5

182 3 2
                                    

~ de volgende dag ~

Pov tineke
(Telefoon ging)
Hallo met tineke. Hey schat met mama. Hey mama wat is er. Ik moet je iets vertellen. Oh en dat is. Je opa is vannacht overleden. Wat nee. Ja schat moet ik even langs komen. Ja doe maar. Is goed tot zo. Ik legde af en belde Koen meteen. Hey schat. Koen kan je naar het ziekenhuis komen vroeg ik hem huilend.
Ik kom. Tineke wat is er met je vroeg jorinda die mij hoorde huilen. Mijn opa is vannacht overleden. Ach meid kom hier. Ze kwam naar me toe en nam me in haar armen. Zo hedden we een tijdje gezeten en ik vertelde wat er allemaal was gebeurt. Tineke wat is er Koen kwam binnen gestormt. Ik laat jullie even allen zei jorinda. Bedankt jorinda. Wie was dat. Oh dat is een zuster jorinda en we praten soms met elkaar. Oh wat leuk maar wat is er. Mijn opa is vannacht gestorven. Ik barste weer uit huilen. Schat kom hier. Ik gaf hem een knuffel en wou hem niet meer los laten maar mijn vader en moeder kwamen binnen. Hey meisje kom eens hier. Ik liet koen los en gaf mijn moeder een knuffel. Ongeveer 2 uur later gingen mijn vader en moeder naar huis toe en Koen bleef nog bij mij. Ik had nog altijd tranen in mijn ogen. Ik pakte een papiertje en begon te schrijven.
Schat wat schrijf je vroeg Koen toen ik klaar was. Niks niks hier lees dit voor aan de collega's ik duwde het papiertje in zijn handen. Ik ging op bed zitten en Koen kwam naast me zitten ik ging tegen hem aan zitten en viel diep in slaap. 

Pov Koen.
Meneer wilt u meschien de kamer verlaten bezoek uurtje is voor bij. Is goed. Sorry tien moet weg. Ik stond op en legde tineke goed neer en ging weg. Het was 13:00 dus ging ik maar naar het commissariaat.
Hey Koen hoe was het met tineke kreeg ik de vraag zoals altijd. Niemand wist nog van ons 2 behalve Floor en Femke teminste dat dacht ik. Hoe zit het eigenlijk tussen jullie vroeg Robin die me aan zat te staren. Oh gewoon goeie vrienden he meer niet. Jaja meer niet draai er niet om heen Floor heeft alles vertelt. Floor lommelen. Ja wat is er. Had je niet je mond kunnen houden. Nee sorry je kent met toch. Oke laat maar zitten. Trouwens jongens hed weer een bief gekregen.

Lieve allemaal
Het gaat niet goed met mij.
Ik hed gehoord dat mijn opa
vanacht is overleden. Ik hed het
daar moeilijk mee dus ik wil
vriendelijk vragen of er even
niemand langs komt. Ik moet
dit even verwerken.
Liefs tineke

Amai volgens mij gaat het echt niet goed met haar zei Floor. Nee inderdaad zei Femke.

~ 5 dagen later~
Pov tineke
Ik had er zo moeilijk mee dat ik gewoon weer die gedachte kreeg van zelfmoord ik pakte het mesje die ik stiekem zonder dat Koen het zag had gepakt ik deed hem in mijn zak en liep naar de balie. Hallo ik ga even een rondje lopen. Is goed ik wil dat je over 15 minuten terug bent. Is goed zal ik doen. Ik liep het ziekenhuis uit richting het park. Ik ging ergens in het park zitten en pakte dat mesje er weer bij. Tineke doe het niet. Zei ik de heletijd tegen mezelf dus. Ik stak het mesje maar weg en ging weer terug.

~De volgende dag~

Bim bam bim bam dat is de muziek van kerstmis Bim bam bim bam de muziek van eind december.
Hoorde ik een klein meisje zingen. Ik zong het laatste stukje met haar mee. Wie bent u. Ik ben tineke en wie ben jij. Ik heet ook tineke. Ik glimlachte en liep naar mijn kamer toe. Ik pakte het mesje uit mijn broek zak die ik in mijn broekzak had gedaan om mezelf weer te proberen zelfmoord te plegen. Maar ook deze keer deed ik het niet ik durfde het ook gewoon niet. Ik legde het mesje in de kast. Hey lieve schat hoe is het met jou zei Koen die ineens achteren stond. KOEN. Hey niet verschieten he zei hij lachend. Sorry. Maak niet uit.

~3 dagen later~
Pov tineke
Ik hoorde gister ook nog eens dat mijn zus een ongeluk heeft gehad met een auto en ik kon het niet meer aan ik had zoon goeie band met haar. ik had gister ook het mesje weer gepakt en in mijn armen gesneden. En vandaag gebeurde het weer ik sneed weer in mijn armen en als Koen kwam deed ik snel een verst aan zodat hij het niet zag.

~ 2 dagen later~

Ik had net weer in mijn armen gesneden en had het mesje tussen mijn kleren gelecht. Hey schat ik ben er weer en zoals altijd hed ik weer een brief terug van Floor. Ja je hoord het goed Floor stuurde briefje terug echt heel leuk telkens als hij van het commissariaat kwam had hij altijd een brief van Floor bij zich en heel soms van Eric en Brigitte. Bedankt schat. Ik zou deze dan maar bij je kleren leggen waar je de andere ook hed liggen. Is goed ik lees hem straks wel. Tineke schilebeeckx wat is dit. Koen ik kan het je uitleggen. Tineke waarom. Ik weet het niet eerst word ik verliefd op jou terwijl je een vriendin had dan hoor ik dat mijn opa is overleden en dan hoor ik dat mijn zus gister is aan gereden waar ik een sterke band mee hed zei ik kwaad ik wil gewoon niet meer veder. Tineke kom eens hier. Hoezo. Kom gewoon eens even hier. Ik stapte van mijn bed af en liep naar Koen hij trok aan mijn hand en deed mijn mauw ophoog. Koen laat me los. Tineke doe gewoon eens even normaal. Waarom mijn leven is nu echt zinloos geworden. Zinloos ga op bed zitten zei hij nu een beetje kwaad. En waarom zou ik. Tineke luister gewoon. Ik gehoorzaamde hem en ging maar op bed zitten.

Oké het word weer een cliffhanger. Waarom moest tineke op het bed zitten dat lezen jullie in deel 6. Bedankt @dbpdbp1 dat je me hed geholpen.

De buurtpolitie Is het meer dan alleen maar vrienden (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu