Pov tineke
Ik werd wakker en zag dat ik niet meer in het bed van Koen lag maar in het ziekenhuis bed. Ik keek naast me en ik zag Koen ook nog slaapen. ik deed mijn ogen weer dicht en viel bijna in slaap. het was maar goed dat koen me in het ziekenhuis bed had gelecht want de deur ging open en ik hoorde hele bekende stemmen van de chef Patrick Robin Femke Eric Brigitte en obi. Ik draaide me om en viel in slaap.Pov Eric.
We liepen met heel het korps de kamer in en we zagen dat Koen en tineke allebij nog lagen te slapen.
Kijk nou de 2 geliefde tortelduifjes zei Floor. Hey floor dat zijn ze niet zei Femke lachend. Nog niet vulde ik ze aan. Iedereen vond die 2 bij elkaar passen maar ze hielden vol dat het niet zo was maar je zag dat ze elkaar leuk vonden. We gingen op de stoelen zitten en wachten tot ze wakker werden bij Koen duurde dat niet zo heel lang. Gasten hoe laat is het vroeg hij slaperig. 12:00 antwoorde de chef. 12:00 uur goeidag. Hoe laat ben je dan in slaap gevallen vroeg ik. Rond 1 uur en dat is haar schuld zei hij terwijl hij naar tineke wees. En waarom als ik vragen mag vroeg Floor lachend. Ze heeft me de hele tijd wakker gehouden met haar stomme grapjes dan was het eindelijk stil en dan begon ze weer te lachen. Wauw typisch tineke. Wat typisch mij vroeg ze terwijl ze zich omdraaide.Pov tineke
Wat typisch mij vroeg ik terwijl ik me recht legde. Dat jij Koen de hele tijd wakker hed gehouden. Dat is niet waar hij heeft mij de heletijd wakker gehouden. Ik stond op en liep naar de wc allen stoote ik met mijn knie toen ik weer op bed wou gaan zitten tegen de zeikant van het bed. Ah chijse. Krijg je ervan als je me de hele nacht wakker houd. Ik pakte een kussen en smeet die naar zijn hoofd. Mannekes we gaan iets leuks doen met zijn alle dit was het idee van Floor dus als je iets te klagen hed doe het dan bij haar zei de chef. jullie gaan met zijn 7de naar een Camperen ergens in een huisje met maar 1 slaap kamer dus jullie slapen met zijn alle in 1 kamer jullie gaan pas over 3 weken. Floor goed idee zei ik meteen. Ja inderdaad Floor zei Eric sarcastisch. Nou Eric wel wat vrolijker zei Brigitte. Jullie krijgen nog wel een brief daar over over wat jullie mee moeten nemen.
~ 4 dagen later ~
Pov tineke
Ik mag naar huis ik mag naar huis yes. Amai tineke is vrolijk. Ja want ik mag naar huis ben het hier zo kots beu. Dat snap ik Meis. Koen ik hed geen slaap plek mijn Huis is in rook opgegaan letterlijk in rook opgegaan. Kom maar bij mij wonen zei hij. Mag dat. Ja wat moet ik ander jou op straat laten staan ik denk dat je moeder daar niet blij met zou zijn. Nee inderdaad maar merci. Nee is goed jo. Even later toen we thuis aan kwamen liepen we naar binnen het enige wat ik voor kleding had was 2 broeken 2 shirts 2 paar schoenen en 2 hemden 2 onderbroeken en 2 bh's en 1 trui. Tineke we moeten gaan shoppen de k ik want hier mee kan je niet leven. Zo gezecht zo gedaan we zijn een hele hoop winkels afgegaan en we kwamen met 4 tassen vol met kleding thuis niet alles was kleding ik had ook nog 2 deo flessen gekocht en nog wat normale spullen die je in het dagelijks leven gebruikt. Ik had alle spullen uitgepakt uit gespreid op bed en in de kast gestoken. Ik liep terug naar beneden en plofte naast Koen in de zetel. Amai je hed al gelijk iets nieuws aan getrokken. Ja inderdaad. Ik haal iets te drinken. Is goed. Koen stond op en liep naar de keuken. Ik ga het hem nu echt wel moeten vertellen ik kan zo echt niet veder met leven. Ik stond op en liep naar Koen toe. Hij stond met zijn rug naar me toe en ik deed mijn armen onder zijn armen en met mijn handen pakte ik zijn schouder vast ik legde mijn hoofd op mijn handen. En waar aan hed ik dat te danken vroeg hij. Doe niet zo dom dat weet je best. Weet ik niet wat je bedoelt. onnozelaar. Maar vertel wat is er vroeg Koen me. Ik reageerde niet omdat ik gewoon genot van het moment jammer genoeg kon het niet eeuwig blijven duren maar hoe langer ik bij Koen was hoe meer ik van hem ging houden.~ 2 weken later ~
Pov tineke
Bedankt Koen dat ik bij jou kon blijven slapen. Nee is goed tineke. Nou dan ga ik maar. Is goed tot morgen op het werk. Tot morgen. Ikke naar mijn auto waar ik al mijn spullen in had gelecht. Ik starte de auto en re weg richting mijn broer. Ik mocht van mijn broer Robin. Bij hem blijven slapen voor altijd. Je zou denken is Robin haar broer nee dat is een andere Robin mijn broer heet Robin schilebeeckx en de andere Robin is mijn collega. Ik re zette de auto voor de deur en pakte al mijn spullen uit de auto. Hey zusje van me. Hey Robin Hood. Ja we noemden Robin soms Robin Hood omdat hij enorm goed was in boogschieten. Nou kom maar mee naar binnen pest kop. Ik liep naar binnen pakte mijn spullen uit en plofte in de zetel. Tineke je weet waar alles staat dus die alsof u thuis zijt. Robin ik ben thuis. Aja dat is waar.Hey lezertjes ik weet niet of ik vanavond nog een deel kan plaatsen want ik hed veel huiswerk liefs de schrijfster.
JE LEEST
De buurtpolitie Is het meer dan alleen maar vrienden (voltooid)
FanfictionDit boek gaat over Koen en tineke die hele goeie vrienden zijn maar als ze elkaar alles opbiechten wat ze voor elkaar voelen zijn ze heel gelukkig maar als koen naar de vs gaat komt tineke bij een bizarre ontdekking waardoor ze hem niet meer vertrou...