Pov tineke
we komen op het commissariaat aan en iedereen zit al op ons te wachten. nou de laatste dag in dit commissariaat zegt de chef. zo veel leuke mooie maar ook rot herinderingen zecht floor. echt he zei koen toen hij naar mij keek. ik rolde met mijn ogen en ging naast floor staan. oke omdat het de laatste dag is mag je zelf weten wat jullie gaan doen tineke floor Femke en Brigitte maar de ander gaan met helpen met het verhuizen. chef ik ga met floor naar robin om te kijken hoe het met hem gaat. is goed succes. ik en floor liepen het commissariaat uit richting de wagen. ben benieuwt hoe het met hem gaat zegt floor. ik ook hoor. even later belde we aan en er werd open gedaan. hey floor en tineke wat komen jullie doen. oh kijken hoe het met jou is. leuk kom binnen. hoe us het. mwa gaat wel goed hed nog beetje pijn maar morgen ben ik er weer. oke gezellig. koffie vroeg robin. ja doe maar zegt floor terwijl ze in de zetel ploft. robin waar ligt het nou hoor ik boven iemand robin. moet je in e werk kamer kijken. hoe is het trouwens met jou en koen vroeg robin. goed. goed vroeg robin. ja het gaat goed ja. niet meer. nee. oke en floor nog steeds geen liefje. nee helaas nog niet. geniet er nog maar even van want als je er eentje hed dan hangt hij de hele dag aan je. hoe bedoel je vroeg floor. nou koen die hangt telkens aan me hoor. typisch zegt robin. kijk eens robin hed hem hoor zegt lisa die beneden komt. ah bedankt. ha kijk eens wie we hier hebben tineke ik hed jou al heel lang niet meer gezien zei ze terwijl ze naar me toe liep. ik stond op en gaf haar een knuffel. hoe is het met u en met koen. goed we zijn gelukkig. floor kuchte en deed net of dat niet zo was. ik snap 1 ding niet en dat is dat u met koen de hele dag opgescheept kan zitten zei floor. ik gaf haar een klap en we begonnen te lachen. en hoe zit het met u en robin. we zijn gelukkig. dat is mooi. we praten nog wat en vertrekken dan weer we hebben daar de hele ochtend gezet wat niet de bedoeling was toen we weer in het commissariaat kwamen werden bijna de laatste spullen naar buiten gebracht. hey schat zei koen. hey. hoe was het bij robin vroeg de chef. oh we hebben daar de hele ochtend gezetten en sorry maar het was niet de bedoeling. maak niet uit hoe gaat het met hem. goed hij komt morgen naar zijn werk. oke en even dat iedereen het weet morgen komt onze nieuwe partner. tineke kan ik jou even spreken. tuurlijk. we liepen naar zijn kantoor en hij vertelde over onze nieuwe collega en dat onze theams door elkaar worden gehaald ik schrok wel een beetje straks moet ik met floor werken of met obi niet dat ik het niet wil maar ik wil koen gewoon als partner houden maar ik wis nu wel wie onze nieuwe collega word en dat vond ik best leuk. oke mannekes ik wil floor even naast me hebben zei de chef toen we weer bij de andere stonden. wat is er chef vroeg ze. hier alstublieft zei hij terwijl hij haar een brief gaf. ze maakte het open en er kwam een mega glimlach op haar gezicht. wat is het vroeg eric. ze pakte het uit de envelop en er kwam haar naamplaatje te voorschein. ik was het die het als eerste zag. yessss niet de enige die hoofdinspecteur is riep ik blij. ik liep naar haar toe en gaf haar een knuffel. iedereen stond schaap achtig naar me te kijken. komaan floor is naar hoofdinspecteur gegaan. toen viel het kwartje bij iedereen en feliciteerde floor. ik ben zo blij riep ze. floor nu zijn wij samen de baas als de chef een keer ziek is zei ik terwijl ik haar arm pakte en haar arm omhoog deed. yessss riep ze dan mogen jullie eens een keer naar me luisteren riep ze. iedereen begon te lachen. komaan mannekes hup we gaan weer werken zei de chef. even later toen we weer bezig waren met patrouilleren was floor heel blij. moet ik ze even aan je jas en trui vast maken. ja als het kan mijn jas licht op de achterbank en mijn trui volgens mij ook. oke. even later had floor haar nieuwe dingen op haar jas en trui zitten en reden we terug. ze hebben ons echt niet nodig zei floor. maar presies op dat moment zag ik iemand die best als een dronke iemand voor deed we hielden hem aan en liepen naar hem toe. hij re met volle gas weg wij sprongen de auto in en we werd een achter volging ingezet. dispach voor 710. dispach luisterd. willen jullie asap versterking sturen want we wouden iemand aan houden maar die re weg. oke ik roep versterking. we reden achter hem aan maar hij stopte maar niet even later re brigitte en femke achter ons. maar toen gebeurde iets wat ik niet had verwacht. we kwamen bij een kruispunt dus wij kwamen van links en de auto van de verdachten van rechts en hij klapte vol op de onze. shit floor gaat het vroeg ik. ja het gaat wel en met jou. gaat ook wel ben allen heel erg verschoten. de verdachte re weg maar we gaven het op. femke en brigitte kwamen nar ons toe. tineke gaat het wel. ja ja het gaat de dokter zei nog dat ik voorzichtig moest doen. kan jij ook niks aan doen zei femke die bij floor stond. floor was goed toegetakeld en ik ik had een paar schaaf wonden op mijn hoofd maar dat was het. floor gaat het. nee zei ze. ik liep naar haar toe en gaf haar een knuffel ze begon te huilen. ach meisje toch. waarom wij altijd zei ze. snap ik ook niet floor. femke kwam naar ons toe en zag dat we samen stonden te huilen. sorry dat ik hier sta te janken zei ik. hoezo sorry het is menselijk hoor zei brigitte jullie zijn gewoon hart geschrokken dus. kom we gaan terug ik laat een sleep wagen komen en die neemt de wagen wel mee. wacht ik pak mijn jas en trui zei floor. we stapte bij femke en brigitte in en we reden naar het commisariaat. daar aangekomen liepen we het onthaal in. tineke schat wat is er allemaal gebeurt vroeg koen toen hij me zag. ik begon te huilen en liet me in zijn armen vallen. femke liet in een foto zien van de auto (foto zo zag het er ongeveer uit dan hebben jullie daar een beeld bij) wacht is dat onze dienst wagen vroeg de chef. yep we waren bezig met een aanhouding maar die man die re er van door we zijn er achter gegaan hebben femke en brigitte opgeroepen en bij een kruispunt is hij vol tegen ons aan gereden vertelde brigitte. floor gaat het met jou vroeg koen. ja met mij gaat het wel maar zei is goed geschrokken zei floor. gaan jullie maar naar huis en kijk maar of jullie morgen komen zei de chef. bedankt.
hey wie denken jullie dat hun nieuwe collega word.
JE LEEST
De buurtpolitie Is het meer dan alleen maar vrienden (voltooid)
FanfictionDit boek gaat over Koen en tineke die hele goeie vrienden zijn maar als ze elkaar alles opbiechten wat ze voor elkaar voelen zijn ze heel gelukkig maar als koen naar de vs gaat komt tineke bij een bizarre ontdekking waardoor ze hem niet meer vertrou...