თავი 31

300 28 3
                                    

ცეცხლი ღამის შემდეგ, ყველაფერი კვლავ ძველებურ იერს დაუბრუნდა ჯონგუკმა ისევ უკარებას როლი მოირგო, ხოლო ჯიმინმა ბედნიერებისგან აღარ იცოდა რა ექნა. დარწმუნდა რომ მასში ჯერ კიდევ იყო მისდამი სიყვარულის მარცვალი. ამიტომ ახლა რადაც არ უნდა დასჯდომოდა მასში ძველ ჯონგუკს დააბრუნებდა და ყველაფერს ფარდას ახდიდა.

მაგრამ ერთი პატარა პრობლემაა. ჯიმინს არა მარტო ჯონგუკთან გამკლავება არამედ მის ბუდეში არასბული სისინა გველებსაც უნდა მორეოდა. თუმცა ეს გველები ჩვენთვის ნაცნობ სისინა გველუკებს არ გავდნენ. ისინი ჩუმები, ჩრდილში მოსიარულე ბოროტებით სავსე გულების პატრონები იყვნენ.

იმ ცეცხლოვანი ღამის დასაწყისში.

ჯიმინი ხომ დასვა ჯონგუკმა ქსეროქსის მანქანაზე და ჯიკინის ბულკები აღიბეჭდა და კომპანიის ყველა კომპიუტერში გამოჩნდა და კაცი რომელმაც დააკაკუნა და ჯიმინის მდგომარეობა იკითხა აი მანდაც იყო სიბოროტის მომზიდველი აურა. ჯიმინს ბულკები არა მარტო თანამშრომლებმა არამედ ჯეკსონმაც ნახა რამაც სრულიად გააცოფა ლამის ყველაფერი დალეწა და ჯიმინის მოკვლაც კი უნდოდა. მაგრამ მისი გეგმა სიკვდილზე უარესია.

ახლანდელი დრო.

ჯინი, იუნგი და ემა დილითვე გავარდნენ სამსახურში რათა ჯიმინი დაეკითხათ. რატომ გუშინვე არ გამოკითხეს? დიდი ხანია ჯიმინს ეხვერწებოდნენ ვინმეს შეხვედროდა და სულ უარზე იყო. ხოლო გუშინ მისი ბულკები ნახეს ამიტომ ყველა თანამშრომელი ვინც კი იქ დარჩა სახლში გააბრძანეს და იმდენად კლავდათ ინტერესი სამივემ ბჭობა დაიწყეს ვინ იყო ის იღბლიანი რომელმაც ჯიმინის გული მოიგო.

საიდან იციან რომ ეს ჯიმინისაა?

იქიდან რომ ჯიმინმა 2 წლის წინ 3 ტატუ გაიკეთა. ერთი ბულკზე საახალწლო ჯოხი წითელ თეთრ ზოლიანი. მეორე მკლავზე ფიფქი დიდი ზომის თეთრ ფერში. და ბოლო მესამე კი ჩვენთვის ნაცნობ ტერიტორიაზე მთელ ორ ფეხთა შორის გადაიკრა ჯონგუკის შიშველი სხეული სანტას ჩასაცმელში ოღონდ წინა მხარე სულ შიშველი ქონდა და კიდევ ქუდიც დაახურა.

🎄🎄ცხელი შობა🎁🎁 (დასრულებულია)Where stories live. Discover now