9-"HİSLER"

129 8 4
                                    

Beğendiğiniz yerlerde yoruma sevdiğiniz bir emoji yada bir işaret bırakır mısınız?

İyi okumalar.

_________

Hala yatakta uzanıyorken kafamı hareket ettirerek gözlerimi Yaman'ın gözlerine sabitledim, "Ne istiyorsun?" Diye sorduğumda cevap vermek yerine yanıma yaklaştı. Az önce Ilgar'ın olduğu yere oturdu ve yanda ki şarap şişesini alarak tepesine dikti, "Bana böyle davranma, bana öyle bakma." Dediğinde gülümseyerek yattığım yerden kalkıp dikleştim.

"Nasıl davranıyorum? Nasıl bakıyorum?" Sorularımı cevaplamadan bir yudum daha aldı şaraptan, "Sanki tanımadığın bir yabancıymışım gibi davranıyorsun, sanki bir yabancı kadar bile değerim yokmuş gibi bakıyorsun." Dedi kısık sesiyle, "Bir yabancısın ama bir yabancı kadar bile değerin yok Yaman."

Söylediğim cümle ağırdı, ama benim duyduğum cümleler daha ağırdı. Yaşadıkları ağırdı, ama bana yaşattıkları daha ağırdı.

"Biliyorum sana hak etmediğin kadar kötü davrandım, seni kırdım, seni incittim," şaraptan büyük bir yudum daha aldı ve sözlerine devam etti. "Yemin ederim farkındayım geç fark ettim, geç kaldım, sana çok geç kaldım, sevdana çok geç kaldım ama yemin ederim sevdim, sevdam zarardı, sevdam kırıcıydı."

Nefes almaktan zorlandığımı fark ettim, kırıcıydık, birbirimize zarar veriyorduk ve biliyordum ki bir gün birbirimizin sonunu getirecektik.O benim sonumu kendi elleriyle yazıyorken bende onun sonunu kendi ellerimle yazıyordum. Öyle bir kırılacaktık ki asla toparlanıp bir araya gelemeyecektik, ve ikimizde bunun farkındaydık.

"Haklıydın Yaman, seni hiç sevmemem gerekiyordu. Haklıydın Yaman, sadece yatağından ibaret olacaktım. Ve yine haklıydın ben sevmeyi yanlış anladım. Ama ne var biliyor musun? Ben eski Selin değilim, bunu sana öyle güzel göstereceğim ki."

Haksızdı, ben sevmeyi yanlış anlamamıştım. Haksızdı, sadece yataktan ibaret değildim. Haksızdı çünkü onu sevmemi kendi istemişti.

"Sevdim, seni sevdim ama inkar ettim. Senin aksine asla kırmadan sevemedim. Ben döktüm sen topladın, ben kırdım sen onardın, ben kanattım sen iyileştirdin. Beni bile iyileştirdin." Dediğinde gözlerini gözlerime sabitledi, gözlerimden içimi okumak ister gibi bakıyordu, bana verdiği zararları görmek istiyor gibiydi, o zararları onarmak için görmek istiyordu.

Alayla gülümseyip her zaman yaptığımı yaptım, dalgaya vurdum. "Siktir etsene şimdi de ben seni kırıp dökerim ödeşiriz." Dedikten sonda onun ellerindeki şarap şişesini alıp onun yaptığı gibi şişeden içtim.

Gözleri dudaklarıma kayarken yutkundu, şişeden bir yudum daha aldım ve geri uzattım Yaman'a. "Odadan çık." Diye mırıldandım, "Konuşacaklarım var seninle." Diyerek yere daha rahat oturdu.

"Konuş." Dedim ifadesizce, elindeki şişeden koca bir yudum alıp kenara bıraktı. "Koralp, en son sizin bar'ın etraflarında görünmüş." Dediğinde yutkundum, bebeğimi benden çaldıktan sonra onu bir daha görmemiştim. Biliyordum birgün yine ortaya çıkacağını ama bu kadar çabuk beklemiyordum.

"Kim görmüş?" Diye sordum, "Korumalar." Dedi.

"Madem görmüşler gebertselermiş,"

"Onun için başka planlarım var." Dedikten sonra ayağa kalktı, karşımda dikilirken elini bana uzattı. Alayla gülümserken elini tutmak yerine ayağa kalktım, çalan şarkı yerini yabancı ve hoş bir müziğe bıraktı.

Yaman tek elini belime sardığında sol eliyle de tek elimi tuttu, "Dans edelim." Dediğinde boşta kalan elimi omzuna koyarak gözlerimi kapattım.

Şeytan'ın İni Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin