On İkinci Bölüm

766 58 51
                                    


5 ay sonra merhaba👋
Bu fice nasıl devam edeceğime bir türlü karar veremedim öyle ortada da bırakmak istemedim
Artık olduğu kadar olmadığı kader demişler sonuçta
Neyse oldukça boş yaptigima göre bir sorum var telefonda nasıl fic yazıyorsunuz ya
Bu bölümü yazana kadar çıldırdım umarım bilgisayarım bir an önce düzelir
Her neyse umarım bölümü beğenirsiniz Benim pek içime sinmedi
Oy verip yorum yapmayı unutmayın
Umarim beğenirsiniz

‐----------------  

3 YIL SONRA

Hwasa
"Hayatım kahvaltı hazır!"
"Tamam geliyorum..." Mutfakta oturmuş Moonbyul'un gelmesini bekliyordum. Havalimanına gitmeden önce kahvaltımızı edecektik.
"Geldim" Moonbyul yanağıma bir öpücük yerleştirip sandalyesine oturdu.
"Hadi hayatım kahvaltımızı edip çıkalım." Dedi Moonbyul kahvesinden bir yudum almadan önce.

"Önce şirkete uğramalıyız. Almamız gereken birkaç dosya var."

"Hâlâ İngiliz bir şirketle anlaşma imzalayacağımıza inanamıyorum." Dedi Moonbyul tabağına kahvaltılıklardan koyarken.

Hwasa "Bende hala İngiltereye gideceğimize inanamıyorum. Koreden uçakla yaklaşık olarak 13 saat sürüyor. Muhtemelen yarın toplantıya fena bir baş ağrısıyla girebiliriz. Umarım halledebiliriz."

Moonbyul "Bir sıkıntı çıkmayacağına eminim. Jennie'nin bu anlaşmaya ne kadar uğraştığını biliyorsun. Asla bir sorun çıkmasına izin vermez." 

Hwasa "Normalde böyle bir anlaşmayı kabul etmesi imkansızdır. Tamamıyla karşı tarafın lehine bir anlaşma bizim bu işten kârımız çok az olacak."

Moonbyul "Bunu neden yaptığını biliyoruz. Hala onu arıyor ve bunu artık orada yapmak istiyor. Artık tamamen ona odaklanmış durumda, şirketin kârını bile umursamıyor."

Hwasa "3 yıl oldu. Tam olarak 3 yıldır en ufak bir haberimiz yok. Jisoo nerede ne yapıyor bilmiyoruz. Jennie son 2 yıldır kendini Jisoo'yu aramaya odakladı ve en sonunda onun Ingiltere'de olduğunu öğrendi."

Moonbyul "Gerçekten o akşamdan sonra ortadan kayboldu. Arkasında en ufak bir iz bile bırakmadan."

Hwasa "Jennie'nin o gün eve nasıl  döndüğünü hatırlıyorum da tamamen sinir küpüydü. Bizden dışarı çıkmamızı istedi ve yarım saat sonra evden çıkıp gitti. Ondan sonra da Jisoo çıktı. O gece onu son görüşümüzdü."

Moonbyul "O akşam ev tamamen kıyamet ortamıydı. Önce Bay ve Bayan Kim geldi ve Jennie ile Jisoo arasında olanları öğrendi. Jennie Jisoo ile evlenmek istemediğini söylediğinde Bay Kim tamamen çıldırdı ve Jennie'yi mirasından çıkardı. Jennie, Bay Kim bunu söyledikten sonra evden kapıyı çarparak çıktı ve 1 saat sonra eve geri geldi. O gidince Bay ve Bayan Kim'de gitti. Jisoo ise odasına çıkmıştı seninle yanına gittiğimizde gözlerinin ağlamaktan kıpkırmızı olduğunu görmüştük. Bu olayların ortasında hiç suçu olmamasına rağmen tek acı çeken oydu. Tek suçu Jennie'yi sevmekti oysaki."

Hwasa "Jennie eve gelip Jisoo ile tartıştıktan sonraki hali daha da kötüydü. Jisoo'yu ilk defa o halde görmüştüm. Hicbir zaman o akşam ki gibi değildi. Artık gözlerinde yaş kalmamıştı ve ruhu çekilmiş gibiydi. Sonra odasına gitti, sırt  çantasıyla geri geldi ve evden çıktı."

Moonbyul "Umarim şuan iyidir ve çocuğuyla mutludur."

Hwasa "Umarim öyledir... Saat neredeyse 10 olmak üzere kahvaltını bitirdiysen hemen çıkalım yoksa uçağa geç kalacağız."

Moonbyul "Bitirdim sevgilim hadi toplayıp çıkalım."

Jennie
"Solar yarın Bang Technology ile toplantımız kaçta olucak?"

Solar "Toplantı saatini 1'e ayarladım Jennie"

"Tamam Solar teşekkür ederim. Şimdi çıkabilirsin havalimanında görüşürüz."

Solar çıktıktan sonra son evraklarımı da ayarladım ve çantama koydum. Yarın şirketimiz ve hayatım için yeni bir dönem başlıyordu. Asla almayacağım bir risk alarak Ingiliz şirketiyle anlaşma imzalamak için bir teklif gönderdim. Ilk başta anlaşmayı kabul etmeye adım atmasalarda sonradan bunu kabul ettiklerini ve anlaşma imzalamak için İngiltere de görüşmemizi ve toplantı yapmamızı istedikleri bir telefon aldım. Bu şirketi 2 yıl önce Lisa ile birlikte kurduk. Durmaksızın çalışmalarımız sonucunda çok iyi bir başarı elde ettik ve Kore'de ve dünyanın birçok yerinde adımızı duyurduk. Bang Technology ile yapacağımız anlaşma ile iki şirketin ortaklığını sağlayacağız. Şirketteki haklarımdan vazgeçeceğim bir anlaşmayı şuan bulunduğum durumda asla kabul etmezdim ama şuan Jisoo'yu bulmak ilk önceliğim. Onu o kadar kırdım ki aptallığımı anca onu kaybedince anladım. Ne kadar pişman olsamda onu kaybettim. Şuan elimden tek gelen onu aramak. Umarım onu yakında bulurum yoksa artık tüm ümitlerim tükenecek. Acaba şuan ne yapıyor? Nasıl? Bebeğimiz doğdu mu? Sağlıklı mı? Ah Jisoo umarım benim yaptığım şeylerden dolayı çok büyük sıkıntılar cekmemişsindir ve seni bulduğumda umarım beni affedersin. Yoksa ne yapacağımı bilmiyorum...

-------------
Şimdi şöyleki fici ben bile unutmuş olabilirim ama neyseki tekrar yazmaya başlamış durumdayım

Umarım yeni bölüm atmam 5 ay sürmez

Bu arada Our little secret a birkaç gün içinde bölüm atmayı düşünüyorum

Bu bölümü yazmama yardım ettiği için taenin_gucci_donu_ 'na teşekkürler❣

Oy verip yorum yapmayı unutmayın
Bye...

UNEXPECTED LOVE  -JENSOO(G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin