@taenin_gucci_donu_ buradan sana sesleniyorum ne yaşıyorsun sen? Jennie'nin kapısıyla ilgili türlü senaryolar kurdu. Neyse keyifli okumalar bye...
**********
Birkaç Gün Sonra
Jisoo
Son zamanlarda yoğun bulantılar ve kramplar yüzünden oldukça sıkıntı çekiyordum. Artık doktora gitmem gerektiğine karar verdim. Çünkü bu ağrı ve bulantılar normal sayılmayacak kadar zorluyordu. Wheein'den bugün için randevu almıştım. Jennie'ye benimle gelmesini teklif etmiştim ama kabul etmemişti. Arkadaşlarıyla buluşması gerektiğini söyleyip dışarı çıkmıştı. Kendimi her geçen gün daha yalnız hissediyordum bu koca evde. Benim evime geldiği zamanlar en azından benim ile ilgilendiği için mutlu oluyordum. Ama buraya geldiğimden beri doğru düzgün yüzünü bile görmemiştim. Sabah ben kalkmadan işe gidiyor, akşam üstünü değiştirip dışarı çıkıyordu. Nereye gittiğini sorduğumda da beni ilgilendirmediğini ve keyfime bakmam gerektiğini söylüyordu. En azında bana yardımı olsun diye görevlendirdiği insanlar vardı. Kendimi en azından ruhsal açıdan o kadar da yalnız hissetmiyordum. Moonbyul efendi kişiliğinin yanında oldukça sıcakkanlı biriydi. Canımın sıkıldığını gördüğünde gelip kafamı dağıtmama yardımcı oluyordu. Hyejin ise oldukça farklıydı Moonbyul'dan. Ona Hwasa diye hitap ediyorduk. Genelde arkadaşlarının ona öyle seslendiğini söylemişti. Hwasa daha fıkır fıkır biriydi. Tam çatlak diyebileceğiniz türdendi. Ortamın havasını bir anda değiştirip bizi kahkahalara boğuyordu. Jennie'nin yarattığı boşluğu en azından onlar sayesinde bir nebze kapatabiliyordum. Oldukça yakın olmuştuk. Seulgi ve İrene'den sonra onlarda benim en yakınlarımdan olmuşlardı. Seulgi, Jennie'nin evine taşındığımı öğrendiğinde çok sinirlenmişti ama İrene sayesinde şuan daha ılımlı yaklaşıyordu. Bir yandan da Rose vardı. Beni hemen hemen her gün arayıp nasıl olduğumu soruyordu. Gerçekten Jennie'nin aksine çevrem benimle ilgilenen insanlarla doluydu.
Bu gün, akşam yemeği için Lisa ve Rose ile anlaşmıştık. Jennie'ye de söylediğimde o da orda olacağını söylemişti. Şimdi Hwasa mutfakta akşam için bütün hünerlerini sergileyerek yemek hazırlıyordu. Bizde hastaneye gitmek için yola çıkmak üzereydik.
-"Hwasa bir şey istiyor musun?"
-"Yok Jis, sen git ve ufaklığın neler yaptığını öğren. Bu benim için yeterli olur."
-"Tamam, sağol Hwasa. Biz çıkıyoruz o zaman."
-"Tamam, hadi ayağımın altında dolaşmayın daha fazla."
Gülerek mutfaktan çıkıp kapıya yöneldim.
---
Lisa
Bugün Jennie'nin evine akşam yemeğine gidecektik. Şimdi mutfakta küçük kızım Soojin ile tatlı bir şeyler yapıyorduk. Soojin ile derken o pusetinde durup etrafa gülücükler saçıyordu bende ona bakarken tatlı yapıyordum. Rose ise içerde telefonda Jisoo ile konuşuyordu. Aslında yakınlaşmaları iyi olmuştu. Jisoo'ya hamilelik konusundaki deneyimlerinden bahsedip konuşuyorlardı. Ben tatlıyla ilgilenmeye devam ederken mutfağa yüzü asık bir Rose girmesiyle bütün ilgimi ona yönelttim.
-"Rose hayatım iyi misin? Ne oldu?"
-"Ben iyiyim. Sadece Jisoo'ya canım sıkılıyor. Son zamanlardaki şikayetleri artınca doktorundan randevu almış. Jennie'ye de onunla gelmesini teklif etmiş ama Jennie arkadaşlarıyla buluşacağını söyleyip dışarı çıkmış."
-"Gerçekten Jennie'ye inanamıyorum. Nasıl bu kadar vurdum duymaz olabilir."
-"Jennie'yi anlayamıyorum. En azından yanında bulunabilir ama o her fırsat bulduğunda dışarıya çıkıyor. Jisoo'nun üzüntüsü sesinden bile belli oluyordu. Moonbyul'la gitmişler hastaneye. Keşke elimizden bir şey gelse Lisa. Kadınlar hamileyken yanında destek olmasını isterler. Bu arkadaş desteğinden çok partner desteğidir. Ama Jennie yanında olmadığı gibi davranışlarıyla Jisoo'yu çok fazla üzüyor."
-"Bizim bu konuda yapabileceğimiz bir şey olduğunu sanmıyorum hayatım. Onunla konuştum ve yanında olmasını bunu Jisoo için yapmasa bile bebek için yapması gerektiğini söyledim. Ama o her zaman ki gibi kolayını bulup işin içinden sıyrıldı."
-"Bu konuda yapabileceğimiz bir şeyler olmalı Lisa. Jisoo daha ne kadar böyle yaşayacak. Bu durum ruh hali yüzünden bebeğe de zarar verebilir. Bir şeyler yapılmalı. "
-"Hayatım dediğim gibi biz elimizden geleni yaptık ama bizden başka birileri bu konuda bir şeyler yapabilir."
-"Kim?"
-"Hayatım bu tatlıya sen devam eder misin? Benim acil dışarı çıkmam lazım. Birileriyle görüşmem gerekiyor."
-"Tamam da nereye gidiyorsun?"
Rose'nin şaşkın bakışlarına rağmen küçük kızımın yanağına bir öpücük kondurup dışarıya çıktım. Evet bu işi ben halledemem ama halledecek insanları biliyorum ve sen Jennie KİM istesen de istemesen de Jisoo'nun yanında kalmayı kabul edeceksin.
------------------------------
Neden oy verip, yorum yapmıyorsunuz...
Neyse Byee...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNEXPECTED LOVE -JENSOO(G!P)
Fanfic-"Şimdi ne olacak?" diye sordu Jennie, kapıya yaslanırken. -"Nereden bileyim? Beni hamile bırakan sendin." Jisoo biraz öfkeyle yanıtladı. -"Belki de çocuk benim bile değil, hangi erkeklerle yattığını kim bilebilir?" Jennie alaycı bir şekilde gülümse...