Esmer bu sözler üzerine şok oldu. Ta ki sonunda tepki verip mümkün olduğunca çabuk yataktan kalkıp Jisoo'nun dairesine gitmek için giyinmeye başladı. Korkusu başına gelmişti. "Ne yapacağım? Ben sadece 24 yaşındayım, bu yaşta bebeğim olamaz, değil mi?" alnına vurup arabasını hızlandırdı. Geldikten sonra arabasını park etti ve siyah saçlı kadının dairesine ulaşmak için merdivenleri tırmanmaya başladı. Zili çaldı ve saniyesinde siyah saçlı kadın kapıyı açtı.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-"Şimdi ne olacak?" diye sordu Jennie, kapıya yaslanırken.
-"Nereden bileyim? Beni hamile bırakan sendin." Jisoo biraz öfkeyle yanıtladı.
-"Belki de çocuk benim bile değil, hangi erkeklerle yattığını kim bilebilir?" Jennie alaycı bir şekilde gülümsedi.
-"JENNİE! Biliyor musun bilmiyorum ama seninle yatarken bakireydim, sana niye güvenmiştim? Ayrıca bekaretimi sana vermemin sebebi sana olan aşkımdı." Yüzünü kapattı, esmerin böyle yapması onu üzmüştü. Kendini ağlamaya bıraktı.
-"Her neyse...Ne yapacaksın?" Jennie cep telefonunu eline alırken sordu. "Aldıracak mısın? Kararın buysa çok geç olmadan yap, omuzlarından büyük bir yük atarsın. Para lazım olursa merak etme ben sana veririm." esmer ayrılmak üzereydi.
-"NE!!!Gerçekten böyle mi düşünüyorsun? Nasıl böyle bir şey dersin? O ikimizin bebeği..." siyah saçlı kız bütün öfkesiyle oturduğu koltuktan hışımla kalktı.
-"Kes bağırmayı! Sana inanmıyorum. Benim bile olduğunu düşünmediğim bir çocuğa bakmam mı gerekiyor ? Lütfen saçmalamayı kes." yaşça küçük olan küstah bir şekilde siyah saçlı kıza dönerek söyledi.
-"Yeter artık! Senden başka biriyle birlikte olamadım artık anla bunu. Ve sorumluluklarını üslen." büyük bir sinirle söyledi siyah saçlı kız. Derin bir hayal kırıklığı yaşıyordu ve Jennie küstah bir şekilde karşısında konuşurken sinirlerini kontrol etmesi zorlaşıyordu.
-"Buna inanmamı cidden beklemiyorsun değil mi? En az 1 ay görüşmedik senle belki o zamanlarda başkalarıyla birlikte olarak bir hata yapmışsındır. Ve bunu Jennie'nin üstüne yıkarsam rahata ererim demişsindir. Sonuç olarak herkes peşimde ve hayatındaki en zengin insanım böylelikle hem karnında ki o şey hem de sen rahat edersin diye düşünmüşsündür. Bir şey söyleyeyim mi Kim Jisoo çok akıllıca bir plan." küstah tavrından taviz vermeden konuştu Jennie. Bu davranışları Jisoo'nun sabrının sonuna gelmesini sağlamıştı.
-"Benim tek hatam aptal gibi sana aşık olup seninle olmaktı. Defol evimden seni görmek istemiyorum Jennie Kim ." siyah saçlı kız Jennie'yi kolundan tuttuğu gibi kapının dışına çıkardı ve kapıyı sertçe üstüne örttü. Sonra kapıya sırtını dayayıp yavaşça yere çöktü. Kendini ağlamaya bırakırken bir yandan da şimdi ne yapacağını düşünüyordu. Gerçekten kim Jisoo şimdi ne yapacaktı özellikle de karnında bebeğiyle. Peki asıl soru Jennie ne yapacaktı? Bebeği kabul edecek miydi? Jisoo'ya güvenicek miydi?
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Oy ve yorum yapmayı unutmayın
Kendinize iyi bakın. Hoşçakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNEXPECTED LOVE -JENSOO(G!P)
Fanfic-"Şimdi ne olacak?" diye sordu Jennie, kapıya yaslanırken. -"Nereden bileyim? Beni hamile bırakan sendin." Jisoo biraz öfkeyle yanıtladı. -"Belki de çocuk benim bile değil, hangi erkeklerle yattığını kim bilebilir?" Jennie alaycı bir şekilde gülümse...