15

130 4 2
                                    

~ de volgende dag ~
Pov tineke

Heyyyy word eens wakker.
Hey word eens wakker.
Het is tijd om op te staan en met ons op pad te gaan.
Klinkt het door de slaapkamer. Ik keek op en zag dat Eric dat liedje had opgezet. Eric zet dat lied af vroeg Koen. Nee geen zin in. Omplaats dat Koen hem uit zette kreeg Eric een kussen naar zijn hoofd gesmeten. Ik draaide me om en ik werd ineen keer enorm misselijk. Ik probeer alles binnen te houden maar alles kwam er helaas uit gelukkig dat ik al naar de wc was gerend want anders. Tineke gaat het vroeg Koen. Ja cava het gaat. Ik liep terug naar mijn bed en ik zakte ineen keer door mijn benen. Tineke. Oh oh rustig zei Koen terwijl hij me op ving hij legde me in bed en ik viel kort daarna weer in slaap.

Pov Koen.
Even later tien iedereen beneden was en aan het ontbijt zat was ik nog altijd bezig met tineke in mijn hoofd. Wat willen jullie vandaag gaan doen. Nou ik zat te denken tineke is ziek en het is niet leuk als we iets gaan doen zonder haar dus mijn conclusie is dat we vandaag rustig aan doen dat ik bijvoorbeeld ga zwemmen en wie mee wilt gaat mee. Daar stemde iedereen mee in. Dus wie gaat er zwemmen vroeg ik. Iedereen stak hun vinger op behalve ik. Oke ik blijf wel hier want ik ga haar niet allen hier laten. Is goed. Oeh koentje is bezorgd zei Femke lachend. Ja logies als een van je collega's ziek is. Nou meiden stop nou maar Koen wil gewoon het beste voor zijn collega klaar punt uit kom we gaan zei Eric. Merci he maat zei ik terwijl we afruimde. Waarvoor. Nou dat je hun hed gestopt voor dat ze weer begonnen met Koen is verliefd. Is niks jo ik zag dat je er gek van werd. Maar hoe weer je dat. Gister wou ik iets terug brengen naar boven maar toen hoorde ik jullie praten dat jullie er gek van worden. Is dat alles wat je hed gehoord. Nee dat is nog niet alles maar ik hou mijn mond tegen de collega's. Merci kerel. Als je ergens over wilt praten mag je het gewoon zeggen he. Zal ik doen. Ik was blij dat minstents een collega's het snapte even later toen iedereen weg was naar het zwembad had ik een ontbijt gemaakt voor tineke. Hey tien hoe gaat het. Niet goed voel me echt niet lekker. Ach moet je wat hebben paracetamol. Nee hoef niet. Hier lekker ontbijt knap je wel even van op denk ik. Bedankt waar zijn de andere heen. Oh die zijn gaan zwemmen. Oh Oke ik haat het allen zijn. Snap ik. Kan ik meschien beneden komen liggen. Ja hoor tuurlijk. Ik pakte haar ontbijt op en liep naar beneden toe. Tineke kwam beneden en plofte in de zetel. Wacht tien ben zo terug. Ik liep weer terug naar boven en kwam even later terug met een kussen een een deken. Even later lag ze op de bank met een kussen en een deken tegen me aan. Even later zat ik achter mijn gsm toen de rest terug kwam. Eric ik vond die zo mooi wat jij deed zei obi lachend. Ssssst riep ik. Laat maar gaan Koen ik ben al wakker zei Tineke. Sorry hebben we je wakker gemaakt vroeg Floor. Nee ik lig nog te slapen zei tineke. Ik stond op en haalde een glas met water ik zette die op tafel. Koen wat ben je aan het kijken. Oh gewoon FLOOR. ik schrok enorm ik voelde ineens iets nats op mijn haar. FLOOR WAT IS DIT. Ei zei ze lachend. Fijn nu mag ik mijn haar gaan wassen. Goed gedaan Floor zei tineke. Ik krijg jullie terug.

Pov tineke.

Ik kwam niet meer bij van het lachen. Even later kwam Koen terug. Hed je je haren gewassen vroeg ik nog altijd lachend. Ja hoor ik wel ik krijg julie nog wel en vooral tineke. Oh effe waarom ik. Weet ik niet maar gewoon omdat je vervelend ben. Het gaat presies beter zei Femke. Hey het betekent niet dat je geen plezier kan maken als je ziek bent. Dat is waar.

Pov Koen

Hey Eric kan ik eens even met jou praten moet even iets kwijt. Tuurlijk. Wij gaan even een rondje lopen. Is goed riep Floor vanuit de woonkamer. Nou vertel eens zei hij toen we naar buiten liepen. Kijk ik vind tineke enorm leuk dat weet je Maar we willen samen heel graag iets alleen we durven het niet. En waarom niet als ik vragen mag. Omdat we niet willen dat 1 van ons ontslagen word. Dat snap ik maar je kan het toch geheim houden. Nee je weet dat we dat niet kunnen. Koen ga ervoor je moet het niet tegen houden door het werk. I know maar ik wil niet dat een van ons ontslagen word. Snap ik denk er nog maar even over. Bedankt Eric. Geen dank

Hey lezertjes sorry sorry voor dit kleine stukje ik moet een boek presentatie houden maandag 7 december en ik vind het heel spannend en ik wil een goed cijfer dus ben ik er goed mee bezig en ik hed wijnig inspiratie maar ik hoop dat jullie dit deel leuk vinden.

De buurtpolitie Is het meer dan alleen maar vrienden (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu