Met zware tassen vol geladen loop ik naar binnen en loop naar de keuken om de tassen daar neer te leggen. Een zucht van opluchting verlaat mijn mond. Ik kijk rond en merk dat er niemand thuis is raar. Snel loop ik de trap op naar mijn kamer en sluit de deur achter me. Met een harde plof val ik in bed. Ik pak mijn gsm om te kijken hoelaat het is, 17:57. Te vroeg om te slapen. Ik sta weer op en ga maar mijn kamer opruimen het is een zooitje, raar dat ik het nu noch maar heb opgemerkt. Ik besluit ook eens mijn bedlakens alleen te veranderen. Ik loop naar de kast en pak de verse dekens en haal de oude dekens eraf. Ik pak even mijn matras op voor het deken dat rond de matras moet erover heen te doen. Tot dat er iets mijn aandacht trekt. Iets dat onder mijn matras ligt. Ik pak het op en zie dat het een briefje is.
Je bent niet wat je denkt wat je bent.Wat? Ik lees het briefje opnieuw en opnieuw maar ik begrijp noch steeds niet wat die gene die het briefje schreef bedoeld. Wat ben ik dan? Ik leg het briefje op mijn nachtkastje en ruim verder op.
Zo! Mijn kamer is noch nooit zo schoon geweest. Het is 19:37 dus elk moment kan Lisa me roepen voor het avond eten. Ik ga maar naar beneden want het is toch bijna etenstijd. Springend ga ik van de trap en loop door naar de keuken om te helpen maar Lisa is niet in de keuken en er staat ook geen eten dat klaar wordt gemaakt, raar. Ik ga verder naar de veranda en zie Lisa bezig met de was. "euh, Lisa waarom staat er geen eten klaar?" vraag ik. Lisa kijkt op van de was en kijkt me glimlachend aan. "Omdat we pizza gaan bestellen." Ik voel dat mijn ogen beginnen te glinsteren. "YES!, pizza" roep ik en omhels Lisa. Misschien is het wat overdreven voor pizza maar we eten het niet vaak en het is mijn lievelings eten. Verder ga ik naar de woonkamer naast Jonathan die aan het gamen is. Henk is een krant aan het lezen en ik kijk mee met Jonathan zijn spel en leef me er een beetje te veel mee in. "Daar achter je!", draai je om Jonanthan." Roep ik. Hij speelt een spel waar hij de 2de wereld oorlog meemaakt, hij zit bij de russen. Het begint saai te worden dus ik loop naar boven om een boek te pakken.
Ik sta voor een gigantische boeken kast vol gepropt met boeken en mooi georderd per gerne. Ik denk aan fantasie, daar heb ik echt zin in. Euhn even kijken... angel romance. Ziet er wel noch leuk uit. Snel pak ik het boek dat in gouden randen is gelegd de rest is wit maar een ander soort wit, mooier wit. Met het boek ga ik naar mijn kamer om het boek te lezen.
JE LEEST
ginger angel
FantasyZoey een meisje dat gepest wordt op school van wege haar haarkeur. haar moeder is dood en haar vader heeft haar in de steek gelaten. nu woont ze bij een pleeggezin die goed voor haar zorgen. ook heeft ze geen vrienden en is 'verliefd' op bossen. men...