მხრუვალე დღისა, (თან ჩემთვისაც ცხელი იყო🤣🤣) ყველა დანაყრებულია თანაც როგორ თვალი არ ეცეთ. იუნგმა და მისის სანტამ ოჯახური ვახშამი დაგეგმეს ეს ისედაც გეგმაში იყო უბარლოდ გადაიდო.(რომელი ჭკუათმყოფი არ გადადებდა ისეთი ხნაური ქონდათ 10ვეს. სანტა და მისი ცოლიც მივათვალე🤣🤣🤣) ყველას თავის ოთახში თავის მარგალიტებთან ერთად ეძინათ. დედამ ოთახებს დაუარა ყველა ისეთი დაღლილი იყო გაღვიძება არცერთს ეხალისებოდა. ყველა ადგა მოემზადა და დაბლა საოჯახო სუფრაზე მივდინენ.
ჯიგუკ.
- ჯი ადექი გეძახიან სადილზე. მე წავალ ხელს აღარ შეგიშლი.
- კიდევ 10 წუთიც რაა. წინადადება არ ქონდა დასრულებული წამოხტა. რას ქვია მიდიხარ? შენც ჩემთან ერთად წამოხვალ.
- არაა არ შეგაწუხებთ.
- ისე შემოგცხებ ახლა ინატრებ რომ ტოპი იყო.
- ჩაგეთვალა მაგრად გამაცინე, სიზმარშიც ვერ მეესწრები ჩემს დამონებას.
- მაგასაც განახებ შემდეგში, ახლა კი თუ ოდნავ მაინც მცემ პატივს ჩემთან ერთად წამოხვალ.
- კარგი, კარგი. დაყოლიება გცდონია.
- 3 წლიანი შრომის შედეგია. გარიგებებზე სიარულმა მაიძულა ეს უნარი დამეოსტატებინა.
- ჭკუილსკოლოფივით მოსაუბრე ჯის აკოცა, მალევე მიხვდა რაც ქნა და საბააზანოში გავარდა. ჯის კი ღიმილი მოეფინა. თავისთვის თქვა მაინც როგორი საყვარელი ხარ, ინსტიქტები მაინც თავისას შვებიან ჩემგან თავს ვერ დააღწევ გვრიტო. ეშმაკურად ჩაიღიმა და გუს შეყვა ბიჭს კარი არც ჩაუკეტია მაინც რა გარყვნილია, რომ იცოდა ჯი არ დარჩებოდა ასე მშვიდად. გუს უკვე დაესველებინა თავტანი და დაჭედებული სხეულს წრიულად აბრუნებდა და ეს ცოცარი ბზრიალობდა და კვერცხები ადი-ჩადიოდა. იმდენი აქნია რომ გაეწელა და აუდგა და ახლა ცხვირი წინ გამოშვერილია და საცაა ბურატინოსავით დაეგრძელებინა და ჯისთან მიეტანა. ჯი იცინოდა სანახაობით ვერასდროს წარმოიდგენდა, რომ გუ ამას იზამდა მითუმეტეს თავისი ჭკუით. ცოტახანს უყურა და მერე ამ მოქანავე ცოცარს ტაცა და თავის უკვე გადახსნილ გუშინდელისგან ჯერ კიდევ ცეცხლწაკიდულ გვირაბს დაუმიზნა და დააჯდა ორივემ ამოიკვნესეს. ფეხებში მაგნიტი გამიკეთე, (ანუ ფეხები კედელზე ისე დადგა როგორც იატაკზე ვდგამთ) გუ კედელზე ატუზული იყო არ იძვროდა ჯიმ კიი მოზღვავებისგან დატენილმა იკაჩავა დილით სექსი ასწორებს თქვა გუმ. ჯიც დაეთანხმა და ახლა მართლა იბანავეს ვნებიანი კოცნის თანხლებით.