Pov robin.
We liepen de kamer in en wat we zagen gaf ons tranen in onze ogen. Hallo mogen jullie wel naar binnen. Um ja we hadden net een belletje gekregen dat ze ene hartstilstand had gekregen. Oh nee hoor helemaal niet ik denk dat de dokter perongeluk jullie hed gebeld in plaats van de familie Jansen omdat er net een vrouw is overleden. Dus tineke leeft gewoon nog. Ja hoor ze leeft nog. We kregen alle 3 een glimlach op onze gezicht. Ik had bekand en hart verzaking zei Koen. Ik ook zei Floor. Maar gaan jullie maar terug naar huis en ga maar slapen kom morgen ochtend maar weer terug ik zorg wel dat jullie binnen komen. Oh bedankt. Zo gezecht zo gedaan we zijn zo snel mogelijk de auto in gesprongen en zo snel mogelijk naar de andere gereden. En hoe was het zij Femke. Nou ze is helemaal niet dood. Wacht wat. Ja wij vonden het ook al raar maar de dokter had perongeluk ons gebeld in plaats van iemand anders. Oefff gelukkig dat ze nog leeft zei Eric. Inderdaad. Hey als je het niet erg vind ik ga slapen terusten. Terusten zei Floor. De volgende ochtend was iedereen zoals die de dag ervoor was gewoon vrolijk. Maar we wisten toen nog niet dat tineke ergens deze week uit haar coma werd gehaald omdat het niet meer nodig was maar goed. Wie gaat er mee naar tineke. Ik riep Floor. Ik ga wel mee zei Koen. En ik zei Eric. Voor de rest ging niemand mee omdat er ook niet zo veel bezoek mocht komen. Oké doei wij gaan. Is goed. Toen we in het ziekenhuis waren mochten we naar binnen ook nog voor het ziekenhuisbezoek. Toen we eenmaal de kamer inkwamen schromen we ons dood. Wat is er zo grappig vroeg tineke die ineens recht op in haar bed zat achter haar gsm. Wat is dit zei ik verbaast. HoeBedoel je zei Floor jij bent ook echt blind he tineke die is wakker uit haar coma en.... wacht tineke. Ja. Hé ik ben weg jolo zei Floor terwijl ze naar de duur liep. Nee hier blijven jij zei ik terwijl ik mijn armen om haar middel deed en haar de kamer in droeg. Robin laat me los vervelia. Hey das mijn word zei Koen. Ik en Floor keken hem verbaast aan. Wat waarom kijken jullie zo vreemd. Oke dat was raar maar Oke zei Floor terwijl ze op bed sprong. He kijk uit niet te enthousiast gaan doen Floortje zei tineke. Haha prutser zei Koen. Wat nou kom dan zei ik lachend. Ik kom niet ik ben er al zei hij lachend. Ik merk het al jullie hebben iets leuks mee gemaakt vroeg tineke. Iets leuks nou niet bepaald. We wouden beginnen met alles te vertellen maar toen we wouden beginnen kwam de dokter binnen. Hallo zijn jullie familie. Nee collega's en vrienden zei Floor. Oke mevrouw heeft links haar arm gebroken En ik wil graag dat jullie goed op der moeten letten want vannacht rond 3:00 heeft ze een soort aanval gehad we zijn nog aan het onderzoeken wat het kan zijn en jullie mogen niks aan haar vertellen wat de afgelopen week is gebeurt want ze dacht toen ze wakker werd dat het de 13e was maar het is vandaag de 20e die week is ze vergeten en als ze herinneringen terug krijgt kan dat slechte gevolgen hedden. Oke dat zullen we doen zei Koen die me vreemd aan keek. Toen de dokter weg was keken ik Floor en Koen elkaar aan en zonder een word te zeggen wisten we wat we bedoelde. Nou vertel eens. Sorry ben het al vergeten zei ik snel voor dat Floor iets kon zeggen. Oh jammer. Nou we gaan maar weer we moeten onze spullen nog inpakken om terug te gaan. Oh Oke sucses. Doei. Doei. Ik kom straks weer eens lang zei Koen. Is goed. Toen we terug bij het huisje waren en onze spullen hadden ingepakt gingen we echt terug naar huis het was niet echt geslaagd het uitje maar goed.Pov Koen.
Toen iedereen bij het commissariaat stond en naar hun eigen outo liep ging ik ook maar naar huis toe. Toen ik thuis was was het wel stil in huis behalve dat er ineens een hond in de woon kamer stond maar voor de rest was het normaal. Ik bracht de spullen van mij en tineke naar boven en liep weer naar beneden toe ik zag op tafel een briefje liggen.Hey schat
I know we zijn nog een beetje te vroeg met je verjaardag maar ik kon gewoon niet wachten dus daarom hed ik voor jou deze hond gekocht hij heet Barry trouwens hoop dat je er blij mee bent liefs tineke.Alsof ze wist dat ze in het ziekenhuis belande. Ik kreeg een glimlach op me gezicht toen ik het briefje las gewoon een hond voor mijn verjaardag ik was pas over 7 maanden jarig maar Oke. Sorry lieve schat maar ik moet naar tineke toe. Hij keek me met een schuine kop aan waardoor ik begon te lachen. Hij sprong vrolijk op me af waardoor ik op de grond viel hij likte mijn hele gezicht af maar ik werd verlost toen de bel ging. Ik stond op en liep naar de voor deur Barry die die stond er blijkbaar al zonder dat ik het wis. Barry kom eens hier. Hij ging naast me staan en ik deed de deur open. Hey Koen ik wis niet dat jij een hond had zei Brigitte. Had ik ook niet tot nu dan maar wat brengt jou hier. Oja ik had een vraag de dokter heeft gevraagd of er iemand kan blijven slapen bij tineke want ze heeft net weer zo'n aanval gehad. Oh en je vraagt aan mij of ik daar wil blijven. Ja want niemand wil van het korps. Dus jij blijft over. Oh um ja dan moet het maar. Is goed doei zei ze. Doei. Ik keek haar verbaast aan en alles moest nog binnen komen maar goed. Ik pakte wat spullen en trok mijn jas aan. Doei Barry moet weg. Een hond snapt er niks van wat je zecht maar this toch leuk om het te zien hoe die reageerd. Toen ik eenmaal weer in het zieken huis aan kwam liep ik de dokter tegen het lijf hij zei dat er een bed klaar stond waar ik kon slapen en dat ik goed op haar moest letten. Ik werd hen van alles gewoon van het ongeluk waar ik niks over mag zeggen tegen haar. Ik liep de kamer van tineke binnen en van schrik liet ik mijn spullen uit mijn handen vallen.
JE LEEST
De buurtpolitie Is het meer dan alleen maar vrienden (voltooid)
Hayran KurguDit boek gaat over Koen en tineke die hele goeie vrienden zijn maar als ze elkaar alles opbiechten wat ze voor elkaar voelen zijn ze heel gelukkig maar als koen naar de vs gaat komt tineke bij een bizarre ontdekking waardoor ze hem niet meer vertrou...