ik word wakker door de felle ochtendzon dat op mijn gezicht straalt. Het is vandaag zondag en ik heb niets te doen. Ik zou weg gaan met een paar vrienden maar ik heb er maar 1 en die woont in New York. Ze heet Quin, ik heb haar leren kennen op twitter en sindsdien zijn we heel goeie vriendinnen. Ze heeft lang blond haar en fel blauwe ogen. Ik heb haar noch nooit in het echt gezien want ze woont te ver, ik vind het echt heel jammer. Ze vindt mijn haar prachtig. Ik pak mijn gsm en kijk hoe laat het is, 10:36. Ik sta langzaam op terwijl zeg ik vaarwel tegen mijn geliefde (mijn bed dus) en loop dan naar de badkamer. Gelukkig heb ik een eigen badkamer anders zou ik hem moeten delen met Jonathan die uren onder de douche staat. Ik kleed me uit en spring onder de douche en zet het op warm water. Het warme gevoel overvalt me door het warme water dat over me heen stroomt.
Ik zet de kraan uit en pak een handdoek die ik rond mijn haar wikkel. Ook pak ik een grotere handdoek en sla die rond mijn lichaam en ga naar mijn kleerkast. Ik trek een strakke zwarte jeans en een grijze trui met cupcakes and rainbows erop gedrukt aan en loop naar de keuken. lisa staat al in de keuken eieren met spek te bakken. Ik ga al aan tafel zitten naast Jonathan. Ik glimlach naar hem maar hij staart maar voor zich uit, raar.
Lisa legt het heerlijk ontbijt voor mij en Jonathans neus en schenkt ons noch een glaasje fruitsap in. Ze geeft ons een warme glimlach en loopt dan de keuken uit. Snel val ik mijn bord aan maar zie dat Jonathan maar met zijn vork in zijn eieren prikt. Ik vraag me af wat er aan de hand is, hij doet nooit zo. Maar ik durf het niet te vragen misschien gaat hij wel boos worden ofzo dus eet ik maar verder.
Ik pak mijn en Jonathans bord die al ondertussen leeg zijn en leg ze in de vaatwasser. Jonathan zei geen woord aan tafel, ik ga toch maar vragen wat er is. Ik draai me om maar zie dat hij al weg is "zucht" ik vraag het wel als ik hem noch eens zie. Ik loop weer naar boven opweg naar mijn kamer en pak mijn schoolagenda uit om te kijken of ik noch huiswerk heb.
Maandag toest Frans woordenschat de lichaamsdelen. Shit! dat wist ik niet. Ok we gaan dan maar beginnen zeker.
De handen: les mains
De voeten: les pieds
een schouder: l'epaule
...Genoeg geleerd ik denk dat ik het wel ken. Ik kijk op de klok en zie dat het al 15:28 is ik wil net muziek gaan luisteren als ik geroepen wordt door Lisa.
"Zoey liefje, wil je a.u.b. naar de carrefour achter boodschappen?!" Ik zucht overdreven maar ga toch naar beneden om het boodschappenlijstje te pakken. Ik loop de deur uit en klim op mijn fiets op naar carrefour.
JE LEEST
ginger angel
FantasyZoey een meisje dat gepest wordt op school van wege haar haarkeur. haar moeder is dood en haar vader heeft haar in de steek gelaten. nu woont ze bij een pleeggezin die goed voor haar zorgen. ook heeft ze geen vrienden en is 'verliefd' op bossen. men...