weer lig ik in mijn bed, alleen zonder David. Eigenlijk best eenzaam. Ik kijk even naar mijn wekker om te zien hoe laat het is. 2:47 'zucht' nog een paar uur en het is weer dinsdag ochtend, tijd voor school dus. Tijd voor Jack dus. Ik ben dood op maar kan maar geen. Ik denk aan de koningin, white heaven wat ik bezocht heb en vooral aan David. De lieve jongen die me rondleide, de enigste jongen dat ooit lief was tegen me. Best zielig eigenlijk. Het schiet me te binnen dat ik nooit heb gevraagd waarom ik naar white heaven moest, waarom de koningin zo mystrieus was, ook vraag ik me af wanneer ik terug kan. Zou ik altijd kunnen terug keren of moet ik wachten tot ik nodig ben. Al die vragen tollen door mijn, vragen zonder een antwoord.
'TRING, TRING'
Ik schrik wakker. Ik ben zeker in slaap gevallen. moeizaam sta ik op want ik heb ook amper slaap gehad. Ik pak uit mijn kast een jeansbroek en een roze bloes met zwarte all stars. Ik loop naar de badkamer en maak me klaar.
Ontbijt sla ik over, snel pak ik mijn schooltas en loop de deur uit. Ik pak mijn gsm om te kijken hoe laat het is, 7:55. ,,Perfecte timing", lach ik. Ik loop traag over het voetpad want ik moet naar school dus ik heb geen idee waarom ik me zou moeten haasten. Ik heb ook geen vrienden dus ja.
Bij de schoolpoort aangekomen laat ik een diepe zucht en loop naar binnen. Deze keer zonder kap, ze zouden me toch herkennen dus wat heeft het voor nut. Ik loop door de drukke gangen, leerlingen razen me voorbij zonder me een blik te gunnen. Waarom zouden ze ook? Voor hun ben ik raar, anders dan de ander, speciaal op een slechte manier. Nog steeds snap ik het niet het enigste verschil is dat ik oranje haren heb, een ginger ben. Wat is daar toch erg aan? de bel haalt me uit mijn gedachten en toont aan dat we naar de les moeten. Tekenles, neeen ik kan niet tekenen! Ik haat die les.
Ik zet me op mijn vaste plaats vooraan dicht bij de leerkracht. Ja ik weet het, maar het is veilig voor mij. Eigenlijk is het nooit veilig voor al die pesterijen, laten we zeggen veiliger. Jack en zijn schoothondjes komen de klas binnen. Alle meisjes draaien zich op slag om en beginnen te kwijlen op Jack. Ik snap hun niet, ja hij is knap maar het innerlijk telt toch ook of niet soms? Ik hoor een stoel achteruit achteruit geschoven worden naast mij. Ik kijk op en zie Jack met zijn beroemde grijns. deze dag wordt super denk ik sarcastisch.
,,Hey, schatje." Schatje? Dit meen je niet. boos kijk ik naar Jack maar doe gewoon door aan mijn tekening dat een draak moet voorstellen. Ach ik doe mijn best. Jack vervolgt: ,, mooie tekening heb je daar." Dankje mompel ik. Ik voel me bekeken wat zeker zo is met al die jaloerse meisjes. Als het aan mijn ligt mogen ze hem hebben. Jack schuift dichter bij me en doet een arm om me heen. dit trek ik niet meer, ik sta op en vraag aan de leerkracht of ik naar het toilet mag.
ik loop in de verlaten gangen op weg naar ik weet niet waar. Maar echt verlaten voelt het niet, ik heb gelijk voetstappen glammen door de gangen. Ik kijk om om te zien wie het is en natuurlijk is het Jack. Hij kan me nooit alleen laten. Hij haalt me in want echt mijn best om hem te ontlopen deed ik niet. Zowiezo zo hij me inhalen hij is de beste voetbal speler van de school dus. Hij duwt me tegen de dichtsbijzijnde muur en legt zijn handen om mijn heupen. Het voelt raar genoeg wel fijn. Zachtjes mompelt hij iets wat lijkt op en nu ben je van mij. Voor ik het wist drukte hij zijn lippen op de mijne. Mijn eerste kus krijg ik van mijn bully. Uit instinct zoen ik hem terug. Veel wilskrachg heb ik niet om hem tegen te houden. Het voelt fijn, ik leg mijn handen om zijn nek en wrijf door zijn haren. Jack komt drukt zijn lichaam tegen de mijne aan zodat er geen enkele ruimte tussen ons zit. de kus wordt verbroken door dat we allebei ademloos zijn. Jacks zijn gezicht uitdrukking veranderd van liefdevol naar geschrokken naar boos. ,, Je zoende me!" Zegt Jack boos.
Mijn mond valt open van verbazing, ,,ik zoende jou? Jij begon hoor!" Roep ik. Hij doet zijn mond open om iets te zeggen maar sluit die terug en loopt weg. Ik hoor hem nog zeggen ,,dit blijft tussen ons"
JE LEEST
ginger angel
FantasyZoey een meisje dat gepest wordt op school van wege haar haarkeur. haar moeder is dood en haar vader heeft haar in de steek gelaten. nu woont ze bij een pleeggezin die goed voor haar zorgen. ook heeft ze geen vrienden en is 'verliefd' op bossen. men...