5-"ESİR"

141 13 0
                                    


Kapının önünde duran Yaman ve Ilgara bakarak gülümsedim.
Yaman'ın gözlerinden resmen alev çıkıyordu, yazık oldu be koçum.

Ilgar şaşkınlıkla bir bana bir Kemale bakarken,
"Siktir!" diye mırıldandı şok içinde.

"Bencede siktir! Ne diye kapıyı kırıyorsunuz amına koyayım." dedim sitem eder gibi. "Ne istiyorsunuz?" diye sordu Kemal.

Ananı istiyorlar Kemal te allahım.

"Selini," diye fısıldadı Yaman. Ilgar bu kez Yamana çevirdi şaşkın bakışlarını, "Selin bizimle gelecek." dedi Yaman emir vererek.

Paşamız neler de istiyor?

"Sikerler, sen kimsin de bana emir veriyorsun yarram!" dedim sinirle.
"Düzgün konuş." dedi tekrar emir vererek Yaman, "Dozgon konoş." diye onu taklit ettim.

Yaman hızla yanıma geldi ve kolumu sıkıca kavradı.
Canı sikilmek istiyordu paşamızın. Kemal hızla yanımıza gelerek, "Çek elini kızın kolundan." dedi.

Bak şuan çekti Kemal.
Amına koyayım ben nasıl birşeyin içine düşmüştüm böyle.
"Çekmiyorum, çektirsene." dedi Yaman. Kemal tam ağzını açmıştı ki konuşmasına izin vermeden, konuşmaya başladım.

"Amına koyayım ne yaşıyorum şuan ben?!" diye sızlandım. Ilgar sonunda kendine gelerek, yanımıza geldi.
"Keşke her zaman böyle haklı olsan Selin." dedi yanımda durarak. "Ben her zaman haklıydımdır Ilgar."

"Bende Namık Kemal. Tanıştığımıza memnun oldum." diyerek dalga geçtiğinde ölümcül (!) bakışlarımı ona çevirdim, Ilgar bir adım geriye giderek "Bu kız neden bana sikecekmiş gibi bakıyor ?"

Cevap vermeden gülümseyerek önüme döndüm ve eli hala kolumu tutan Yamana sorar gibi baktım.
"Elini çekmek için ne bekliyorsun?"

"Benimle gelmek zorundasın." dedi.

Gidicek olsam bile böyle konuşunca gidesim gelmiyordu işte. "Sabır." diye mırıldandıktan sonra, bakışlarımı kapıya çevirdim.

"Giray?" dedim kapıya bakarak, Yaman kafasını kapıya doğru çevirdiğinde tuttuğu kolumu çevirerek elinden kurtardım ve bacağımı kırarak dizimi bacak arasına geçirdim.

Yaman inleyerek yere iki büklüm yattığında alayla gülümsedim.

"Çektiririm." dedim. "Yok ebemin amı! Beş dakika da adamı yere serdi lan." diye konuştu Ilgar inanamıyor gibi.
Ilgar bugün şoklardan şoklara giriyordu, "Ilgar sikicem kapa çeneni!" Diye kükredi Yaman.

"Ben varken Ilgarı mı tercih ediyorsun?" Diye dalga geçtim. Kemale baktığımda son söylediğim cümleden olsa gerek gözleri kısılmıştı.

Ben Kemale bakarken, birden ayak bileklerimden çekildiğinde ne olduğunu anlamadan yere kapaklandım. Al işte güzel kıçım zarar görmüştü.

Ilgar ve Kemal kahkaha atmaya başladıklarında ikisine de boş gözlerle baktım. "Çok mu komik amına koyayım?"

"Düşerken yüzünün aldığı hali görsen sende gülerdin." Dedi Yaman arsızca gülerken.

Cevap vermeden ayağa kalktım ama kıçım sızlıyordu.

Ayağa kalktığımda elbisemin kalçamın 1 parmak altına kadar açıldığını fark ettim. "Elbiseni düzelt."

Şeytan'ın İni Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin