BAŞLAMA TARİHİNİZİ YAZAR MISINIZ?
Bölüm şarkısı: Anıları Sakla-Batuhan Kordel
İyi okumalarr
.
.
Geçmişin İzleriKoltukta oturmuş rastgele açtığım kanalı izliyordum.
Bugün 05 Ocaktı,
Nefret ettiğim tarihlerden biriydi."Kumandayı ver bari, reklam izlemekten sıkıldım." diye bıkkınlıkla mırıldandı Giray.
Televizyona baktığımda reklam vardı.
Yanımda duran kumandayı elime alarak Giray'a uzattım.
"Yine daldın gittin, ne olduğunu anlatmak ister misin?" diye sordu Giray.İster miydim?
Evet.Peki, anlatır mıydım?
Hayır."Yok birşey." dedim,
"Seni tanıyorsam -ki tanıyorum- var birşey."
"Üstüme gelme Giray, boşver."
"İçine atıp durma anlat da rahatla."
Boş boş suratına baktıktan sonra cevap olarak,
"Anlatmak, o anı tekrar yaşamamdan başka bir işe yaramıyor." dedim.Ayağa kalkarak merdivenlere doğru yöneldim.
Odama çıkıp uyumak en güzel kaçış yöntemiydi.Tabi, kabus görmezsem.
Ben merdivenlerden çıkarken dış kapı açıldı.
Büyük ihtimalle Sarp gelmişti, yada Hemra.Sarp, Giray, Hemra ve ben birlikte yaşıyorduk.
Ben Sarp ve Girayla tanışıp arkadaş olduktan sonra Hemra da bizim aramıza katılmıştı.Hepimiz ortak amaçlar için birlikteydik.
Onlarla 1 yıl önce üniversite son sınıf için yeni kayıt olduğum okulda tanışmıştık.Merdivenlerden çıkarak 2. Katın koridorunda ilerleyip odama ulaştım.
Odama girdikten sonra kapıyı kilitleyip, kendimi yatağın üstüne attım.Odamın duvarları en sevdiğim renk olan mordu.
Duvarlarında renkli led ışıklar bulunuyordu.
Yatağım ise pencere kenarındaydı, dolabımda tam yatağımın karşısında duruyordu.
Yatağımın yanında bir komidin duruyordu.En sevdiğim özellik ise odamda kendime ait bir banyo vardı.
Yatağıma yattıktan sonra gözlerimi kapatıp tam uykuya dalacakken telefonum çalmaya başladı.Her zaman sessizde olan telefonum şuan sessizde değildi.
Sanırım evren benimle dalga geçiyordu.Komidinin üzerinde şarjda duran telefonumu şarjdan çıkararak elime aldım.
Arayanın kim olduğuna baktığımda 'ÖZEL NUMARA' yazdığını görünce gözlerimi kısarak aramayı açıp kulağıma götürdüm.
"Alo." dedim,
"Senden tek istediğim,
Anılarımızı saklaman.
Sevmeyi unutma
Sen güzel seversin..."Karşı taraftan gelen şarkı sesini duyduktan sonra öylece kalakaldım.
Ben farkında olmadan 'Sen güzel seversin.' sözünden sonra arama sonlandırılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan'ın İni
ActionRengi solmuş dolgun dudakları, hafif kemerli burnu, belirgin çenesi ve çilleriyle o kadar güzeldi ki kız. Ten rengi solmuştu, elimi boynuna götürdüm nabzını yoklamak için. Öldüğüne emindim ama belki bir umut ölmemiştir diye nabzına baktım fakat ölmü...