Pov tineke.
Schat kom we gaan. Zei Koen hij pakte zijn spullen en we gingen naar huis. Ik schrok echt heel hart vertelde ik soms keek hij me verbaast aan over wat ik hem vertelde. Toen we thuis aankwamen ben ik in de zetel geploft en in slaap gevallen. Schatje schatje wakker worden hoor ik. Ik kijk om me heen en zie Koen staan. Lekker geslapen. Ja hoor prima. Nog hoofdpijn. Nee niet echt. Oke dat is fijn gaan we veder Jochem myjer kijken en eten. Hed jij gekookt dan vroeg ik verbaast. Ja maar gewoon makkelijk patat/friet. Oke lekker. Ik ging recht zitten en viel bijna weer om. Blijf zitten schat zei Koen lachend. Ik ga vanavond vroeg naar bed ben echt moe en ik wil er morgen zijn. Is goed. Na het eten bracht ik mijn bord naar de keuken elkaar zakte door mijn benen En begon weer te huilen. Tineke wat is er met je. Ik weet het niet schat ik ben gewoon heel moe. Kom ik zet je in de zetel. Nee ik wil jou niet tot last zijn. Schat je brengt me niet tot last echt niet. Hij pakte me op en legde me in de zetel. We gingen veder kijken met waar we mee bezig waren maar ik viel weer in slaap.Pov Koen.
De bel ging ik stond op en liep naar de deur. Hey Brigitte en Eric wat doen jullie hier. Oh wij habben niks te doen en we vonden het leuk om bij jullie langs te zijn. Oke kom snel naar binnen this koud buiten. Inderdaad het sneeuwt ook. Oh echt dat heeft het sinds jaren al niet meer gedaan. Inderdaad. Kom binnen sorry tineke is in slaap gevallen ze is niet echt lekker. Oeh denk je dat het door dat ongeluk is gebeurt. Denk het ze is moe zakt telkens in elkaar en dan begint ze te huilen. Oke weet je niet wat het kan zijn. Vermoeidheid en gewoon geschrokken. Maar ga zitten zover het nog kan. Koffie thee. Koffie voor mij zegt Eric. Voor mij ook zegt Brigitte. Zijn jullie Jochem aan het kijken. Yep we wouden eens goed lagen. Ik kijk mee zei Eric. Eric dat doe je toch niet we zijn op bezoek zei Brigitte. Kijk maar gewoon mee hoor. Even later zaten we gezellig in de zetel te kletsen. Ineens voel ik iets naast me het is tineke die langzamer hand in beweging komt. Je had me niet verteld dat Eric en Brigitte kwamen zei ze terwijl ze zich goed legde. Ja het was ook niet eens ene plan ze stonden ineens voor de deur. Gezellig zei tineke. Ik ben echt benieuwd wie onze nieuwe collega word. Inderdaad ben ook benieuwd zei tineke. Tineke. Ja. Jij verbergt iets zei ik. Helemaal niet wat zeg jij. Je zegt het op een manier van ik weet wie het is. Ja ik weet ook wie het is maar ik vertel niks. Tien vertel het. Nee nee ik hed het de chef beloofd dus jullie zien het morgen.
~de volgende ochtend.
Hey nu wel lekker geslapen vroeg ik toen tineke beneden kwam. Mwa gaat wel beter hed nu geen hoofdpijn meer. Dat is mooi. Ze liep naar me toe en gaf me een knuffel. Schat mag ik veder met eten maken. Nee. En waarom niet. Geen zin. Jij hoef het niet te doen het is voor mij. Weet ik maar geen zin om los te laten. Ik merk het al je bent gewoon weer vervelend. Nee omdat ik weet dat jij graag wilt weten wie onze nieuwe collega is en daarmee kan ik jou irriteren. Nou lekker lief ben jij ook weer. Weet ik. Mag ik nu veder met mijn eten. Nou omdat jij het bent ik ga mij omkleden. Is goed. Even later kwam tineke beneden en had ik ontbijt gemaakt. Na het ontbijt klede ik me aan en gingen we weg. Wauw this echt mooi geworden zei tineke toen we binnen kwamen. En waar is ons bureau. Daar zei hij toen hij ons bureau aanwees. Oke.Pov tineke.
Ik liep samen met Koen de refter binnen en bijna iedereen was er al. Hallotjes zei Floor. Amai Floor goe gezint zei Robin toen hij binnen kwam. Jaa ik ben eindelijk hoofdinspecteur. Echt gefeliciteerd. We zaten allemaal gezellig te praten tot Floor helemaal historisch werd. Velimir riep ze. Iedereen keek op en inderdaad daar stond Velimir voor de deur opening van de refter. Koen Brigitte en Eric keken me eng aan. Waarom kijken jullie zo eng. Jij wist dit de hele tijd zei Eric. Ja inderdaad. Floor was inmiddels al naar hem toe gegaan en hem een knuffel gegeven. Ik wis het ik wis het riep ze ik zei toch dat het Velimir was. Jaja Floor we weten het wel zei obi. Iedereen gaf hem een knuffel en even later was iedereen weer aan het praten Velimir kreeg verhalen over zich heen over wat er allemaal gebeurt was. Hij keek met medelijden naar me toen ik vertelde wat er was gebeurt toen ik van de berg af viel. Even later kwam de chef. Oke mannekes. Floor Velimir sorry maar jullie moeten toch papierwerk gaan doen want ik moet die echt hebben om ze aftemaken. Obi en Femke jullie gaan op patrouille en jullie worden een nieuw team en dat geld ook voor Floor en Velimir Koen tineke Eric en Brigitte papierwerk en de rest op patrouille. Yes we mogen weer beginnen met papierwerk riep Koen. Onnozelaar kom we gaan aan het werk. Jij kan niet zeuren jij hed de afgelopen dagen op patrouille geweest zei Koen. Ik ga niet in op deze discussie. Dat hed ik zo gemist Koen die verliest van tineke zei velimir. Iedereen begon te lachen en even later was iedereen aan het werk. Nee nee nee lieve schat ik zei toch al dat klopt niet zei Eric even later toen we bezig waren. Oke wat jij wilt koffie zei Brigitte. Ja lekker zei Eric. Ze gaf Eric een kus en Velimir stond er raar bij te kijken. Nog iemand koffie. Ja ikke riep Floor. M2 zei Koen. Geef mij ook maar zei Velimir. Ik knikte en toen Brigitte even weg was had ik die vraag van Velimir verwacht. Sinds waneer mogen hier relaties op de werk vloer. Sinds dat de chef heeft gezegd dat we privé en werk gescheiden moesten houden. Even later kwam Brigitte met de koffie aan gelopen. Thanks. Weetje wat ik echt hed gemist. Nou vertel het eens. De gezelligheid en de vrolijkheid hier. Nou als er eentje sago is zijn we soms allemaal sago hoor. Ja dat herken ik nog van vroeger. En trouwens hoe lang zitten jullie al in dit commissariaat. Sinds vandaag zei Floor. Oh echt. Yep. Even later was het middag pauze. Ik zat met iedereen al in de refter behalve Koen want die moest zo nodig broodjes halen voor iedereen. Ah kijkend wie we daar hebben onze broodjesophaler. Wat zei hij zij hei terwijl hij me begon te kietel. Niks ik zei niks. Goed zo. Hij boog zich voor over en gaf me een kus. Mannekes plzz ik ben aan het eten zei Eric. Volgens mij wil jij gewoon niet dat we elkaar een kus geven als we elkaar weer Zien. Ik ga niet veder met deze discussie. Wacht jullie ook zei velimir. Ja wis je dat niet. Nee wauw nog meer koppes die ik niet weet. Ja Zegt Robin. Iedereen kijkt hem raar aan. Met wie vroeg ik. Met mijn vriendin Lisa. Iedereen begon te lachen. Iedereen vertelde verhalen aan elkaar en voor we het wisten moesten we weer aan het werk.Het is veli wie hadden er gelijk van jullie.????
JE LEEST
De buurtpolitie Is het meer dan alleen maar vrienden (voltooid)
FanfictionDit boek gaat over Koen en tineke die hele goeie vrienden zijn maar als ze elkaar alles opbiechten wat ze voor elkaar voelen zijn ze heel gelukkig maar als koen naar de vs gaat komt tineke bij een bizarre ontdekking waardoor ze hem niet meer vertrou...