~de volgende ochtend~
Pov Femke.
Oké even kijken. Koen en Femke jullie gaan samen werken voor middag patrouille en na middag papierwerk omdat Floor er niet is en tineke. Even kijken Eric Brigitte er is een lijk gevonden. En Tom en Robin jullie gaan op patrouille en obi. Ja wat moeten we met jou aan er is nog steeds niemand gevonden om mee samen te werken ik ben er al 3 maanden mee bezig. Hallo sorry dat ik te laat ben zei Aziz. Aziz wat doe jij hier vroeg Koen. Werken ik ben 3 maanden op reis geweest naar mijn neef die in Amerika woont. Wat en dat verteld de chef ons niet eens zei obi. Nee sorry mannekes ik had het Aziz belooft. Dus Aziz en obi mochwn ook op patrouille omdat Aziz terug is. Iedereen ging even later aan het werk omdat de chef gek werd van ons omdat we Aziz aan het overhoren waren. Toen ik samen met Koen in de auto zat was het wel een beetje stil. Zullen we naar tien en Floor gaan vroeg Koen. Ja is goed. Oké. Hij keerde de wagen en we reden naar het ziekenhuis de beleert hadden we het over tien en Floor. Oh die 2 konden samen zo leuk doen zei Koen met een kleine glimlach. Echt hè ik mis Floor echt gewoon haar grapjes. Ja en ik mis tien ik hou van haar. kom we gaan naar binnen. we liepen samen naar binnen en liepen naar de kamer van tineke en floor ze waren samen op 1 kamer gelegt. hey floor hoe is het met je. mwa maar wat hed ik nou eigelijk. voedselvergiftiging. ookal zei tineke. ja zei koen. we zijn nog even bij tineke en floor geweest je zag aan koen dat hij het moeilijk had. zullen we gaan. ja is goed. doei floor doei tien. doei zeiden ze in koor. we liepen naar de auto en reden terug naar het commissariaat. hey Femke en koen ik ben blij dat jullie er zijn ga zitten zei de chef. we gingen zoals gevraagd. oke ik vind het spijtig dat floor en tineke er nu niet bij kunnen zijn maar ik ga het toch vertellen we gaan verhuizen met het korps naar een ander bureau. (het commissariaat van seizoen 1-4) echt waneer vroeg Eric. over 2 maanden pas. oke. iedereen mag weer aan het werk wat dat was het allen koen en Femke mogen blijven zitten. we keken elkaar aan. kan ik jullie in mijn kantoor spreken. ja tuurlijk. we liepen met de commissaris mee naar het kantoor. wat is er met jullie aan de hand vanochtend waren jullie vrolijk druk aan het praten en nu zeggen jullie geen woord tegen elkaar is er ruzie ofwa. nee er is geen ruzie zei koen een beetje chago. wat is er dan wel. de chef keek naar mij en ik zachte. oke ik zeg het dan wel. we zijn naar floor en tineke geweest. mannekes ik had vanochtend nog gezecht ga daar niet hee voordat jullie het ook oplopen. weet ik maar. het was mijn idee zei koen. hoe het was jou idee. ik wou graag naar tineke omdat ik haar gewoon mis is dat zo erg. mannekes mannekes ik wil dat jullie papierwerk gaan doen en als jullie het commissariaat uit gaan wil ik weten waar naar toe en geen smoesjes anders kunnen jullie het patrouille wel vergeten tot tineke en floor er weer zijn. bedankt he koen zei ik een beetje kwaad. ik stond op en liep kwaad richting mijn bureau. Brigitte niet jij ookal hoorde ik Eric zeggen. ik stond op en liep zo snel mogelijk naar de verhoorkamer. Femke ambu nu. wat wat wat is er aan de hand vroeg de chef die er ook bij kwam staan. Brigitte duizelig flauwgevallen en overgegeven. nee nee nee niet nog een met voedselvergiftiging zei de chef wanhopig. de ambu komt eraan Eric. oke. hoe komt het toch. Eric was er een man vandaag die een fles kwam vullen of in de keuken is geweest. ja er was een man en die vroeg of hij zijn fles mocht vullen. hij is het sinds dat die man telkens hier komt en zijn fles vult word er eentje hier duizelig mislijk en begint over te geven en dan komt ineens die voedselvergiftiging oplopen. dus we moeten die man aanhouden. zoon 2 uur later lach ook Brigitte in het ziekenhuis en we mochten er niet naar toe. Femke ik wil dat jij echt voorzichtig gaat doen ik wil niet dat er ook iets met jou gebeurt en natuurlijk de andere ook dus let alstublieft op wat je eet. oke chef. femke en eric jullie gaan kijken of jullie waat in het sisteem kunnen vinden over die man. die man hete trouwens max jongelen zei patrick. en hoe weet jij dat. ik hed nog met hem staan praten vanmiddag dus. ik en eric gingen in de verhoor kamer zitten en begonnen te zoeken. na 10 minuten hadden we beed. chef kom eens. wat is er. we hebben de dader. we lieten hem een foto zien. diefstal mensen vergiftigen en hij heeft 10 jaar in de gevangenis gezeten het is geen brave. oke tom en robin jullie gaan op zoek in het park en obi en aziz jullie gaan gewoon even rondrijden en femke jij gaat papierwerk doen als hij bijvoorbeeld weer binnen komt wijs je hem de weg naar de keuken en je grijpt hem eric jij gaat bij femke zitten zodat als er wat gebeurt dat je het kan overnemen en patrick jij gaat gewoon bij het onthaal. en geeft Femke en Eric een sijntje als er iemand is en koen jij gaat even naar mijn kantoor. iedereen ging zijn taak doen maar niks gevonden.
JE LEEST
De buurtpolitie Is het meer dan alleen maar vrienden (voltooid)
FanfictionDit boek gaat over Koen en tineke die hele goeie vrienden zijn maar als ze elkaar alles opbiechten wat ze voor elkaar voelen zijn ze heel gelukkig maar als koen naar de vs gaat komt tineke bij een bizarre ontdekking waardoor ze hem niet meer vertrou...