2- "BATAKLIĞIN DİBİ"

167 18 5
                                    


                                  (Yazardan)

Adam elinde ki silahla karşısına çıkan korumaları vurarak ilerliyordu.

"Yaman! Gitmemiz gerek." diye bağırdı Ilgar.

"İşim bitmedi." diye cevap verdi Adam.

Adam hızla mekandan içeri girip zemin kata indi, onun istediği büyük ihtimalle zemin katta olmalıydı adam öyle düşünüyordu.

Zemin katın merdivenlerinden aşağıya indi ama dışardaki silah sesleri çoğaldı.

Zemin kata indiği an karşısına çıkan kapının kilit kısmına ateş ederek kapının açılmasını sağladı.
Ama beklediği manzara, şuan karşısındakiler değildi. Gözleri irice açıldı Adam'ın.

Kapıdan içeri bir kaç adım attı.

Karşısındaki panoda asılı fotoğraflar gerçek miydi?
Yoksa sadece bir tuzak mıydı?

Gözlerini etrafta gezdirdi yanında duran masada bi bilgisayar ve CD vardı.

Dışardaki silah sesleri artarken, adam bunu umursamadan masaya ilerleyerek bilgisayarı açtı.

Bilgisayarın şifresi olmadığı için şanslıydı, CD'yi eline alarak bilgisayara yerleştirdi ve çıkan videonun oynatma tuşuna bastı.

"Çok eğleniyoruz öyle değil mi?"  dedi tanıdık gelen bir ses.

Kamera sağa döndü ve sandalyede bir kadın belirdi.
Elleri ve ayakları bağlı bir şekilde oturan kadının yüzü aşağıya eğikti.

Az önce konuşan adam elinde ki bıçakla kamera kadrajına girdi.

Kamera kadrajına giren Koralpti.

"Hadi ama küçük kız bak buraya." dedi Koralp sakin bir sesle sandalyedeki kıza yaklaşırken.

Yaman'ın kafası karışmıştı, dışarda ki silah sesleri yaklaşmaya başlayınca CD'yi çıkarttı ve eline aldı.

Silahını kavradı ve hazır bir şekilde kapıya yöneldi, ama kapıya döndüğü an daha çok şok oldu.

Merdivenlerden aşağı inen kadın silahı önüne uzatmış hazır bir şekilde iniyordu.
Ama işin şok edici kısım bu kadın, adamın yıllardır sevdiği ve vazgeçemediği kadındı.

Kadın, adamı gördü.
Şaşırmadı kadın, tam tersi dudaklarında tehlikeli bir gülüş belirdi.

Adam afallamış bir şekilde silahını aşağı indirdi.

"Sensin."

Adamın dudaklarından dökülen tek kelime bu oldu.

O dedi içinden,
Selin dedi,
Karşısında duran kadın Selindi.

"Benim, şaşırdın mı?" dedikten sonra Yaman'ın cevap vermesine fırsat vermeden tekrar dudaklarını araladı Kadın.

"Beklemiyordun, o kadar beklemiyordun ki tuzağa düştün Yaman."

Adam durdu.
Kadının gözlerinin içine baktı, tuzağa düşmüştü.

Kadın adamın yanından geçerek bilgisayarın başına oturdu, masanın yanında duran küçük çekmeceyi açıp içinden bir CD çıkardı.

Şeytan'ın İni Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin