3- "ACILARINA AŞIK BİR KIZ"

179 16 5
                                    

Selin Ayza'nın Günlüğünden;
                                                                          29/04/2018

Ben bu acılara aşık insanım. Seviyorumdur belki de böyle olmasını. Her defasında aynı şeyler olmasının başka açıklaması olamaz herhalde...

**

"Geç kalıyoruz." diye bağırdım Hemraya.

Davet saat 22:15'de ve şuan saat 21:46 fakat Hemra iki saattir hazırlanamadı.

"Hemra acele et!" diye bağırdı Giray.

"Off geldim." dedikten sonra Hemra odasından çıktı.

Ağzım açık ona bakakaldım, çok güzel olmuştu.

"Harika gözüküyorsun." dedim beğeni dolu bakışlar atarak.

Gülümseyerek "Biliyorum o kadar uğraştım." dedi.

İş ortaklarımızdan biri bugün bir davet veriyordu. Yaman'ı en son 3 hafta önce görmüştüm ve ondan sonra bir daha görmemiştim, 3 haftadır işlerimizle ağır bir şekilde ilgileniyordum.

Ve Cihat'ın dediğine göre Yaman ortalıklarda gözükmemişti, birşeyler planlıyordu emindim.

Giray dönüp giydiği takım elbiseye baktım, gömleği kırmızıydı.

"Giray kırmızı yakışmıyor sana." dedim sırıtarak,
Giray ciddiye alıp üstüne baktı.

"Yakışmamış mı?" diye sordu Sarp'a bakarak,

"Yalan söylüyor Giray çok yakışmış." dedi Sarp.

Evet yalan söylüyordum kırmızı ona yakışmıştı. Sarp'ın üstünde gezdirdim bakışlarımı giydiği takım elbise komple siyahtı, ve doğrusu baya yakışmıştı.

Hemra ise Pembe Fırfırlı bir elbise giymişti ama bu onu çocukça değil, olgun göstermişti.

Bende siyah bir elbise tercih etmiştim.

"Hadi gidelim." dedi Sarp.

Sarp kapıya yöneldiğinde elime çantamı aldım ve evden çıktım.

Tam arabanın arka koltuğuna yerleştiğimde telefonuma bildirim geldi.

Telefonumu çantada çıkarıp ekranını açtığımda Cihattan 3 yeni mesaj geldiğini gördüm.

Telefonumun kilit ekranını açıp mesaja tıkladım.

Mesaj sayfasına girdiğimde şok içinde bakakaldım, 2 fotoğraf ve birde video vardı.

Fotoğraflarda Yaman bir kadınla çok samimi pozlar vermişti, yanak yanağa ve el ele fotograflardı, videoyu açmak için tıkladım.

Video açılır açılmaz kadının gülüşü doldurdu arabayı, Sarp,Giray ve Hemra'nın bakışları bana dönerken ben videoya odaklandım.

"Yaman!" Diye bağırdı kadın mutlulukla, kamera kadrajına Yaman girdi ve kadına sarıldı.

Kadının yüzündeki gülümseme daha da büyürken Yaman dudaklarını araladı, "Efendim bebeğim."

"İyiki varsın koca adam." Dedi kadın bu sefer.

"Sende Pelin." dedi Yaman.

Ardından Yaman, Pelinin yanağına kocaman bir öpücük kondurdu.

Video bittiğinde öylece bakakaldım, çok mutlulardı.

Bana hiçbir zaman böyle sevgi dolu bakmamıştı, sevmişti beni ama böylesine masum bakmamıştı.

"Sevmeyeceğim seni Selin!"

Şeytan'ın İni Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin