14

112 4 3
                                    

Pov floor.
We reden ongeveer al zoon 5 uur dus we moesten nog 2 uur. Ik zat naast Femke voorin Tineke was zoals altijd in slaap gevallen gelukkig dat Femke re anders was het niet goed gegaan. Floor ben je nog wakker vroeg Femke aan me. Ja hoor ik wel vergeleken met Brigitte en tineke ben ik nog wakker. Gelukkig. Hoe lang moeten we nog. Nu presies nog 1 uur en 55 minuten. Dat duurt nog zo lang. Nou Floor dan ga je achter je gsm. Nee want dan word ik misselijk. Hey nu die toch slapen wat vind jij van Brigitte en Eric. Ik zat wat onderuit met mijn ogen dicht tot ineens Robin ons op belde. Hey met Femke. Hey femke hoe is het bij jullie. Bij ons zecht niemand iets want tineke en Brigitte liggen te slapen en Floor die houd me gezeldschap en hoe is het bij jullie. Bij ons is het nog saaier Koen Tom Eric en obi zijn in slaap gevallen dus hier is niks te beleven. Ach jonge toch. En nu ze toch slapen. Obi wil straks Floor in de maling nemen dus Floor ik zou voor zichtig doen. Zal ik doen Robin zei ik. Wacht blijf aan de lijn want dat is leuk als een van die jongens wakker word. Is goed maar dan zet ik mijn geluid om mute want dan hoor je ons niet als we lachen. Is goed. Ik zet hem nu op stil. Oke. Femke zette hem op stil en we moesten maar afwachten. Ongeveer 10 minuten later hoorde we dat iemand wakker werd. Hey koentje lekker geslapen vroeg Robin. Ja hoor prima hoe lang hed ik trouwens geslapen. 2 uur. Amai. Ik zette zette de luidspreker weer aan. Hey Koen hed je gedroomd over tineke zei ik. Hou jij je mond maar dicht Floortje. Aiai piraat. Ik hing op en begon te lachen. Amai Femke die Koen is vandaag niet zo goed gezind. Volgens mij hed je gelijk.

Pov tineke

Ik werd wakker door Femke die nogal hard aan het lachen was ik was daardoor niet de enige want Brigitte was ook wakker geworden. Gaat het wel goed met je vroeg Brigitte slaperig. Ja hoor prima. Trouwens hoe ver zijn we al vroeg ik. We zijn er. Femke parkeerde de auto en we pakte onze spullen uit de kofferbak. Toen we eenmaal binnen waren was er beneden de woonkamer keuken wc en badkamer en boven een badkamer wc en 1 hele grote slaapkamer. Ik legde maar ergens mijn tas en ging op de grond zitten ik slaap hier riep ik. Ik ga daarnaast riep Floor. En ik ook zei Femke terwijl ze de tassen naast me zette Femke aan de ene kant en Floor aan de andere kant. Iedereen had een opblaas bed bij zich. Omstebeurt blaaste we de bedden op. Toen ik eindelijk klaar was met mijn bed opmaken plofte ik in de zetel. Ik was als eerste klaar dus duurde het wel even voordat iedereen klaar was. Tineke zullen we boodschappen doen want dat laat ik niet aan de mannen over. Is goed zei ik lachend. Ik pakte het geld wat we voor boodschappen mochten gebruiken.
Even later kwamen we terug en was iedereen inmiddels klaar we ruimde de boodschappen op en plofte op de zetel. Wie gaat er koken vroeg Eric. Tineke riep Koen. Neen neen ik ga niet koken klaar punt uit. Jawel. Nee. Ik ga wel koken riep Floor. Ken jij dat vroeg Koen. Ja dat ken ik ja zei ze terwijl ze opstond. Zullen we vanavond zwemmen vroeg Eric. Ja is goed riep iedereen behalve ik. Ik had er geen zin meer in omdat ik me niet lekker voelde. Sorry jongens ik ga niet mee ik boel me niet lekker. Oh jammer zei Brigitte. Ik blijf vanavond bij tineke zei Floor. Ik ook zei Femke. Merci meiden. Zo gezecht zo gedaan we hadden gegeten en de jongens zijn gaan zwemmen behalve Brigitte want die bleef toch bij ons. Tineke gaat het vroeg Floor. Ja tuurlijk hoezo. Nee je ziet zo enorm wit. Echt. Yep.
Ongeveer 2 uur later was het half 11. Meiden ik ga naar bed ik voel me niet lekker. Is goed weltrusten zei Femke. Weltrusten. Ik liep naar boven toe en ging mijn pyjama aan doen ik kroop in bed maar ik kon de slaap maar niet vatten het was inmiddels 11 uur toen de jongens binnen kwamen. Ik ga wel even kijken wat er aan de hand is hoorde ik Koen zeggen. Hey tien gaat het. Koen. Ja wat is er. De meiden zeggen telkens dat we bij elkaar horen vind jij dat we bij elkaar horen of ik bedoel word jij er niet gek van dat ze dat telkens zeggen. Als ik eerlijk ben vind ik dat ook wel dat we bij elkaar passen. Maar Koen ik wil het gewoon nog niet want ik hed geen zin in dat een van ons ontslagen word. Dat snap ik maar we hoeven toch niks tegen de chef te vertellen. Nee ik wil niet liegen. Pro-beer maar te slapen. Is goed. Hij stond op en liep naar de deur. Koen wacht eens heel even. Ik stond op uit bed en liep naar hem toe ik gaf hem een kus als bedankje maar toen ik me omdraaide trok hij me terug en voor dat ik het wist zoende we elkaar. Toen we elkaar loslieten gaf ik hem nog een knuffel. Ga nou maar slapen anders heb je morgen geen energie. Is goed terusten.

Hey ik had beloofd aan iemand dat ik vandaag een deel zou posten dus hier is ie dan.

De buurtpolitie Is het meer dan alleen maar vrienden (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu