja weet ik maar Vladimir is mijn oude partner en ik zou graag een keer weer met hem op patrouille willen. De chef schonk er geen aandacht aan we zijn nog op patrouille geweest maar geen melding gehad.Dit is het voor dit deel ik hed een fantasie dat wil je niet mee maken dus berijd je maar alvast voor voor wat er nog komt. Xxxx de schrijvster.
JE LEEST
De buurtpolitie Is het meer dan alleen maar vrienden (voltooid)
FanfictionDit boek gaat over Koen en tineke die hele goeie vrienden zijn maar als ze elkaar alles opbiechten wat ze voor elkaar voelen zijn ze heel gelukkig maar als koen naar de vs gaat komt tineke bij een bizarre ontdekking waardoor ze hem niet meer vertrou...