~Op de trouw van Eric en Brigitte~
Pov Brigitte.
O is alles geregeld
B ja alles is geregeld dus als je wilt kan het vandaag doen wanner wil je het doen.
O meschien als het woord gegeven word dat jullie ja moeten zeggen en als dat gebeurt is vraag je haar om naar voor te komen en dan kom ik hey hallo is dat goed.
B prima.
O Oke.Ik was zo enorm zenuwachtig niet voor de trouw altans ook een beetje maar meer voor de verassing. Hey beetje zenuwachtig vroeg tineke toen ze de kamer inkwam. Ja een beetje. Dan is normaal. Ik was de heletijd aan het lachen en ik was heel zenuwachtig iedereen wis het al behalve 1 iemand. Waarom ben je telkens aan het lachen vroeg Floor die mij aan het helpen was. Oh nee niks. Je weet wel fluisterde ik naar haar. Oh ik snap je. Oke nog 2 minuten zei Femke die binnen kwam lopen. Het is bijna zover eerst naar de kerk en dan naar de plaats waar ik het ja antwoord mag geven. Meiden bedankt. Waarvoor vroeg Floor. Dat jullie me willen helpen en onze Bruiloft hed kunnen regelen met jullie was het nooit gelukt. Hey dat is niks. Brigitte wij gaan tot zo. Tot zo.
Pov tineke.
We zaten eerst in de kerk en toen we richting de bruiloft zelf gingen en wat daar gebeurde had ik nooit verwacht. We kregen eerst een hele bedank preek van Eric en Brigitte in de kerk maar goed en toen gingen we allemaal richting de bruiloft zelf.Pov Brigitte.
O is alles klaar gezet.
B ja alles komt goed maak je geen zorgen Oke.
O ik vind het wel echt een beetje spannend wat als ze het niet wilt.
B lieve Koen ze wil echt wel met je trouwen maak je maar geen zorgen over.
K ik weet het niet hoor.
B geloof mij.
K Oke wat jij wilt.Hey met wie ap je vraagt tineke aan me toen ze bij me kwam staan. Met niemand. Oke is goed. Kom Floor we gaan zei tineke lachend.
Pov Tineke.
Eenmaal toen Eric en Brigitte ja hebben gezecht werd er zoals altijd geklapt. We zijn enorm blij maar voor 1 iemand hebben we iets speciaals dus ik wil vragen of tineke wilt komen zei Eric. ik keek op en was nogal verast want ik wis niet wat er ging komen. Ik wil vragen of tineke met de rug naar ons toe wilt komen staan. En dat deed ik ik zag Floor al met een brede glimlach zitten ik voelde iemand op mijn rug tikken dus draaide ik me om. Lieve tineke wil je met me trouwen. Ik stond met open mond te kijken en er kwamen langzamer tranen in mijn ogen. Ja tuurlijk. Hij deed de ring om en gaf me een knuffel. Even later was iedereen aan het rond lopen en met elkaar aan het feesten. Ik stond bij Eric Brigitte en de andere. Sorry tien maar iedereen van het korps wist het al behalve jij zei Eric. Wacht jullie wisten dit. Ja. Daarom was jij zo geheimzinnig aan het doen dat ik niet mee mog helpen. Ja inderdaad. Ik voel me nu zo dom. Hoezo. Omdat ik niks hed gemerkt. En nu snap ik waarom jij de laatste tijd zo kort af was en de afgelopen 2 dagen niet apte zei ik tegen Koen. Ja sorry niet mijn probleem. En trouwens ik hoef niet meer terug want ze willen me niet. Dus je bent daar voor nik heen gegaan. Inderdaad maar goed ik vond het nog best leuk daar. Snap ik en waar is Barry. Barry hed ik naar Lotte gebracht. Oke maar ik ben blij dat je terug bent. Dat weet ik inmiddels wel schat. Tineke kom we gaan een rondje lopen zei Femke Floor en Mirjam terwijl ze me mee trok. Ik keek Koen nog snel aan en hij keek me aan met een blik van verlaat je me nu. Even later kwam Koen naar me toe en zoende me. Dat hed ik gemist zei hij na een tijdje. Anders ik wel. Hey verlooft stel komen jullie nog of wa riep Brigitte. Hey getrouwd stel we komen zei ik lachend. Goedzo. Schat ik hed zin om de collega's eens goed terug te pakken wat ze ons hebben aangedaan zei ik tegen Koen. Is goed maar hoe en waneer over morgen op kantoor want ik hoorde Eric en Brigitte zeggen dat ze niet op huwelijksreis gaan. Oke en wat ben je dan van plan. Speel met me mee over morgen dan word het duidelijk. Oke ben benieuwd. Hey wat als jullie nu niet trouwen zei Eric sirieus. Eric we zien er niet uit en we hebben niet eens ringen dus nee. Oke wat jij wilt. Koen keek me lachend aan. Jij zou het wel willen zeker. Meschien zei hij terwijl hij me naar zich toe trok. En toen besefte ik dat hoe gelukkig wel niet was ik hed mijn droom job ik hed de beste collega's en vrienden die een mens zich maar kan wensen ik hed Koen ik ga trouwen wat wil ik nou nog meer meschien nog kinderen allen moet ik daar wel echt klaar voor zijn. En nu ik het me bedenk tineke ik zit nu niet meer bij jullie in het korps. Oh nee dat mag echt zei Femke. Of Mirjam jij word gewoon het hulpje van Patrick zei de chef. Ja maar dan kan u niet meer op patrouille. Maak je maar geen zorgen om mij ik vind het juist beter want ik word ook oud en dan is Femke ook weer blij dat Mirjam blijft. Yeay bedankt chef zei Femke met een glimlach. Is goed hoor. Femke die gaf Mirjam een dikke knuffel. Volgens mij kunnen jullie niet zonder mekaar. Nee inderdaad sorry Tom dat ik je vriendin afpak om leuke dingen te gaan doen zoals shoppen bakken en nog een shoppen en film kijken. Doe je ding maar 1 ding. En dat is zei Femke. Dat ik wel meer tijd met haar door breng. Nou dat kan ik niet beloven.
En waar moet ik nu slapen zei Mirjam. Bij mij ik hed nog een slaap kamer over zei Tom. Oke. Hij bedoelt bij hem in bed grapte Robin. Ik genoot hier enorm van van iedereen en van alles wat deze dag bracht ik had dit gister niet kunnen dromen we hebben nog veel gefeest en zijn toen maar naar huis gegaan waar Mirjam haar spullen ging inpakken en Koen zijn spullen uitpakte. Bedankt dat ik hier mocht slapen tien zei Mirjam. Geen probleem mir. Doei. Doei. Ik deed de deur dicht ging terug naar boven waar Koen zijn spullen nog aan het uitpakken was. Eindelijk die is weg zei Koen. Hey het is wel mijn zus he. Weet ik maar ik kan er niet tegen omdat ik jullie uit elkaar moet halen wat me niet lukt. We lijken niet eens op elkaar. Weet ik maar mijn hersenen die klopen gewoon niet. Volgens mij zitten er geen hersenen in jou hooft maar zaagsel. Wat zeg jij zegt hij terwijl hij me vast pakt. Hier hed je het al je verstaat me niet uit hersenloze man zeg ik plagerig. Wat zeg jij. Dat je zaagsel ik je kop hed. Oja en wat vind je dan meer. Dat je minder knap bent dan mij. Oja vind je dat zegt hij terwijl hij me op het bed gooit. Ja dat vind ik. Oke en hoe weet je dat zo zeker. Geen idee. Misschien kan ik je bewijzen dat ik geen zaagsel in mijn kop hed zei hij terwijl hij al wat aan het rommelen was aan mijn blouse. Oja en hoe wil ja dat gaan doen dan. Veder werd er niks meer gezecht en genoten we gewoon van het moment dat we weer samen waren.
JE LEEST
De buurtpolitie Is het meer dan alleen maar vrienden (voltooid)
FanfictionDit boek gaat over Koen en tineke die hele goeie vrienden zijn maar als ze elkaar alles opbiechten wat ze voor elkaar voelen zijn ze heel gelukkig maar als koen naar de vs gaat komt tineke bij een bizarre ontdekking waardoor ze hem niet meer vertrou...