---
Kaç ay oldu bilmiyorum. Tamamen tıkandığımdan bölümü bir türlü bitirememiştim. Bundan sonra bölümleri hızlı hızlı atıp bu fici bitirmek istiyorum. Bu bölüm nasıl oldu bilmiyorum. Okuduktan sonra benimle fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Oy atıp yorum yazmayı unutmayın.
------
Jennie
Toplantı için son kontrolleri yapıp Lisa ile buluşmak için lobiye indim. Artık her şeyin başlayacağı o ana gelmiştik. Onlarla kısa bir selamlaşıp Bang Technology'ye gitmek üzere yola koyulduk. Arabada yapmak istediklerimizin ve toplantının nasıl ilermesini istediğimiz üzerine kısa bir konuşma gerçekleştirdik. Jisoo'yu bulmak için üzerine yıllarımızı ve onca emeğimizi harcadığımız şirketimizi İngiliz bir şirketle birleştirmekle aldığım risk açıkçası beni de korkutuyor. Bu planım sonucu şirketimizin gelirinin büyük bir kısmını ortak olacağımız şirkete vermek şirketimizin büyümesini olumsuz etkileyebilir ama bulunduğum durumda yapabileceğim başka bir şey yoktu. Çokta uzun sürmeyen yolculuğun sonunda Bang Technology' e ulaşmıştık. Kapıda bizi Bang Technology'nın başkan yardımcılarından Chris Bang'in asistanı karşılamıştı. Kısa bir selamlaşmanın ardından bizi toplantı odasının bulunduğu kata getirmiş ve başkan yardımcısının birazdan burada olacağını söyleyip yanımızdan ayrılmıştı. Toplantı odasında beklediğimiz birkaç dakikanın ardından kapı açılmış ve ortağımız asistanlarıyla birlikte içeriye girmişti.
"Sonunda sizinle yüz yüze görüşebildiğim için memnun oldum Jennie Hanım."
"Tamamen benim içinde aynı şekilde Chris Bey."
"Sizinle ve ekibinizle şirketimde görüşmek ve ortaklık için toplanmamız oldukça uzun zaman aldı. Biliyorsunuz işlerin yoğunluğu ve diğer başkan yardımcımızın burada olmayışı yüzünden bu toplantıyı epey ertelemek zorunda kaldık."
"Beklemek bizim için sorun olmadı Bay Bang. Sizinle bir ortaklık imzalamayı gerçekten istiyorduk. Toplantıya tam anlamıyla başlamadan ve sözleşmeyi imzalamadan bir şey sormak istiyorum. Acaba diğer başkan yardımcısı nerede? Toplantıya katılmayacak mı?"
"Aslında kendisi de burada olacaktı ama dün özel bir sebepten dolayı başka bir yere gitmesi gerekti ama merak etmeyin kendisi gitmeden sözleşmenin kendi kısımlarını imzaladı. Muhtemelen birkaç gün içinde burada olur ve kendisiyle tanışabilirsiniz. Bu ortaklığı tamamen ben yönettiğim için rahat olabilirsiniz."
"Tamam o zaman toplantımıza başlayalım isterseniz."
.
.
.
"...Sonuç olarak bu sözleşmeyle Lisa Hanım'ın yüzde otuzluk kısmı sabit kalırken, Jennie Hanım'ın yüzde yetmişlik hissesinin yüzde kırkı Bang Technology'nın olacaktır. Bunun karşılığı olarak JL Corporation, Bang Technology'nin yüzde yirmilik hissesine sahip olacaktır. Bunun dışında da her iki şirkette kendilerini temsilen bir temsilci seçerek yapılan projeleri tamamen bu temsilciler ile gerçekleştirecektir. Yani Bang Technology, Kore için bir temsilci belirleyecek aynı şekilde JL Corporation'da İngiltere için belirleyecektir. Gerekli her şey konuşulup onayladığı için sizin içinde bir sorun yoksa artık imzaları atabiliriz." dedi Bay Bang ortaklıkla ilgili her şeyi tekrar açıklarken.
"Bizim için bir sorun yok Bay Bang. Zaten her şeyi konuştuk ve bu ortaklığa karar verdik. Artık imzalarımızı atabiliriz." Lisa da onu onayladıktan sonra Bay Bang'in asistanı bize gerekli belgeleri uzattı. Önce Lisa imzalarını attı. Sonra Bay Bang ve en sonunda evraklar bana ulaştı. Elime kalemi alıp sayfaları imzalamaya başladım. Son sayfaya da imzamı attıktan sonra gözlerimi son kez imzalar üzerinde gezdirdim. O esnada gördüğüm isimle kendimi tamamen uyuşmuş gibi hissettim.
'Başkan Yardımcısı Kim Jisoo'
------
Bu bölüm biraz kısa oldu ama mecburen.
Oy atıp yorum yapmayı unutmayın.
Bölüm hakkındaki görüşlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim.
Bu bölüm olayları bağlamak içindi. Her şey bundan sonra başlıyor.
Kendinize iyi bakın.
bye...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNEXPECTED LOVE -JENSOO(G!P)
Fanfic-"Şimdi ne olacak?" diye sordu Jennie, kapıya yaslanırken. -"Nereden bileyim? Beni hamile bırakan sendin." Jisoo biraz öfkeyle yanıtladı. -"Belki de çocuk benim bile değil, hangi erkeklerle yattığını kim bilebilir?" Jennie alaycı bir şekilde gülümse...